User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
38 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: İES'i VTİ ayarına getirmek ? ? ?

  1. #1
    nightkids_han
    Misafir

    Post İES'i VTİ ayarına getirmek ? ? ?

    arkadaşlar atmosferik şekilde bir ies'i yükleyerek
    standart vti ayarına getirebilirmiyiz?
    yani honda olmasının avantajını kullanarak (skunk vb...) parça açısından diyorum
    neler yapmalıyız klişe şeylerden bahsetmiyorum bile egzos , filtre felan....

  2. #2
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    d16 lar için üst kapak uygulaması yapabilirsin, ilave olarak yanılmıyorsam crx dişlisi kullanarak kısa şanzumanda yapabilirsin ama bir ies yi vtec atarına getirmek mantıksızlık.yapacagın harcama ile haratca vti alabilirsin.
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  3. #3
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sohc vtek icin beyin
    d16y8 kapak
    yuksek dereceli egzantrik
    emme ve egzos manifodlu
    yuksek sikistirma piston

    150yi yakalar sanirim...
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  4. #4
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ..................................................

  5. #5
    nightkids_han
    Misafir
    ies için hondata ,p serisi felan beyinler yokmu ?
    honda için olanlardan....

  6. #6
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    minik bir turob kiti ile 0.4 barda gayet güzel vti ları geçebiliyorsun maliyetide inan deli gibi yüksek değil ama makinayı Sohc a çevirdiğin zaman sanırsam kollarıda dğeiştirmen gerekiyorki D serisinin yağlama açısında güzel sorunları var malesef
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  7. #7
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo yapman daha mantıklı
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  8. #8
    YaGaNN
    Misafir
    i es e obd1 harness ile chiplenebilir beyin takabiliyor diye biliyorum hondata da mümkün olur bu durumda bir de yüksek sıkıştırmalı piston kullanabilirsin

  9. #9
    ali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    1.100
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı b20vtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    d16 lar için üst kapak uygulaması yapabilirsin, ilave olarak yanılmıyorsam crx dişlisi kullanarak kısa şanzumanda yapabilirsin ama bir ies yi vtec atarına getirmek mantıksızlık.yapacagın harcama ile haratca vti alabilirsin.
    banada 3-4 CRX dişlisi lazım

  10. #10
    ugur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    minik bir turob kiti ile 0.4 barda gayet güzel vti ları geçebiliyorsun maliyetide inan deli gibi yüksek değil ama makinayı Sohc a çevirdiğin zaman sanırsam kollarıda dğeiştirmen gerekiyorki D serisinin yağlama açısında güzel sorunları var malesef
    peki d-serilerindeki yağlama sorununa kesin bi çözüm yokmu yada iyileştirme yapabilirmi
    civic si sold
    civic vtı sold

    RPM Race Events
    http://www.rpmraceevents.com

  11. #11
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YaGaNN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    i es e obd1 harness ile chiplenebilir beyin takabiliyor diye biliyorum hondata da mümkün olur bu durumda bir de yüksek sıkıştırmalı piston kullanabilirsin
    Malesef takamıyorsun arkadaşım 1,6 ieslerin işletim sistemleri farklı evet yapılabiliyor ama acayip şekilde uğraş isityor buda maliyeti arttırıyor malesef
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  12. #12
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ugur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki d-serilerindeki yağlama sorununa kesin bi çözüm yokmu yada iyileştirme yapabilirmi
    yapabiliyorsun ama oda maliyeti yükseltiyor malesef
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  13. #13
    nightkids_han
    Misafir
    beyin olarak ne uygulanabilir yani ?

  14. #14
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    p28 kullanılabilir saten ** biraz maliyetli o arabaya Beyin o lmuoyor belki aem fic gibi bi piggyback
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  15. #15
    Shadow_Dancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    34.01
    Mesaj
    8.001
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    37 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merakımdan spruyorum custom olarak turbolamanın maliyeti ne kadar oluyor? Tahmini bi rakam verecek olursak
    Tango-1 never dies.

  16. #16
    YaGaNN
    Misafir
    evet haklısın maliyetli olacaktır benim aracım ex i es silindir kapak si tesisatı p29 beyinle kullanıyorum ama tabiki bi i es e direk bunu uygulamak çok maliyetli olabilir bi de crx 3 4 iyi olur hatta 2 3 4 ama i es lerin son dişlisi 4,058 yani 4,25 si son dişlisi de faydalı olacaktır

  17. #17
    nightkids_han
    Misafir
    p28 beyin
    d16y8 kapak
    skunk subap yayları we dereceli eksantirik
    yüksek sıkıştırmalı piston
    skunk emme manifoldu
    headers otto
    komple system exhaust OBX war
    crx 3-4 uygulayın ii olur diosunuz ? bunlarla ok'dur yani...

  18. #18
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı nightkids_han Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    p28 beyin
    d16y8 kapak
    skunk subap yayları we dereceli eksantirik
    yüksek sıkıştırmalı piston
    skunk emme manifoldu
    headers otto
    komple system exhaust OBX war
    crx 3-4 uygulayın ii olur diosunuz ? bunlarla ok'dur yani...
    KOL-+ YATAK + yağlama sitemi sorunları çözümü!
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  19. #19
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Shadow_Dancer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merakımdan spruyorum custom olarak turbolamanın maliyeti ne kadar oluyor? Tahmini bi rakam verecek olursak
    4 bin felan 5 bin dolar civari
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •