d16a9 da sadece ince conta kullanilarak ufakta olsa bi performans alablirmiyiz..sıkıstirmami yukseltmiş mi oluruz ?
orjinal kaç mm dir ?
eger ince kullanmak istersekte kaç mm kullanmak lgzm 77 mm - 79 mm
yoksa bunlari hepsi hayalmidir![]()
d16a9 da sadece ince conta kullanilarak ufakta olsa bi performans alablirmiyiz..sıkıstirmami yukseltmiş mi oluruz ?
orjinal kaç mm dir ?
eger ince kullanmak istersekte kaç mm kullanmak lgzm 77 mm - 79 mm
yoksa bunlari hepsi hayalmidir![]()
o baktıgın degerler muhtemelen bore sizeyani contanın kalınlıgı degil piston yuvalarının genişligi. stock pistonların 75mm. 79conta kullanmak istiyosan pistonlarını da deişmen gerekicek.dogal olarak hacimde ufak bi artış kazanırsın. d16a9 için 75mm ve ince conta üreten kaliteli üretici varmı bilmiorum ama aracımı sıfırlarken ne kadar kişiyle konustuysam contayı orj oem al sıkıstırma deiştirmek istiosan piston ile ayarla sıkıstırmanı demişti
![]()
birde o conta nekadar kaliteli ısıdan ysanmıcağı ***** değil yandı dielim araban yağı suya karıştırıcak belki daha kötü yanma odasına su dolucak ve kol yada pistonuna zarar vericeksin yani o kapağı açtığına bile değmez bence ama yapıcaksan komple gir motor kol piston yatak block guard çünki d16a9 çok hassas bi motor tavsiyem bence ya hiç bulaşma yada komple en iisini yap
www.egeturbo.com
Turbo asker
www.egeturbo.com
Turbo asker
saoln arkdaslar motora girmk vs. soledklerinizi az cok biliorm ztn ata sozleride dahil
sadece dier motorlara işte toda conta fln filan bunlari duyuodm yuksek sikiştrma için...
tabiki kol piston girdikten sora ztn yuksek sikiştirma pistonla bu iş yapilablir..
mrk etmiştm ztn msjdada hayalmi die yazdm
tekrar teşekkurler..![]()
malesef d16 larda kılingirik conta var Cometic çelik yapıoyor orjinali .30 mls herzamanki gibi .30" yaniince conta işine pek yarama o sıkıştırma için yapılan contalar b16 larda k20 lerde .2 .4 sıkıştırma MAximum yani şöle sölim 160 beygirde %2
yani 3.2 beygir bilemedin 5 civarında beygir civarında harciyacağın para yaklaşık sök tak conta felan 600 leri bulur üstünede çıkabilir 600ytl 5 beygir için gereksiz haaa ben daha yaparım egzantirik takarım onu bunu diyorsan farklı tabi
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
rica ederim herzaman![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Contayı İnceltirsen Piston Tepeleri yüksek gelecektir ve yanma odaları daralacaktır. Performans dahada düşer ve motorun ömrünü azaltırsın... En ufak hararette araç conta yakar.
red devil performans niye düşüyor açıklamada bulunur musun? ilk mesajında kendini tanıtsaydın daha iyi olurdu.
Failure is not an option.
red Devile belki şu noktada katılabilrim çok agresif sıkıştırmalar için yapılan pistonlar yüksekliği yüzünden hava yakıt karışımı yanma odası içine tam olarak yayılmayabliir buda sorunlara yol açabilir tabi bunlar agresif tasarımlar için zaten bu bilindiği için çoğu profesyonel tuner kapağı doldurur genelde,
tabi bunlar agresif tasarımlar, ayrıca eğer uygun tasarım söz konusu ise conta yakma gibi sorunlar olmayacaktır, ince contaya geçmedeki amaç zten yanma odasının küçülmesidir aynı şeyi pistonla yada kapakla yapıyorsun ama oranlar farklı tabiiki
körler sağırlar
peki sence red devil bunu mu söylemek istedi?konu başlığı d16a9 ince conta takmak istiyor arkadaş..
Failure is not an option.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)