User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
30 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: ince conta

  1. #1
    Brs_eg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    3.069
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    ince conta

    d16a9 da sadece ince conta kullanilarak ufakta olsa bi performans alablirmiyiz..sıkıstirmami yukseltmiş mi oluruz ?

    orjinal kaç mm dir ?

    eger ince kullanmak istersekte kaç mm kullanmak lgzm 77 mm - 79 mm

    yoksa bunlari hepsi hayalmidir

  2. #2
    Rockford - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Mugla
    Mesaj
    1.223
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o baktıgın degerler muhtemelen bore size yani contanın kalınlıgı degil piston yuvalarının genişligi. stock pistonların 75mm. 79conta kullanmak istiyosan pistonlarını da deişmen gerekicek.dogal olarak hacimde ufak bi artış kazanırsın. d16a9 için 75mm ve ince conta üreten kaliteli üretici varmı bilmiorum ama aracımı sıfırlarken ne kadar kişiyle konustuysam contayı orj oem al sıkıstırma deiştirmek istiosan piston ile ayarla sıkıstırmanı demişti

  3. #3
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    igne ile kuyu kazilmaz..
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  4. #4
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    igne ile kuyu kazilmaz..


    birde o conta nekadar kaliteli ısıdan ysanmıcağı ***** değil yandı dielim araban yağı suya karıştırıcak belki daha kötü yanma odasına su dolucak ve kol yada pistonuna zarar vericeksin yani o kapağı açtığına bile değmez bence ama yapıcaksan komple gir motor kol piston yatak block guard çünki d16a9 çok hassas bi motor tavsiyem bence ya hiç bulaşma yada komple en iisini yap

  5. #5
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    igne ile kuyu kazilmaz..
    aynen ole yani anladığım kadarı ile kapak taşlama yerine conta ile işini görmek itiorsun ama ne kapağını taşla nede ole bir uygulama yap boosted pug undabelirtitği gibi kol piston girersen daha mantıklı
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  6. #6
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen ole yani anladığım kadarı ile kapak taşlama yerine conta ile işini görmek itiorsun ama ne kapağını taşla nede ole bir uygulama yap boosted pug undabelirtitği gibi kol piston girersen daha mantıklı
    nerde yazmisim kapak taslama diye
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  7. #7
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nerde yazmisim kapak taslama diye
    anladığım kadarı ile kapağı taşlmak yerine bole bi uygulama yapmak istior ondan yani
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  8. #8
    Brs_eg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    3.069
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    saoln arkdaslar motora girmk vs. soledklerinizi az cok biliorm ztn ata sozleride dahil

    sadece dier motorlara işte toda conta fln filan bunlari duyuodm yuksek sikiştrma için...

    tabiki kol piston girdikten sora ztn yuksek sikiştirma pistonla bu iş yapilablir..

    mrk etmiştm ztn msjdada hayalmi die yazdm

    tekrar teşekkurler..

  9. #9
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    malesef d16 larda kılingirik conta var Cometic çelik yapıoyor orjinali .30 mls herzamanki gibi .30" yani ince conta işine pek yarama o sıkıştırma için yapılan contalar b16 larda k20 lerde .2 .4 sıkıştırma MAximum yani şöle sölim 160 beygirde %2 yani 3.2 beygir bilemedin 5 civarında beygir civarında harciyacağın para yaklaşık sök tak conta felan 600 leri bulur üstünede çıkabilir 600ytl 5 beygir için gereksiz haaa ben daha yaparım egzantirik takarım onu bunu diyorsan farklı tabi
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  10. #10
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    flood yasak arkadasım

  11. #11
    Brs_eg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    3.069
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    malesef d16 larda kılingirik conta var Cometic çelik yapıoyor orjinali .30 mls herzamanki gibi .30" yani ince conta işine pek yarama o sıkıştırma için yapılan contalar b16 larda k20 lerde .2 .4 sıkıştırma MAximum yani şöle sölim 160 beygirde %2 yani 3.2 beygir bilemedin 5 civarında beygir civarında harciyacağın para yaklaşık sök tak conta felan 600 leri bulur üstünede çıkabilir 600ytl 5 beygir için gereksiz haaa ben daha yaparım egzantirik takarım onu bunu diyorsan farklı tabi
    ehh şöle bak ne gzl solemmsn moruk..bole bişy duymak istiodm..saol tekrardan

    bilmiodk ogrendk

  12. #12
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rica ederim herzaman
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  13. #13
    red_Devil
    Misafir
    Contayı İnceltirsen Piston Tepeleri yüksek gelecektir ve yanma odaları daralacaktır. Performans dahada düşer ve motorun ömrünü azaltırsın... En ufak hararette araç conta yakar.

  14. #14
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    red devil performans niye düşüyor açıklamada bulunur musun? ilk mesajında kendini tanıtsaydın daha iyi olurdu.
    Failure is not an option.

  15. #15
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    red Devile belki şu noktada katılabilrim çok agresif sıkıştırmalar için yapılan pistonlar yüksekliği yüzünden hava yakıt karışımı yanma odası içine tam olarak yayılmayabliir buda sorunlara yol açabilir tabi bunlar agresif tasarımlar için zaten bu bilindiği için çoğu profesyonel tuner kapağı doldurur genelde,

    tabi bunlar agresif tasarımlar, ayrıca eğer uygun tasarım söz konusu ise conta yakma gibi sorunlar olmayacaktır, ince contaya geçmedeki amaç zten yanma odasının küçülmesidir aynı şeyi pistonla yada kapakla yapıyorsun ama oranlar farklı tabiiki
    körler sağırlar

  16. #16
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    red Devile belki şu noktada katılabilrim çok agresif sıkıştırmalar için yapılan pistonlar yüksekliği yüzünden hava yakıt karışımı yanma odası içine tam olarak yayılmayabliir buda sorunlara yol açabilir tabi bunlar agresif tasarımlar için zaten bu bilindiği için çoğu profesyonel tuner kapağı doldurur genelde,

    tabi bunlar agresif tasarımlar, ayrıca eğer uygun tasarım söz konusu ise conta yakma gibi sorunlar olmayacaktır, ince contaya geçmedeki amaç zten yanma odasının küçülmesidir aynı şeyi pistonla yada kapakla yapıyorsun ama oranlar farklı tabiiki
    senin dedigin agresif Cr conta ile olmuyor ama devile baska konuda katilirsin artik
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  17. #17
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin dedigin agresif Cr conta ile olmuyor ama devile baska konuda katilirsin artik

    belki bakır conta o-ring yapsak ne kadar inceltiriz bilmiyorum
    körler sağırlar

  18. #18
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    belki bakır conta o-ring yapsak ne kadar inceltiriz bilmiyorum
    swatch code satiyor serencebey, incelikleri anlatir sana
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  19. #19
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    peki sence red devil bunu mu söylemek istedi? konu başlığı d16a9 ince conta takmak istiyor arkadaş..
    Failure is not an option.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •