User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: Polo 1.4 Sportline motor verimi

  1. #1
    fuatozkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    734
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question Polo 1.4 Sportline motor verimi

    İyi günler kendime 1.4 16V sportline polo almaya karar verdim. Motora imkanım yettikçe modifiye yapmayı planlıyorum. Aklımdaki işlemler

    dereceli, port polish, ince conta, filtre kiti, yazılım oluyorsa verimli yaptırmayı düşünüyorum, yabancı forumlarda gördüğüm itb lerden bulabilirsem onlardan düşünüyorum maliyeti önemli değil bir çırpıda değil zmanla yapılacak işlemler. Bu işlemler sonucu bu AFH motordan ne kadar + güç alınabilir.

  2. #2
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    6n gti emme takıyorlar genelde benim gözlemim, denk getirebilirsen uyguna, kaçırma derim

  3. #3

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Balikesir
    Mesaj
    1.150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    her araca yapılan bolt on uygulamaları yaptırabilirsin sonrasında 6n GTİ emme gaz kelebeği yapabilirsin arkadaşın dediği gibi gerisi eksantrik piston beyin

  4. #4
    Anu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara-Alanya
    Mesaj
    953
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İngiliz forumlarından okuduğum kadarıyla sadece motosiklet karbüratörü ve yazılımla 120-125 hp aralığına gelebiliyormuş. Ben onların yalancısıyım. Yapılacabilecek çok fazla şey var, 1.6 stroker yapmak, itb ye çevirmek, klasik filtre egzoz yazılım eksantrik yapmak vs vs. Ben de bu motoru atmo yüklemek için maddiyat bekliyorum
    ''Halkını cehalet ve sefalete teslim eden yöneticiler yok olmaya, cehalet ve sefalete sürükleyen yöneticileri seçen halk ise köle olmaya mahkûmdur." Mustafa Kemal ATATÜRK

  5. #5
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Anu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İngiliz forumlarından okuduğum kadarıyla sadece motosiklet karbüratörü ve yazılımla 120-125 hp aralığına gelebiliyormuş. Ben onların yalancısıyım. Yapılacabilecek çok fazla şey var, 1.6 stroker yapmak, itb ye çevirmek, klasik filtre egzoz yazılım eksantrik yapmak vs vs. Ben de bu motoru atmo yüklemek için maddiyat bekliyorum
    Gelicek haftasonuna hazırlan çarş akşam yada perşembe oralardayım

  6. #6
    Anu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara-Alanya
    Mesaj
    953
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gelicek haftasonuna hazırlan çarş akşam yada perşembe oralardayım
    Tamamdır, zaten boş boş bekliyorum hala
    ''Halkını cehalet ve sefalete teslim eden yöneticiler yok olmaya, cehalet ve sefalete sürükleyen yöneticileri seçen halk ise köle olmaya mahkûmdur." Mustafa Kemal ATATÜRK

  7. #7
    Volkann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Sapanca
    Mesaj
    2.658
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilk aracım 6n sportline dı o yüzden bende yerı ayrıdır, Raceland Headers , 51 düz boru ve sona sebring yapmıştım. bu ufak işlemlerle bile çok zevkli hale gelmişti aracım.
    kapak kelebek işletilip , f-e-h üstüne güzel bi yazılımla gayet zevkli hale gelir. yerinizde olsam piston egz itb işine girmem 106 alırım şuan 106 kullanıcısıyım
    99' ZN 106 GTİ
    14' SC İBİZA CUPRA
    94' MAM 106 XSİ (TU5 SWAP)
    16' FK2 TYPE-R

  8. #8
    fuatozkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    734
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gönlümden bu sıra geçen sportline istediğim gibi bulursam düşünmeden alıcam araştırıyorum. 106 da iyi de ısınamadım o araca saxo ya zaten ismi yüzünden uzak duruyorum

  9. #9
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Amaç saf performans değilse bence Polo her koşulda daha mantıklı bi tercih olur 106 dan falan

  10. #10
    fuatozkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    734
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 ya çevirdiğin zaman işin güzelliği kalmıyor amaç şaka yapmak millete çok bi güçte gözüm yok ağırlık azaltıp 130-140 arası güç aldın mı yeterli cadde için.

  11. #11
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    o güçler için 1.6 ya çevirmeye gerek yok motor içini, sadece egzantrik feh + 1.6 emme - gaz kelebeği ve ayar ile alırsın o güçleri ztn fazlasıyla.

  12. #12
    lowfamilia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Muğla/Turkey
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    51 lik boru + egsoz + portpolish + cai + custom headers yapılır. Klima sökülür.
    Üzerine bide tüm tavan döşemesi sökülür arka koltuk bagaj parçaları yer zeminindeki yalıtımı ön kapılar hariç arka kapıların döşemeleri sök. jantları hafif tercih et. tamamdır. en az 100 kg hafifler lpg varsa onuda sök. şahlanır canavar.

    Yok çok saçma konuştun dediysen atmosferikte saçma. 7psi üfletcen canavara.
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0.5 ne arkadaş benim aspiratör okadar üflüyo ya sc yerine onu verirdim üfletirdin motora serdar
    Alıntı ibooo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    malı arapfaikten alıyoruz mersine kadar göki kullanıyo

  13. #13
    d3n1s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Cahul, MD
    Mesaj
    1.903
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kol, piston, krank değiştir, motorun 1.6 olsun. Üstüne dereceli, headers, komple egzoz, BMC CDA ekle. Bunlar bitince yazılım yaptır. Sonuç 160-170 hp.
    öyle işte.

  14. #14
    fuatozkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    734
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Polodan vazgeçtim Astra GSİ bakınıyorum nasipse

  15. #15
    d3n1s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Cahul, MD
    Mesaj
    1.903
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zannımca F kasa Astra GSi bakıyorsunuz? Temizini bulursanız kaçırmayın ama samanlıkta iğne arıyorsunuz, aklınızda olsun.
    öyle işte.

  16. #16
    fuatozkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    734
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araştırıyorum byağıdır bakalım temiz olacak şartım bu zaten

  17. #17
    zOnstyLe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.953
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Polo fikrinden vazgecmediysen aracımı satmayı dusunuyorum, mesaj atarsan numaramı yolluyayım.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •