Yarbay Nickli Üyeden Alıntı
delsol olan türkiyede crx-2 vti alın döner araç olarak kullanın ve satın yada adamla 2-3 milyar para verecem deyip anlaşın ve aracın içindeki b16a yı alın eg kasanıza swapletin, sizdeki d16a9 uda o crx2 vtiya taksın usta, ustanın her iki aracın swaplemesi için makismum 3 güne (1000-2000tl) ihtiyacı var yabancı deneyimsiz 16 yaşında çocuklar bile evlerindeki garajlarında bu işi yapıyor ve her yerde nasıl yapılacağını en ince ayrıntısına kadar anlatan siteler dolu yapamaması için maloğlumal olması lazım.
hiçbir ilave parçaya vs ihticınız yok emin olun motor kulakları bile birebir uyumlu ve hatta iki araçta aynı şase ve obd 1 ecu olduğundan bu b18c bile daha sağlıklı ve kolay olacaktır.
bu sayede 5000tlye işi bitirmiş olursunuz.
buna ilavetten yerinizde olsam sırf sağlıklı yürüsün diye yeni o2 ,map ve tps sensörü , distribütör,dist kapağı, vtec selenoid, buji kabloso,buji alırdım hepsinede maks 1000usd ödesen yanında ebayde satılan 300-400usdye (b16 rebuild kit) rektifiye kiti alırdım bu sayede segmanlar ,contalar,keçeler,rulmanlar,su pompası vs de değişmiş olur.
özetle 8000tlye komple sensörlerine ,inciğine boncuğuna kadar rektifiye edilmiş b16lı eg aracınız olmuş olur.
gücümü yetmedi? gidin ilerde 84mm RS machine 11.1 sıkıştırmalı piston alın, b20blok, crvtec kit ve b16nızı 2lt 11.1 sıkıştırmaya dönüştürün, üzerinede custom dyno yazılım attırın emin olun b18c motoru param parça edecek bir kombinasyon bu ve tamamen yeni olacak sonucunda.alt devirleri torque bambaşka.
alacağınız b18c emin olun ne ucuz olacaktır, nede yeni, millet saf saf inanıyor ama gerçek şuki çoğunlukla bu motorlar 100,000km üzerinde hatta bazen çok daha fazla sonuçta neredeyse 20 yaşında ve neredeyse tüm kmleri oralarda yakıtda ucuz olduğundan,her yer pist ve drag yarışları olduğundan adeta tecavüze uğramış oluyor.