User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
20 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Tipo'ya throttle body uygulaması?

  1. #1
    tunerviper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Karşıyaka'dan
    Mesaj
    429
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Arrow Tipo'ya throttle body uygulaması?

    Arkadaşlar bir arkadaşımda 1.6 mpi motorlu tipo var; headers,51mm boru, performans orta ve son susturucusu var. Throttle body uygulamak istiyoruz bilgisi olanlardan artıları yada eksileri nelerdir? nereden temin edebiliriz ve ne kadara mal olur?

    cevaplar için şimdiden teşekkurler...

  2. #2
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşım dilerseniz elimde tipo için egzantrik var..
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  3. #3
    tunerviper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Karşıyaka'dan
    Mesaj
    429
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pm attım abi..

  4. #4
    ATA156 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    270 derece colombo&bariani dereceli egzantrik milini uyguladık, ancak throttle body düşündüğümüz için henüz yazılımı değiştirmekdik.

    Bu konu hakkında ne yapmamız önerirsiniz? Throttle body yapıp, sonramı chip yapılmalı yoksa throttle'a hiç gerek yokmu? 8v olduğu için güzel verim alınabilir gibi geliyor bana.

    teşekkürler.
    916 V6 Turbo

  5. #5
    never_mind
    Misafir
    Alıntı ATA156 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    270 derece colombo&bariani dereceli egzantrik milini uyguladık, ancak throttle body düşündüğümüz için henüz yazılımı değiştirmekdik.

    Bu konu hakkında ne yapmamız önerirsiniz? Throttle body yapıp, sonramı chip yapılmalı yoksa throttle'a hiç gerek yokmu? 8v olduğu için güzel verim alınabilir gibi geliyor bana.

    teşekkürler.
    küçük bir düzeltme 280 derece si

  6. #6
    CKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    773
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tipo cup dan cıkan parcaları kullanabilirsin.. onno usta daha once oktayın aracını NA olarak hazırlamıstı..
    Onno Usta : 0532 211 07 89 : 0212 264 36 82

  7. #7
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tipo cuplar 2.0 motor ve blok + kapak herşey farklı uyum saglarmı bilecemicem ama thortle pahalıya mal olur onun yerine dik weber 40 taka bilirsin enjeksiyon sistemini iptal etmen gerekicek. ama tesisatı basit şahin ile aynı olcak motor tesisatı tiponun carb cevirdin mi ama thortlede varsa paraya kıyıp belki güzel şeyler cıkar ama carb. yapmak daha mantıklı geliyo maliyet acısından...
    Renault Sports & ///MPower

  8. #8
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kırmızımı aracın
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  9. #9
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    8v ve için tr ye throttle gelmedi diye biliorum.en iyisi weber karburatör daha iyi verim alırsın

  10. #10
    ATA156 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Hızlı_Fransız Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tipo cuplar 2.0 motor ve blok + kapak herşey farklı uyum saglarmı bilecemicem ama thortle pahalıya mal olur onun yerine dik weber 40 taka bilirsin enjeksiyon sistemini iptal etmen gerekicek. ama tesisatı basit şahin ile aynı olcak motor tesisatı tiponun carb cevirdin mi ama thortlede varsa paraya kıyıp belki güzel şeyler cıkar ama carb. yapmak daha mantıklı geliyo maliyet acısından...
    Eyvallah İlke,tipo cuplar ile motor parçalarının uyumu dediğin gibi söz konusu olmayabilir. Mpi motor olduğu için 4 adet enjekjiyon var bu araçta. Tek noktalı değil yani, genede karbüratöre çevirmek kolay olabilir mi??

    Alıntı gökan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kırmızımı aracın
    Hayır, araç metalik buz mavisi. Önü siyahtı bir zamanlar =)

    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    8v ve için tr ye throttle gelmedi diye biliorum.en iyisi weber karburatör daha iyi verim alırsın
    Custom throttle yapmayı düşünüyorduk, carb. olayını bir araştıralım.
    916 V6 Turbo

  11. #11
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla ben custom thortleyi yapmayı denedim cortladım sayılırı olmuyo ama carb kolay aynı motor carb şahinde var motor içi tesisatına bak tesisatın koalylıgını görürsün ama iyi bir oto elektircçisi sart bu konuda en ufak hata enjektör sistmini kaybetme riski
    Renault Sports & ///MPower

  12. #12
    ATA156 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynı motor şahinde var diyorsan vardır ama benim yaptığım araştırmaya göre motoru GM geliştirmiş. Evet, üst kapak contaları, blogu şanhin ile çok benzer ama ECU'nun üstünde Kocaman GM yazıyo =))
    916 V6 Turbo

  13. #13
    CKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    773
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    40lık weberden 15 hp almak için cekilen eziyete değer mi..

  14. #14
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ATA156 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynı motor şahinde var diyorsan vardır ama benim yaptığım araştırmaya göre motoru GM geliştirmiş. Evet, üst kapak contaları, blogu şanhin ile çok benzer ama ECU'nun üstünde Kocaman GM yazıyo =))
    bende sana aynı oldugunu söylüyopistonları vs vs
    Renault Sports & ///MPower

  15. #15
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen elimde benimde egzantirik ve supersprint headers var yıllar evel almıştum duruyor kutusunda
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  16. #16
    ATA156 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Hızlı_Fransız Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende sana aynı oldugunu söylüyopistonları vs vs
    Heh yani o zaman beyini elektirkçi vasıtasıyla iptal edip karb, çevirdiğimiz zaman 40'lık tan büyük weber takarsak daha iyi performans alabilirmiyiz? Yoksa sadece chip yapmak'da aynı performansı verirmi neticede atmosferik için cadde uygulaması olarak yapılabilecek çoğu şeyi yaptk.
    916 V6 Turbo

  17. #17
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ATA156 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Heh yani o zaman beyini elektirkçi vasıtasıyla iptal edip karb, çevirdiğimiz zaman 40'lık tan büyük weber takarsak daha iyi performans alabilirmiyiz? Yoksa sadece chip yapmak'da aynı performansı verirmi neticede atmosferik için cadde uygulaması olarak yapılabilecek çoğu şeyi yaptk.

    weber geçtigin taktirde zaten 40 lık yeter gerisi büyük gelir bogaz makineyi birde weber taktınmı günlük kullanım cirkinleşil rolantisi vs vs büyük dert getirir onun yerine chip headrs vs vs ile desteklemek daha iyi weberler aynı zmanda bence yakıtıda cogaltıcaktır diye düşünüyorum...........
    Renault Sports & ///MPower

  18. #18
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    weberler başa bela senkronizasyon ayarını yapmak çok zor.ayrıca işeme yapabilir.rolantide durmaz he gaz ister.golf mk1 e uygulamıştık istedigimiz verimi tam alamadık.senkron ayarını iyi yapamadıgımız için

  19. #19
    overblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    honda16.com
    Mesaj
    2.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iyi bir ustan varsa 2 adet 44'lük dik weber ile her yanma odasına ayrı benzin ve hava gönderebilirsin(bkz:ford escort rs2000).ama yakıt maliyetin çok yükselir.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •