vtec2 görsel olarak harika bir cihaz ama motorunda b16 lar gibi oynama yapılamaması ve randıman alınamaması çok kötü türkiyenin en iyi yürüyen vtec2 si kimde acaba çok merak ettim atmosferik sınıfında yada turbolu !
Printable View
vtec2 görsel olarak harika bir cihaz ama motorunda b16 lar gibi oynama yapılamaması ve randıman alınamaması çok kötü türkiyenin en iyi yürüyen vtec2 si kimde acaba çok merak ettim atmosferik sınıfında yada turbolu !
valla keşke amerikada yasasak adamlar 3000- 4000 dolara motor alıyor ebaydan catır catır istedikleri gibi ounuyorlar
10.000ylt ... zor..:D
arabamda 225 40 18 jant tesisatım we 3 kişi olmasına rağmen 220 deydi ibre araba geçti önüme gaz keserken çektik sadece simota filtre kiti war stocken bunu görüyorsa turbolu nasıl anı süratte kalsın...
http://img519.imageshack.us/my.php?i...asco195uf2.jpg
Bence Aynı kasanın Type R versiyonuna yönlenin.
Sedan versiyon kesinlikle o güçlerde yeteri kadar kontrollü olmayacaktır. Tam bir aile arabası ayarları ve şasisine sahip. 110 hp iken bile arka taraf hiç güven vermiyor.
Bir yay bir amortisör ile üstesinen gelirim diye düşünmek de hatalı onu da belirtiyim.
bence gerek ol al bı vtec model eskı olabılır ama hayat onda inan :)
Vites oranları deqişmedikce Turbo yapıLan "x "araç Stock`ten son Sürat`te ne demesi qerekiyorsa oNu der.. Atıyorum Stock ßi s2k ne diyorsa , Turbo yapıLınca da Top Speed deqişmez... "" Vites oranları deqiştirilmedikçe ""Alıntı:
arabamda 225 40 18 jant tesisatım we 3 kişi olmasına rağmen 220 deydi ibre araba geçti önüme gaz keserken çektik sadece simota filtre kiti war stocken bunu görüyorsa turbolu nasıl anı süratte kalsın...
vtec2 turbolamak ısteyenler için www.dezod.com baya bı parça var
bi açıklık getirilmesi gereken husus var VTEC2 ECUya yazılım yada chip oluyormu olmuyormu !
eğer olmuyorsa turbolamanın bi mantığı yok sanırım !
AEM FIC oluyor
maalesef su an için turbo da iş yapıyor ama ilerki tarihlerde yeni avans verilebilen NA da da kullanılcak bir FIC cıkartıcaklar inşallah :)
Hımm diyorsun ki herhangi bir araç 1000 hp olduğunda top speed artar..
Aracın kaç hp olursa olsun top speed'in şanzıman oranın ile alakalıdır. Yani atmosferik 218 de limitöre giren bir araç aşırı beslendiğinde de limitörde değişiklik olmadığında 218 km de kesiciye girer. İster 150 hp olsun, ister 550...
yapılmayanı yapmak güzel bişey ama boşuna uğraşma derim ben:) k20 swaplamak için harcıyacağın paraya sat arabanı al bi type r;) yükle makinayı hondata,cai v.s. bak keyfine:D
d17v ye k20 değilde b16 veya d16 olsa daha ucuza mal olmazmı en azından üstünde rahatça oynanabilr. vede parçası olsun motorlar olsun TR de rahat denebilecek kadar kolay bulunuyor.
d16 v turbolamak isteyenlere icin stok makina 0.5 barda 30 bin km rahat gider sorunsuz hemde devir cevirmek isteyenler stok makinada kesinlikle denemesin makinayi eline alir beyin olarak aem is görür fakat safc ile de sorunsuz avansiz 200hp elde edilir d16 v düsünüldügü gibi zayif bir makina degil test edip onaylandi :) 0.7 bar ve üzeri boost sakincali bir durum 7200 deviri yetmeyipte de vir isteyen sabir para ve iyi bir ustaya ihtiyaci olcak :)
vtec2 için ya zılım yapılabiliyormuş artık BARBOROS usta yapılacağını belirtti hatta bu ay basında yazlım olayına giriyorujm bakalım ne kadar başarılı oluncak !
15/20 hp güç alınacağını belirtti öncesinde ve sonrasında DYNOda veri alıcaz bakacaz bu işlere artık ;)
sadece yazılımlamı alıcakmıs 15/20 hp yi?
yani filtre egzoz headers lı vtec2 125 bg verıyo dıyelım bıde yazılım atıcan en az 15 bg dıyelım dedıgıne gore 140 bg verıcek yanı ,ruyalarda bulusuruz bence.
bencede anca ruyalarda bulusuruz :)
Yazılımla 20 hp mi... Hemde atmosferik araçta... Ustanın ustalığını (?) merak ettim..
Paşaoğlunda
KN - Headers - OTTO Son susturucu - SAFC 119 hp ( düzeltilmiş halde ) verdi
Daha sonra bir başka dynoda
Pipercross CAI - Headers - OTTO son susturucu - SAFC 122 verdi
Her 2 durumda da kat iptaldi, orta kısım standarttı..
Yazılımla bunun üzerine +15-20 çıkılması mümkün gelmiyor bana..
d16y8'in 127hp oldugunu dusunursek, egzantrikleri eger Y8 kadar agresifse header chip falan 130u gorebilir teorik olarak :)
yapılcak olan yazılımdan varmı bi haber aldınız mı 15/20 hp??
bunlar yerıne atmosferık yukselmeyede gıdebılırsın su lısteyle baya kuvvetlı olur aracın bence
1.yuksek sıkıstırmalı pıstonlar
2cometic conta
3.iridyum bujiler
4.f1 buji kabloları
5.derecelı egzantrik
6.sapka ve yay takımı
7.güzel bir cai
8.headers
9.guzel bır son susturucu ve 60 lık araborular
10.guzel bır ecu
11.apexi afc
12.stage 1 debriyaj ve hafif volan
bunlarla bırlıkte aracın baya bı guclenecektir...senıde tatmın edecektir amın ol atmosferiğin tadı cok daha farklı...