aynen şuanki hali yüyüyeni yol tutuşu frenleri gayet keyifli.
ama yinede boş durmuyoruz.ufak ufak bişeyler yapıyoruz.karbüratör ayarından sonra şimdilik gideri bizim için yeterli.
aynen şuanki hali yüyüyeni yol tutuşu frenleri gayet keyifli.
ama yinede boş durmuyoruz.ufak ufak bişeyler yapıyoruz.karbüratör ayarından sonra şimdilik gideri bizim için yeterli.
küçük enişte, ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
Filtre 51 düz boru headers(yaptırılabilir sanırım dimi?) keyifli hale gelir mi? Araç bi süre sonra rektefiye isteyecektir.İlk hali kadar performanslı olmayacağı için bunları düşündüm de.
O arabayla hız yapmayın. Yol tutuşu yok denecek kadar azdır
Coğrafya kaderdir
küçük enişte, ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
spor yayı ülkemizde yok.daha önceki unomda kingdragon yay vardı.bunda anca 0 aldıgım std.yayları 1 bakla kestirdim.amortisörleride milden 2,5cm kısalttırdım.üzerindede 175-55r15 (11,5kg)jant lastik(continental pc) var.şimdilik gördügümüz en yüksek hız 170+ bir sıkıntı yok gayet stabil.tabi kesinlikle spor yay gibi olmaz.ama deyim yerindeyse top gibi oldu.belki ileride önlere custom coil yaptırabilirim.bu arada kule gergiside arıyorum.ülkemizde oda zor gibi. custom yaptırcaz galiba.özellikle buyuk janttan dolayı frenler çok iyi.özellikle yüksek hızda.
bundan önce şahin vardı üzerinde 195-50r15 ve kule gergisi vardı.gerisi hep std.tı.şahinden hem fren hemde yol tutuş olarak kat kat iyi
bu arada yol tutuş içinde her türlü fikire açıgım
küçük enişte, ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
Önlere coilover 2 kule gergisi ve güzel bir lastik iyi yol tutuşu sağlar
Coğrafya kaderdir
kule gergisi bulsam çok iii olucak
küçük enişte, ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
51lik düz boruda ki ses çok cırtlak değil dimi Gökhan abi.
Bu arada forumdan biri deli metin performance aracını almış(doğan slx) mesaj attım whatsapptan numarasını bulup 5500tl turbo dedi(180hp dedi de tık diye emin olunamaz herhalde öyle değerden) ful dolu atmosferik yazdı(buna da 130hp dedi) 4500tl. yaklaşık 100hp içinse atmosferik olarak 2500tl dedi. 4500lük ile 2500 farkı nedir bilemiyorum
bence delimetin iyi işler çıkartıyo krank piston egzantrik emme vs tofaş serilerine bayağı prça üretiyo tofaş serisi aracım olsa delimetin ile arayı sıkı tutarım
aracı yüksek fiyata satmam için elinizde 'jdm' yazısı varmı ??
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)