User Tag List

Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 22 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 19 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Suzuki Swift 1.3 4x4 Lpg dönüşümü

  1. #1

    Üyelik
    25.Ekim.2013
    Yaş
    32
    Şehir
    istanbul/maltepe
    Mesaj
    300
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Suzuki Swift 1.3 4x4 Lpg dönüşümü

    Arkadaşlar aracımı yeni aldım gayet memnunum bi yandan kıyamıyorum bi yandan taktırmak istiyorum bu araçlara lpg dönüşümü sağlıklı oluyormu bi türlü net bilgi bulamadım sizede sorayım dedim
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Köfrezde klima açık drag yapan ankaradan dönerken 290 + da motorcunun yanına gelip sigara yakan kaç kişi kaldı kardeşim

  2. #2

    Üyelik
    25.Ekim.2013
    Yaş
    32
    Şehir
    istanbul/maltepe
    Mesaj
    300
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hemen güncelleme çekeyim gaz taktırdım 1000km yaptım ümraniyedeki meşhur yerde yaptırdım ,tavsiye ederim yaptıracaklara son derece verimli. Bu arada km çoğunu bolu civarında kış koşullarında yaptım 4 çeker sisteminide denemiş oldum tavsiye ederim benden geçer not aldı
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Köfrezde klima açık drag yapan ankaradan dönerken 290 + da motorcunun yanına gelip sigara yakan kaç kişi kaldı kardeşim

  3. #3
    PiscocuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07.Ağustos.2012
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5,425
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki bu aracın 4çeker sistemi gerçekten işe yarar cinstenmi yoksa günümüz 4çekerleri gibi sırf laf olsun diyemi?
    Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri

  4. #4
    _opeth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11.Haziran.2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2,737
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Haldex kavrama olması gerek hidroliğe bağlı olarak dağılımı yapıyor

  5. #5

    Üyelik
    25.Ekim.2013
    Yaş
    32
    Şehir
    istanbul/maltepe
    Mesaj
    300
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PiscocuK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki bu aracın 4çeker sistemi gerçekten işe yarar cinstenmi yoksa günümüz 4çekerleri gibi sırf laf olsun diyemi?

    fotoraflarla anlatırdımda foto atamıyorum gerçekten işe yarıyor binek araç sınıfında çok başarılı diyebilirim

    değişik zamanlı değil klasik 4 çeker sistemi var üzerinde
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Köfrezde klima açık drag yapan ankaradan dönerken 290 + da motorcunun yanına gelip sigara yakan kaç kişi kaldı kardeşim

  6. #6

    Üyelik
    25.Ekim.2013
    Yaş
    32
    Şehir
    istanbul/maltepe
    Mesaj
    300
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Köfrezde klima açık drag yapan ankaradan dönerken 290 + da motorcunun yanına gelip sigara yakan kaç kişi kaldı kardeşim

  7. #7
    _opeth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11.Haziran.2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2,737
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    selam müsait bir zamanda aracınızla test videosu çekelim mi

  8. #8

    Üyelik
    25.Ekim.2013
    Yaş
    32
    Şehir
    istanbul/maltepe
    Mesaj
    300
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı _opeth Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    selam müsait bir zamanda aracınızla test videosu çekelim mi
    neden olmasın havalar ısınmadan olur
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Köfrezde klima açık drag yapan ankaradan dönerken 290 + da motorcunun yanına gelip sigara yakan kaç kişi kaldı kardeşim

  9. #9
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02.Ocak.2017
    Yaş
    24
    Şehir
    Manisa
    Mesaj
    44
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merhabalar, aracınız kaç kilometrede birde ne marka lpg taktırdınız? Bende de 2012 swift 1.2 var atiker obd2 lpgli taktıralı 10 bin km oldu rölanti problemi yaşıyorum bu konuyla ilgili bir bilginiz var mı?

  10. #10
    _opeth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11.Haziran.2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2,737
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MazhaRR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, aracınız kaç kilometrede birde ne marka lpg taktırdınız? Bende de 2012 swift 1.2 var atiker obd2 lpgli taktıralı 10 bin km oldu rölanti problemi yaşıyorum bu konuyla ilgili bir bilginiz var mı?
    ayarı düzgün yapılmamıştır. Motor arıza ışığı yanıyor mu?

  11. #11
    CemBerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13.Haziran.2014
    Yaş
    24
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    811
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MazhaRR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, aracınız kaç kilometrede birde ne marka lpg taktırdınız? Bende de 2012 swift 1.2 var atiker obd2 lpgli taktıralı 10 bin km oldu rölanti problemi yaşıyorum bu konuyla ilgili bir bilginiz var mı?
    Yaptırdığınız yer güzel ayar yapmazsa eğer İzmir'de Afr konusunda uzman Özdin Varol abi var ulaşıp ayar yaptırabilirsiniz.

  12. #12

    Üyelik
    25.Ekim.2013
    Yaş
    32
    Şehir
    istanbul/maltepe
    Mesaj
    300
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MazhaRR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, aracınız kaç kilometrede birde ne marka lpg taktırdınız? Bende de 2012 swift 1.2 var atiker obd2 lpgli taktıralı 10 bin km oldu rölanti problemi yaşıyorum bu konuyla ilgili bir bilginiz var mı?
    ben taktıralı 2k oldu yaklaşık rolanti dalgalanma bi iki kere denk geldim oda kulak dayayıp dinlemeyle anlaşılır atiker gold bendeki candan mühendislikte yaptırdım

    tavsiyem lpg taktırdığınız yere gidip obd pc ile bağlanıp baktırılması araç fakire düşüyorsa sıkıntı
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Köfrezde klima açık drag yapan ankaradan dönerken 290 + da motorcunun yanına gelip sigara yakan kaç kişi kaldı kardeşim

  13. #13

    Üyelik
    25.Ekim.2013
    Yaş
    32
    Şehir
    istanbul/maltepe
    Mesaj
    300
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araç 94 km de taktırdım şimdi 96 lara yaklaştı
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Köfrezde klima açık drag yapan ankaradan dönerken 290 + da motorcunun yanına gelip sigara yakan kaç kişi kaldı kardeşim

  14. #14
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02.Ocak.2017
    Yaş
    24
    Şehir
    Manisa
    Mesaj
    44
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı _opeth Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ayarı düzgün yapılmamıştır. Motor arıza ışığı yanıyor mu?
    Hayır abi hiç arıza ışığı yakmadı bugüne kadar.Bin kilometre sonra tekrar bir kalibrasyon yapıldı yakıt biraz daha düştü, lpgyi hep bildiğim yerden alıyorum ucuz diye başka yerden almadım.10 bin olunca izmir özsoy lpg'ye gittim araç fakir dediler filtesini değiştirip enjektör memelerini 1.8mm olanla değiştirip ayar yaptırlar fakat ayar yaparken arabanın tüm yükleri açık olmasını istediler(far,sis,radyo,klima) ayar gerçekten güzel oldu rölanti 800 de ok gibi sabit fakat yükleri kapatınca rölanti 500rpm'lere düşüyor teklemeye başlıyor onu çözemedik yüksüz 650-700rom civarı olması lazım.

  15. #15
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02.Ocak.2017
    Yaş
    24
    Şehir
    Manisa
    Mesaj
    44
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı muzurasd Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben taktıralı 2k oldu yaklaşık rolanti dalgalanma bi iki kere denk geldim oda kulak dayayıp dinlemeyle anlaşılır atiker gold bendeki candan mühendislikte yaptırdım

    tavsiyem lpg taktırdığınız yere gidip obd pc ile bağlanıp baktırılması araç fakire düşüyorsa sıkıntı
    İlk bin kilometrede bağlanıp kalibrasyon yapıldı abi yakıtta düştü zaten performans beklentim yok sakin kullanıyorum.Özsoy lpy'ye gittim bağlayıp baktılar araba fakir dediler memeler 1.8mm olanla değişti araç yükte iken(far,sis,radyo,klima) ayar yaptılar rölanti 800 de sabit güzel ama yükleri kapatınca rölanti 500 lere düşüp tekliyor hatta trafikte boşta fren yapınca stop ediyor.Aslında afr ile onu yolda ayarlayıp düzeltirler ama sorun lpgde değil aracın kendi rölantisinde onu çözemiyorum-çözdüremiyorum.

  16. #16
    _opeth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11.Haziran.2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2,737
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benzinde ısınınca devir kaçta oluyor?

  17. #17

    Üyelik
    25.Ekim.2013
    Yaş
    32
    Şehir
    istanbul/maltepe
    Mesaj
    300
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MazhaRR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İlk bin kilometrede bağlanıp kalibrasyon yapıldı abi yakıtta düştü zaten performans beklentim yok sakin kullanıyorum.Özsoy lpy'ye gittim bağlayıp baktılar araba fakir dediler memeler 1.8mm olanla değişti araç yükte iken(far,sis,radyo,klima) ayar yaptılar rölanti 800 de sabit güzel ama yükleri kapatınca rölanti 500 lere düşüp tekliyor hatta trafikte boşta fren yapınca stop ediyor.Aslında afr ile onu yolda ayarlayıp düzeltirler ama sorun lpgde değil aracın kendi rölantisinde onu çözemiyorum-çözdüremiyorum.
    o zaman benzine al aracı orda bi ayar yapılsın fakire düşüyor senin ki
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Köfrezde klima açık drag yapan ankaradan dönerken 290 + da motorcunun yanına gelip sigara yakan kaç kişi kaldı kardeşim

  18. #18
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02.Ocak.2017
    Yaş
    24
    Şehir
    Manisa
    Mesaj
    44
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı _opeth Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benzinde ısınınca devir kaçta oluyor?
    650-700 civarı normal yerinde yani ama çok az dalgalanma oluyor ara sıra.Yakın zamanda gaz kelebeği sökülüp temizlendi.

  19. #19
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02.Ocak.2017
    Yaş
    24
    Şehir
    Manisa
    Mesaj
    44
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı muzurasd Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o zaman benzine al aracı orda bi ayar yapılsın fakire düşüyor senin ki
    İşte bende onu istiyorum benzindeyken ayar yaptıramıyorum.Gaz kelebeği,gaz pedalı vs hepsi elektronik rölanti ayarı nasıl yapılır bilmiyorum, manisa'da da bilen yok zaten araçtan 7 tane var.İzmir'deki yetkili servisi arıyorum yakıt-hava ayarı var mı,senkron ayarı,gaz kelebek kalibrasyonu vs var mı diye? Hayır böyle bir işlem uygulamıyoruz bu araçlarda yok diyorlar.Bujileri değiştireyim mi diye soruyorum 100 binden önce değişmez diyorlar.Uzun lafın kısası kime nereye gideceğimi bilmiyorum.Aracın 2. sahibiyim 55 binde bayandan satın aldık şuan 80 binde 3 bin deviri gerekmedikçe geçmem.Kusura bakmayın böyle uzun yazıp sizleri de yoruyorum ama deneyebileceğim bir yol yöntem kalmadı.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •