User Tag List

Sayfa 4/21 İlkİlk ... 2345614 ... SonSon
388 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Sohc Vtec Atmo Project

  1. #58
    imhotep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Talking

    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hee evet tamam motor kodu bu ise sorun yok
    bunda ne sıkıştırmalara geliyor acaba
    Fedakarlık yoksa zaferde yoktur.

  2. #59
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    ne piston kullandınız? markası ne? hangi arabanın pistonu yada. pistonun kompresyon yüksekliği ve tepenin hacmi lazım. anca öyle net bilgi verebilirim. bide contanın kalınlığı ile kapak yüzeyinin taşlanıp taşlanmadığı bilgisi gerekir. ama ben ortalama olarak baktım 4cc dome verip comp height aynı tuttuğumda ince conta kapak yüzeyinden 0.010" taşlandığında 11.4 oluyor. ya bunlarda yanlışlık olabilir. çünkü senin verdiğim bilgilerde kol boyu 137mm gözüküyor. hesaplama programında 134mm veriyor d15b için. yanlışlık olabilir.
    Failure is not an option.

  3. #60
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya bro şu sıkıştırma hesabı nasıl yapılıyor bi söylesene ya çok bakındım ama bulamadım merakte ediyorum ya meraktan demeyinde ...

  4. #61
    imhotep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kol boyu 137 mm
    kapak taslama yok
    conta 0,30 veya 0,40 olması lazım
    pm2 piston kullandım d15 pistonu kutusunda oyle yazıyordu
    ama tepe hacmini ve yuksekliğini bilmiyorum.
    Fedakarlık yoksa zaferde yoktur.

  5. #62
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    jdm d15b kol boyu 137 olduğu için hesaplama yapamıyosunuz p08 kapak ecu p08 jdm stock sıkıştırması 9.5 eğer kolu 137 diye girerseniz 14 cr çıkar ve alakası yok o hesap makinesinde 45 e 45 jdm krank yok çünkü 45 e 42 görüyo yani ex e si kolu takmış gibi hesaplıyo benim de tahminim 11.5 cr çünkü kendimden biliyorum
    ECUTECH İstanbul

  6. #63
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    jdm d15b kol boyu 137 olduğu için hesaplama yapamıyosunuz p08 kapak ecu p08 jdm stock sıkıştırması 9.5 eğer kolu 137 diye girerseniz 14 cr çıkar ve alakası yok o hesap makinesinde 45 e 45 jdm krank yok çünkü 45 e 42 görüyo yani ex e si kolu takmış gibi hesaplıyo benim de tahminim 11.5 cr çünkü kendimden biliyorum
    kol boyunu 137 yerine 134 hesapladığımdan dolayı sıkıştırma 14 çıkmadı d15z1 motora göre piston seçtiğimden sıkıştırması 14 çıktı hesaplamada yanlışlık yok motor kodunu z1 sandığımdan.
    Failure is not an option.

  7. #64
    imhotep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayırlısıyla su ayarları filanda bi yaptırırsam ondan sonra ak kara cıkıcak meydana
    Fedakarlık yoksa zaferde yoktur.

  8. #65
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    p08 kapak d16z6
    pm4 kapak d15b gözüküyor ama.
    eğer p08 ise 34.60cc yanma odası hacmin.
    Failure is not an option.

  9. #66
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    engine code: D16Y5 piston code:P2M volume:+2.70 Dish comp height:29.5

    piston p2m değil pm2 miş
    Failure is not an option.

  10. #67
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    p08 kapak d16z6
    pm4 kapak d15b gözüküyor ama.
    eğer p08 ise 34.60cc yanma odası hacmin.
    o konuda bi dingillik var yaa jdm d15b de pistonlarda kapakda ecu da p08 yazıyo ve obd1 olsa da distribitörü de farkı sanırım jdm usdm farkı olacak si distribitörüyle jdm inki aynı değil tevzisi ters mesela ve bağlantı ayağı da d16z6 da ise parçalarda p28 yazıyo usdm kapağa si distribitörü tak direk çalışırken jdm de çatçat vurup arıza veriyo hatta vida yuvalrı da ters teki ama usdm de yok öyle bişey 34.60cc mıdır kesin bişey söyleyemiyo insan
    ECUTECH İstanbul

  11. #68
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    engine code: D16Y5 piston code:P2M volume:+2.70 Dish comp height:29.5

    piston p2m değil pm2 miş
    trdeki 1.5 lerde 2 tip piston var biri pm3 düşük sıkıştırmalı biri de pm3k tepeli modeli ikisi de ex de çıkıyo bu pm2 de onlarla aynı yüksek bi sıkıştırma çıkıyo onlarla

    p08 piston da p28 e aşırı benziyo
    ECUTECH İstanbul

  12. #69
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    kapakta p08 yazıyorsa kapak yanma odası hacmi değişmez sabittir. 34.60ccdir
    sonuçta o koda göre dökümü yapılıyor. diğer dist farklılıkları ile ilgili birşey söyleyemem.
    pm2 piston bakıyorum da p2m ile pm2 aynı gözüküyor d16y5 motor için onunda yüksekliği 29.5mm olması biraz garip. neyse artık hayırlısı olsun diyorum vazgeçtim 11.5cr dır
    Failure is not an option.

  13. #70
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    şimdi sıkıştırma aynı derken piston yüksekliğini de göz önünde bulundurmak lazım sadece tepelerinin aynı olması birşey farketmiyor pinleri birbirine geçirip baktığında piston yüksekliği 1-2mm fark çok büyük bir fark oluyor.
    Failure is not an option.

  14. #71
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kapakta p08 yazıyorsa kapak yanma odası hacmi değişmez sabittir. 34.60ccdir
    sonuçta o koda göre dökümü yapılıyor. diğer dist farklılıkları ile ilgili birşey söyleyemem.
    pm2 piston bakıyorum da p2m ile pm2 aynı gözüküyor d16y5 motor için onunda yüksekliği 29.5mm olması biraz garip. neyse artık hayırlısı olsun diyorum vazgeçtim 11.5cr dır
    ya yok kapak aynıysa distribitör yuvası niye uymaz bunların onu da anlamam neyse ben resimle açıklayım en güzeli bu pm3k üst ölü noktada duruşu p08le çok daha altda kalıyo not : o bloğu ben boyamadım bi de neden d16z6da daha büyük emme oluyo da gaz kelebeği küçük jdm de tam tersi ve jdm in emmede de p08 yazıyo bence bi usdm jdm farkı var onun savaşını yapıyoruz
    ECUTECH İstanbul

  15. #72
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla ansiklopedi gibi konu olmuş

  16. #73
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Maşallah adaş araban çok güzel motoruda güzel oluyor , bittikten sonra güzel bir video alalım yürüyüşünü merak ediyorum.

  17. #74
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    jdm-usdm farkı herzaman olmuştur zaten piston sıkıştırmasında, egzantrik değerlerinde emme-headers-dist gibi farklılıklar.
    benim tek demeye çalıştığım eğer kapağın üstünde p08 baskı halinde var ise o kapağın jdm usdm farketmeden yanma odası hacminin değişmeyeceğidir. pr3 kapakların 42.7cc sabit olduğu gibi jdm itr de o kapak var b16a da da b16a2-3 usdm ukdm jdm de değişmiyor. dist yuvasındaki değişiklik neden kaynaklandığı bilmiyorum. d serisi pek incelemedim birşey diyemem.
    Failure is not an option.

  18. #75
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    jdm-usdm farkı herzaman olmuştur zaten piston sıkıştırmasında, egzantrik değerlerinde emme-headers-dist gibi farklılıklar.
    benim tek demeye çalıştığım eğer kapağın üstünde p08 baskı halinde var ise o kapağın jdm usdm farketmeden yanma odası hacminin değişmeyeceğidir. pr3 kapakların 42.7cc sabit olduğu gibi jdm itr de o kapak var b16a da da b16a2-3 usdm ukdm jdm de değişmiyor. dist yuvasındaki değişiklik neden kaynaklandığı bilmiyorum. d serisi pek incelemedim birşey diyemem.
    o zaman bi soru sıkıştırma kaç şaka bi yana doğrudur
    ECUTECH İstanbul

  19. #76
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    sıkıştırmayı sorma valla en mantıklısı bu saatten sonra düzgün bir saat ile ölçüm yapmak amma d serisinde piston var walla b serisinden daha karışık
    Failure is not an option.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •