User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: stock vti

  1. #1
    firat_07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    911
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    stock vti

    arkadaşlar stoc bir vti ye + performans için neler yapmam gerekir motorla oynamadan

  2. #2
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Header = Race DC 4-1
    İntake kit = Aem Short ram veya Cold air
    Egsoz = Öcelik araç için üretilmiş cat-back yoksa sanayi işi düz boru güzel bi 60lık son susturucu. Borular 48 mm veya 51 mm olabilir
    Şanzıman = 4.785 kısa şanzıman

    Bu kadar.

  3. #3
    desibel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bütcene bağlı olarak şunları yapa bilirsin I love 4785 kısa stage 1 debriyaj hefif volan c.a.i,header dahil komle egzoz yazılım baya güzel ve zevkli bi vtı olur valla
    Biz hayatı mayaların takvimine göre değil ALLAH ın taktirine göre yaşarız

  4. #4

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motorla oynamadan kasıt nedır? yukarıdakı ıslemlerıde yapabılırsın sc de yapabılırsın turboda yapabılırsın...

  5. #5
    firat_07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    911
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sizce eksoz sisteminde komple 51lik boru yapılınca orta susturucuyu iptal etmelimiyim çok çelişkide kaldım orta susturucu olmalımı olmamalımı

  6. #6
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    60 lık düz,51 lik düz,51 ve 48 mm düz boru kullandım. 60 lıkta sonradan orta susturucu kullandım, şuan 51 düzü orta susturuculu hale çevirdim inan bi fark görmedim hiçbirinde.

    Ortaya spor bi orta susturucu ile 51 mm idealdir.

  7. #7
    emretorlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Header = Race DC 4-1
    İntake kit = Aem Short ram veya Cold air
    Egsoz = Öcelik araç için üretilmiş cat-back yoksa sanayi işi düz boru güzel bi 60lık son susturucu. Borular 48 mm veya 51 mm olabilir
    Şanzıman = 4.785 kısa şanzıman

    Bu kadar.
    Bu yazdığın işlemlerin ortalama maliyeti nedir? Kaç hp etkiler?

  8. #8
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Header DC 4-1 RACE Sıfır aldım 700 tl
    İkinci el aldım soğuk hava için modifiyeli filtre kiti 150 tl + 100 tl aem filtre
    Egsoz MEGAN R. carbon 60 lık 300 tl
    Egsoz borularına 100 tl benim 4 cü egsoz değişikli olduğundan 250 lira harcamışımdır

    Kısa yok ama takması falan 1500 tl

    Aldığım güç paşaoğlu dynoda 174 hp başka dynolarda 177 hp, Ancak max 170 hp civarı şuan arabam.

  9. #9
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4.785 i 4.928 yapın
    ECUTECH İstanbul

  10. #10
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4.785 i 4.928 yapın
    civic icin kolay bulanabılecek oyle bir sanzıman oranı varmı
    veyahut stock cıkan bir ayna mahruti
    zaten 4 785 cok kısa oluyor
    4.9 u dusunemıyorum
    son hıx 180 fln olur herhalde

  11. #11
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    civic icin kolay bulanabılecek oyle bir sanzıman oranı varmı
    veyahut stock cıkan bir ayna mahruti
    zaten 4 785 cok kısa oluyor
    4.9 u dusunemıyorum
    son hıx 180 fln olur herhalde
    hehe muhtemelen son hızı birazcıcık iner vti ın 5 i de kısa stock çıkmıyo
    uzun 1 ve 5 lazım buna bi de ama 4.785 le öyle dağlar kadar fark yaratmaz mertcan
    ECUTECH İstanbul

  12. #12
    USTAaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    50
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    540
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hehe muhtemelen son hızı birazcıcık iner vti ın 5 i de kısa stock çıkmıyo
    uzun 1 ve 5 lazım buna bi de ama 4.785 le öyle dağlar kadar fark yaratmaz mertcan
    ben bi ara araştırmıştım 4,928,dişlileri filan bulmuştum,ama çok gereksiz kısalır diye vazgectım,ama sadece 4,928 ün 3 vites dişlisini,4,785 le kullanılsa süper olur diye düşünüyorum...

  13. #13
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valal ben 4.785 ıle uzun 5 kullandım gayet kotu oluo yanı gazlayıp gazlayıp 5 e atınca beyınde yoksa arabada neredeyse vtec kapatacak duruma gelıyor
    en guzlı 4.785 takıp vıtesı fln uzatmamak

  14. #14

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    emme ile oynanamıyor mu ? birde yukarıdaki paketten sonra bir chip yada remap falan gerekmeyecek mi ?

  15. #15

    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    277
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motorla cok oynamadan ınce bı conta ıle bıraz sıkıstırma yukseltılıp egzantrıkler ıtr ıle degıstırılıp 4.785 ve dc race headers aem v2 komple ss magnum guzel bı debrıyaj kıtı hafıf bır volan act olabılır sonrasındada guzel bır avans ve 100 oktanla basarılı bır vti ortaya cıkabılır180 lere yakın bı guc elde edılır

  16. #16
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4.9 la : 4.7 deki olmayan 2 yi düşünemiyorum

    cai- headrs-egz-kısa-ecu
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  17. #17
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Chatin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    emme ile oynanamıyor mu ? birde yukarıdaki paketten sonra bir chip yada remap falan gerekmeyecek mi ?
    oynanir ama emme manifoldu atmosferik icin yeterli hatta turboda biyere kadar idare eder
    Experience is what you get when you don't get what you want.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •