bence koyacagı şıkıştırmaya görede degişebilir derim.
Printable View
bence koyacagı şıkıştırmaya görede degişebilir derim.
tayfun ona bir de map+işçilik ekle , sadece malzeme 6 lira , 1-2 arası bir işçilik ekle eder 8...
map de bişeyler tutar elbet...
wideband gerekecek , debriyaj da isteyecek , short shift de isteyecek..ıvız zıvır olacak illa ki...
10 lirayı bulur ama ömürlük olur , dadından da yinmez o ayrı tabii...
:D:D:D:D
hahahah 5000 ytl yetmez!!! anca stage1 yaparsın işçilik de dail
olm stage1 egzantrikle stage2 nin fiyatı aynı...
sadece birine yay+şapka gerekmeyebiliyor , öbürüne şart...
işçilik de farketmez zaten kapak dağılıyor...
Hüseyin bütçe 5.000 tl demiş bence güç almak istiyorsa bolt on turbo yapsın.
Ben kendi adıma konuşayım debriyaj kiti volan dahil hazır takılı arabada,benzin pompasını alalaıda çok oldu walbro 255 lik, benim segman problemin var yağ yakıyorum bundan dolayı piston yapacağım.
Sadece segmandan diyorum kapak temiz çünki subap lastiklerim falan değişti.
Yağ yakmayı kesmek için
11.5:1 cr wiseco 81.5 mm $600
OEM Ana ve kol yataklari $250
OEM ITR Yag Pompasi $150
OEM ITR Su Pompasi $150
Saplamalar ??
+ işçilik
saplama 200-220 usd
Orjinal parçaları ile km si yüksek bir vti motora segman atmak istersek masraf ne olur acaba.
honlama olmayacaksa sadece işçilik 1-2 arası tutar...
Beyler geyik yeter lütfen..
segman atmak max 1 lıra tutar herseyıyle
Bu stage 2-3'de 9000+11k rpm ler rahat olarakmı dönülüyo.....
Yani orj. de nasıl 8300 normal ise bunlarda da öylemi ?
aynen oyle combo
sübapları, sübap yaylarını, kolu değiştiriyorsun sonra 9000 ve üzeri çevirmeye başlıyosun... 9000 den sonra Vtec sesinin mükemmel çıktığı söylenir... bi duyamadık o sesi :)
demır yırtılıyo gıbı oluyo :D
sadece egzantrik yada yay vs olarak o devirlere çıkmak pek doğru değil motorun parçaların balansı özellikle kapağın birleştirilmesi gaydlar kilitler falan çok iyi montajlanması gerekir, zaten herşeyi uygun olarak toplanmış bir motorun o devirlerde çıkardığı ses ne kadar iyi olduğunun kanıtıdır
bu vteckill mi ne bi egzant. var bu ne gibi mod işlemlerinde kullanılıyor yada daha doğruu o egzantrik yaygın olarak kullanılıyormu?
vtec kıller cams. vtec ozellıgını kaldırıyor aracın. drag spec ıcın kullanılıyo usa gıbı yerlerde cgunlukla. pt54 lu 106dan sacma calısıyo ozaman vtec :D
onun için ne gibi mod işlemleri gerekiyor ? Rakibimizi tanıyalım:p bide peugeot'larda egzant. taktınmı çalışmasından belli oluyor bu hondalarda çalışma şekline yansımıyor ama bir kere mantarda bir araca takılmıştı çalışmasında çok ince bozukluk anlaşılmıcak gibi ama bas vururmus gibi ses veriyordu hondalarda bunu nasıl anlarız? mesela stage 1-2-3 olayında hep farklı devir dönülüyor bu örnek olabilirmi? farklı bir şekilde anlıyabilirmiyiz. Teşekkürler yarışmacı arkadaşlara başarılar :p
kıller cams takanmı varmıs trde? hıc sanmıyorum acıkcası :) kıller cams takılmıssa dırek 106lar gıbı salak calısır araba
Gökhan uğraşma hondalarla bak hiç denemedik bi denersek şaka yapacam sana konuyu geyiğe çevirmeyelim.
vtec makınede yanı b16 18 20 de kıller cams olursa derecelı 106 gıbı calısır ordan anlarsın
Güle güle kullan canım kardeşim bende pistonları alacaktım bu ay janta gömeceğiz galiba parayı.
Vtec kill olmayan stage1-2-3 egzantirik varsa nasıl anlarız diyo. Egzantirik olupta yok diyenleri anlamak için. Vtec ten iyi anlamıyorsan bence anlayamazsın. Vtec'ten anlasan bile bence rolanti sesinden felan anlaşılmaz. Belki egzantirikler kam değiştirince çıkan sesten ve çevirdiği devirden anlaşılabilinir.
normal derecelı olan vtecı anlayamazsın. cunkı butun olay vtec actıktan sonra baslıyor :)
vtec killer cam uygulaması , özellikle turbolu araçlarda gücün devirlere daha orantılı dağıtılmasına yardımcı oluyor diye biliyorum..
belirli bir devirden sonra gelen vtec etkisi olmayacağı için devirler arası güç daha dengeli oluyor...
yanlış da biliyor olabilirim iddia etmeyeyim... ama bana mantıklı geliyor bu uygulama...
:)
ben vikipedi olmuşum olum senin haberin yok...
tamamen kendi cümlelerim :D