User Tag List

16 sonuçtan 1 ile 16 arası

Konu: Vti Yüksek sıkıştırma vs

  1. #1
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.478
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Vti Yüksek sıkıştırma vs

    155k kmde bir vtiım var. Motoru stock durumda, üstünde simota cai, dc 4-1 headers, supersprint araboru, supersprınt magnum dışında bişi yok, bide ayarsız takometre görevi gören vafc 2 var

    Şimdi bana yol gösterirmisiniz,

    Ben kapağımı açsam ne biliym çok abartmadan yüksek sıkıştırmalı piston koysam, ince conta koysam vs tahmini ne kadar güç alırım ve tahmini ne kadar maliyeti olur bana ?

    Tabiki sadece pistonla olmaz şunuda koyman lazım gibi önerilerinizi de bekliyorum

    Ya da asıl öneri olarak olm 3 ay sonra satıcam diyosun arabayı salak salak masraf yapma sat 3 ay sonra type r aldığında ona yaparsın da bir öneri olabilir mesela

  2. #2
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yağ yakıyormu araban, yakmıyorsa yapacağın tek şey var 4,785 kısa şanzıman.

    Benim 4. piston segmanım bozuk çayır çayır yağ yakıyorum mecburen piston koyacağım yoksa hayatta açmam kapağımı.

  3. #3
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    birşey anlatıcam,
    kapak açılıp piston değiştirmekten kasıt, blok sökülmeden, kapağı sökersin karteri açarsın kol civatalarını gevşetirsin,sökersin kol keplerini, pistonu piston kollarını yukardan alırsın, piston kollarını,pistonları değiştirirsin yada neyse sorunu halledersin. segmanlarını değiştirirsin vs. blok honlanmaz,yüzeyi taşlanmaz krank sökülmez kepleri ellenmez. söylenmek istenen bu.
    Failure is not an option.

  4. #4

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    birşey anlatıcam,
    kapak açılıp piston değiştirmekten kasıt, blok sökülmeden, kapağı sökersin karteri açarsın kol civatalarını gevşetirsin,sökersin kol keplerini, pistonu piston kollarını yukardan alırsın, piston kollarını,pistonları değiştirirsin yada neyse sorunu halledersin. segmanlarını değiştirirsin vs. blok honlanmaz,yüzeyi taşlanmaz krank sökülmez kepleri ellenmez. söylenmek istenen bu.
    bende bılıyorum onu da ıı bıseymıdır bu? saglıklı mıdır? yoksa bız malmıyız? yataklar pompalar vırık cırık ne varsa degısıtırıyoruz?

  5. #5
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Cimmeria Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    155k kmde bir vtiım var. Motoru stock durumda, üstünde simota cai, dc 4-1 headers, supersprint araboru, supersprınt magnum dışında bişi yok, bide ayarsız takometre görevi gören vafc 2 var

    Şimdi bana yol gösterirmisiniz,

    Ben kapağımı açsam ne biliym çok abartmadan yüksek sıkıştırmalı piston koysam, ince conta koysam vs tahmini ne kadar güç alırım ve tahmini ne kadar maliyeti olur bana ?

    Tabiki sadece pistonla olmaz şunuda koyman lazım gibi önerilerinizi de bekliyorum

    Ya da asıl öneri olarak olm 3 ay sonra satıcam diyosun arabayı salak salak masraf yapma sat 3 ay sonra type r aldığında ona yaparsın da bir öneri olabilir mesela

    soruya cevap,
    satmayı düşünmüyorsan eğer hiç elleme eğer kompresyonda düşüklük yok ise yağ yakma problemin yok ise. yok ben arabayı yapıcam diyorsan. 155binkmde arabaya honlamadan yada boşluklarına bakmadan üstten piston takma,taktırma tavsiye etmem.
    blok sökülür honlanır temizlenir baştan aşşağı toplanır.
    en güzeli typer
    Failure is not an option.

  6. #6
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende bılıyorum onu da ıı bıseymıdır bu? saglıklı mıdır? yoksa bız malmıyız? yataklar pompalar vırık cırık ne varsa degısıtırıyoruz?
    eğer gömlek ovalleşme değerleri fabrika verileri içinde ise yapılır, sorun teşkil etmez honda kitapçığında da yazar. yapan yapar ama ben tavsiye etmem.
    Failure is not an option.

  7. #7
    Vtec_2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Isvec
    Mesaj
    2.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    160 dan fazla olacagı kesın Tolga abı......ama ole cok asırı bısı bekleme derım...6-7 hp werir werirse....
    derecelı takıldıktan sonra birde guzel p28 taktınmı off dıorum....

  8. #8
    Vtec_2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Isvec
    Mesaj
    2.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pıston ws flan suan pahalıya gelır ama abıcım..dolar ucuk rakamlarda....yurtdısından kendın getırtsen bıle epey bı masraflı olur...+ bunun bırde motor ıscılıgı war....aracını satıp pıston / işçiliğe werecegın paranın uzerıne ufak bı ekleme yapınca zaten tayyar parası cıkıor.....

  9. #9
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende bılıyorum onu da ıı bıseymıdır bu? saglıklı mıdır? yoksa bız malmıyız? yataklar pompalar vırık cırık ne varsa degısıtırıyoruz?


    sağlıklı değildir honlamak mantıklıdır ovalleşme olsun olmasın iki yüzey birbirine alışıyor sen yüzeyin birini değiştiriyorsun ve o yüzey eskisi gibi diğer yüzey ile temas sağlayamayabilir en doğrusu uygun yüzey yaratılıp ikisinin birbirine alışmasıdır
    körler sağırlar

  10. #10
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eğer uygun parça vs alacaksan,

    yağ yaksın yakmasın vs farketmez

    motorunu aç bütün parçaları çıkar blok için gerekli ölçümler yapılsın, krankı ölç ona uygun yatak al(oem hondalarda 6 ölçü mevcut uygun ölçüyü hem krank üzerindeki kodlar vasıtasıyla hemde ölçümler vasıtasıyla al) bloğu honla yağ jetlerini vs güzelce temizle,kranka işlem yapacaksan eğer yağ bloşluklarında vs pislik kalmamasına dikkat et,blok düzlüğünü kontrol et,uygun honlama elemanlarıyla honlamayı yap(torque plate lütfen) kapak için çatlak kontrolü guideları kontrol et,subap eğrilikleri toleranslar dahilindemi kontrol et,subap yuvalarını(valve seat yuva dedim) kontrol et güzel oturuyormu retrainer, cvalve lock, subap lastiği vs al, mümkünse lock vs aftermarket kaliteli bişey olsun(ferrea) kapak düzlüğünü kontrol et, taşlama vs yapılacaksa yapılsın,portları contaya göre işle, eğer agresif bi işleme olacaksa yap,yay vs aftermarket al, yeni yağ pompası, yeni devir daim komple conta takımı,istiyorsan egzantrik kasnağı vs al montajını profesyonel birine yaptır


    diceklerim bu kadar daha ekleriz tabiiki bazı şeyleri yazmadım
    körler sağırlar

  11. #11
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    12,5cr piston stage 2 dereceli yay şapka kasnak p28ecu 4.78 kısa stage 1 exedy debriyaj hafif volan 195-200hp civarı sıfır 6000 geçer işcilikle

    cıkma alırsan 4000-4500 gibi

    dereceli set evde duruo satsammı acaba

  12. #12
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    murat ne marka egzantriklerin?
    Failure is not an option.

  13. #13
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.478
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oy oy benim gibi arabayı yıkatmaya zor vakit bulan adama çok gelir bunlar ben o zaman kasmayıp arabayı satıp type r alayım

  14. #14
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    murat ne marka egzantriklerin?
    Stage 2-
    Road/Rally Race and Street
    Requires #84161 kit with rev limiter mod.
    VTEC controller also recommended.
    RPM Range: 1000 to 9500+.
    20+ hp over build B18C
    Int- 311 mid
    Exh-308 mid Int- 255 mid
    Exh-248 mid Int- 466 mid
    Exh-466 mid

  15. #15
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    anladım oke
    Failure is not an option.

  16. #16

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eğer uygun parça vs alacaksan,

    yağ yaksın yakmasın vs farketmez

    motorunu aç bütün parçaları çıkar blok için gerekli ölçümler yapılsın, krankı ölç ona uygun yatak al(oem hondalarda 6 ölçü mevcut uygun ölçüyü hem krank üzerindeki kodlar vasıtasıyla hemde ölçümler vasıtasıyla al) bloğu honla yağ jetlerini vs güzelce temizle,kranka işlem yapacaksan eğer yağ bloşluklarında vs pislik kalmamasına dikkat et,blok düzlüğünü kontrol et,uygun honlama elemanlarıyla honlamayı yap(torque plate lütfen) kapak için çatlak kontrolü guideları kontrol et,subap eğrilikleri toleranslar dahilindemi kontrol et,subap yuvalarını(valve seat yuva dedim) kontrol et güzel oturuyormu retrainer, cvalve lock, subap lastiği vs al, mümkünse lock vs aftermarket kaliteli bişey olsun(ferrea) kapak düzlüğünü kontrol et, taşlama vs yapılacaksa yapılsın,portları contaya göre işle, eğer agresif bi işleme olacaksa yap,yay vs aftermarket al, yeni yağ pompası, yeni devir daim komple conta takımı,istiyorsan egzantrik kasnağı vs al montajını profesyonel birine yaptır


    diceklerim bu kadar daha ekleriz tabiiki bazı şeyleri yazmadım
    ne guzel yazmıssın be...yaptın mı boyle olcak ıste...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •