eğer uygun parça vs alacaksan,
yağ yaksın yakmasın vs farketmez
motorunu aç bütün parçaları çıkar blok için gerekli ölçümler yapılsın, krankı ölç ona uygun yatak al(oem hondalarda 6 ölçü mevcut uygun ölçüyü hem krank üzerindeki kodlar vasıtasıyla hemde ölçümler vasıtasıyla al) bloğu honla yağ jetlerini vs güzelce temizle,kranka işlem yapacaksan eğer yağ bloşluklarında vs pislik kalmamasına dikkat et,blok düzlüğünü kontrol et,uygun honlama elemanlarıyla honlamayı yap(torque plate lütfen

) kapak için çatlak kontrolü guideları kontrol et,subap eğrilikleri toleranslar dahilindemi kontrol et,subap yuvalarını(valve seat yuva dedim) kontrol et güzel oturuyormu retrainer, cvalve lock, subap lastiği vs al, mümkünse lock vs aftermarket kaliteli bişey olsun(ferrea) kapak düzlüğünü kontrol et, taşlama vs yapılacaksa yapılsın,portları contaya göre işle, eğer agresif bi işleme olacaksa yap,yay vs aftermarket al, yeni yağ pompası, yeni devir daim komple conta takımı,istiyorsan egzantrik kasnağı vs al montajını profesyonel birine yaptır
diceklerim bu kadar

daha ekleriz tabiiki bazı şeyleri yazmadım
