Eray yeni hondalar hıdırdan da baya güç kazanıyorlar, öyle deme :) VTi da olmasa da
Printable View
Eray yeni hondalar hıdırdan da baya güç kazanıyorlar, öyle deme :) VTi da olmasa da
EH vti dakide simota ve hala simotayla geziyo. 150 lirayamı ne takmıstı borularıyla beraber :)
soner abi illaki headerstan güç alırsın alamazsın demiyorum ama asıl güç filtrede sonuçta bakınız BA typer
CTR ve şimdiki Civice headers takılınca gücü bariz hissediyosun.. VTi da DC 4-1 kullandım çok bir fark hissetmemiştim..
vtecde headers saaadece 5.viteste 1 bazen 2 boy etkiliyo :) test ettik onayladık :p
megan racing 4-1
dc le megane aynı bence fth vti da dc takıldı gene aynı performans sağlandı
hytech headerın boru çapları geniş ve 2.5" kollektoru 1.6 stock makinada verimli olmazdı yolda:) yüksek sıkıştırma yüksek hacim istiyor hytech in headerları. b20ye cuk:)
onur ne bu vtec chipped p28 vafc falan, seni aşar bunlar hahaha
takılma fazla bence böyle şeylere seni tanıyan,bilen bilsin gerisi önemli değil ;)
Şimdiiiiii p28 ve sağlam bi chip ile. S300 falan karıştırmıyorum. Aşağıdaki setup + p28 185 hp yapabilirmiyiz bir vti'ı :)
Aem Dry flow + short ram filtre kiti
Buddy Club 0.4 mm ince conta
Exedy Hafif Volan
Exedy Stage 2 Debriyaj
Dc 2" 4-1 Egsoz Manifoldu
Sanayi 51 mm Düz Boru
Megan Racing 60 lık egsoz
100 Oktan Benzin istasyonu Benzini
Edit
Paşaoğlu Dynoda 126.6 Kw ( Fanlı )
R.L.S. Performance Serp Dynoda 130 Kw ( Fansız )
chip, filtre,egsoz sistemi,header,conta ile 175-178hp arası çıkar diye tahmin ediyorum.
Şimdi okudum yanlış anlarsın.:) şuan araba zaten bu güçlerde demekki daha fazlasını alırsın..
Evet doğru 175 hp ölçüldü serp dynoda 178 çıktı cumartesi ölçtük. Hatta avans 10 11 di işaretleyip 16 yı aldık araba 174 hp ye düştü. Sonra tekrar eski haline çevirdik.
avansın 16 olması lazım standart olarak 10 11 cok dusuk degilmi?
sicaklik falan ayni olmasi lazim, yaniltir yoksa
hayırlısı olsun miami.ALLAH (c.c.) izin verirde inşallah istediğin güçlere ulaşırsın.