8350dd 240+ kesiciye girmiştim.Oem jant lastik ölçüleri ile cai+komple egsoz+heads
Printable View
8350dd 240+ kesiciye girmiştim.Oem jant lastik ölçüleri ile cai+komple egsoz+heads
kesinlikle tünay 195 55 15 lastik f d 4.2660 5.vites 0.875 8250rpm de bu çıkıyo
Top Speed in 1 gear = 65.209 KPH
And changes into 2 gear at 5377 RPM dropping 2873 RPM
Top Speed in 2 gear = 100.060 KPH
And changes into 3 gear at 5714 RPM dropping 2536 RPM
Top Speed in 3 gear = 144.462 KPH
And changes into 4 gear at 6264 RPM dropping 1986 RPM
Top Speed in 4 gear = 190.267 KPH
And changes into 5 gear at 6521 RPM dropping 1729 RPM
Top Speed in 5 gear = 240.715 KPH
iide bu işin aydodinamisi de war o bi etken diilmi şimdi :D
rüzgarı arkasına alıyo vtilar ondandır ittiriyo arkadan :=)
yok ööle olmaz araba yavaslarsa eger sürtünmeden dolayı kadranda da hız düşer.
ben uçak helikopter teknisyeniyim hava araclarının sürat saati sisteminde böyle bir hata söz konusu. karsıdan eserse ruzgar yavas olduun halde hızlı görürsün saatte.arkadan alırsan rüzgarı ozmanda tersi söz konusu :icon_tup:
kaldırın lift e bakın :D
Top speed konusunu sildim arkadaşlar. isteyen olursa özelden mesaj atarım.
sağlıklı güzel bir vtec tayfun aracın ufak ve emin adımlarla yoluna devam ediyorsun daha güzel olucaktır..
Senin arabanda çok iyi kamer sadece biraz inatçı o kadar.
bitmiyor sorunları abi.bı yerını yaptırıorum dıger taraftan patlak verıor ya
bı konu acmıstım gordun mu bılmıorum kesılme yapıordu bı ara 4 5 aydır yapmıtordu gene basladı ara kesılmeye.bazen 10sn bazn anlık bazen sert bazen yumusak gaz tepkısı gıdıor yurumuor araba.bı carter contasından vtec selenıodunden ust kapaktan yag atıor kaputun altını gorsen kafayı yersın komple yag.
kusura bakma tayfun konuna saldırdım:D
ben bütün sayfalara baktım video göremedim arkadaşlar merak ettim
benim eski vti ımdada yapıyordu aralıkla kii aracın 151bindeymiş byk ihtimal daha hiç degişmemiştir enjektörler
benzin pompası veya enjektor buyuk ihtimalle..
arkadaşlar hiç dynoda gerçek hızını söyleyen olmamış son sayfaya kadar okudum .. bundan birkaç sene önce izmirde yapılan bi dyno gecesinde çok sayıda araç arka arkaya dynoya girmişti .. ve içlerinden sadece bikaçtanesi kadranda gösterdiği hızda gidiyordu .. 3 tane standart vti arka arkaya ölçülmüştü ve redline da kadranları tam aşağı bakarken gerçek hızları 224 küsür gibi bişeydi öyle kaldı aklımda .. yani kadran 250 gibi bisey soylerken 224 tü .. yokmu bu konuda bılgısı olan yada daha once farkına varan ?
Benim arabamı 4. Vites sonunda 184 km/h ölçmüş dyno. İkinci resimde göreceğin gibi aynı arabanın 4. vites sonu 185-190 arası dolayısı ile kadran hatası olma ihtimali çok düşük.
Buda videonun linki
http://www.youtube.com/watch?v=5jyh4ROrJg8
http://img18.picoodle.com/img/img18/...4m_256f577.jpg
http://i0906.hizliresim.com/2009/6/4/3867.jpg