1,6ies e performans için neler yapılabilir..

Thread: 1,6ies e performans için neler yapılabilir..

  1. sumunder's Avatar

    sumunder said:

    1,6ies e performans için neler yapılabilir..

    1,6ies e performans için neler yapılabilir.. yapılan işlemlerin sonucunda kaç hp olur?

    kafamdaki plan: 4-2-1 headers, cai, 51 düz boru, son susturucu, act stage 1 cult, iridyum bujiler buji kabloları,

    değerli önerilerinizi ve bilgilerinizi bekliyorum...
     
  2. aphelion's Avatar

    aphelion said:
    Sanırım birde işini bilen bir usta bulunursa skunk emme manifold ve safc işe yarayabilir atmosferik olarak başka bişey yapılacagını zannetmiyorum.
     
  3. VteC_MaNiaC's Avatar

    VteC_MaNiaC said:
    buji ve buji kabloları çok verimli bir para harcama yöntemi değil bence ... onun yerine skunk emme manifoldu ve avansla oynayabileceğin bir beyin bence işini görecektir ... ucuz yollu olmasını istiyorsan smt6 daha profesyonel ve güç alma amacındaysan p28 olabilri ... bunların yanı sıra VTEC kapak swaplayabilirsin ... böylese 150 civarlarını zorlarsın
     
  4. imhotep's Avatar

    imhotep said:
    Dostum butceni soyle ona gore oneride bulunalim.
    Fedakarlık yoksa zaferde yoktur.
     
  5. bladerk's Avatar

    bladerk said:
    Quote Originally Posted by aphelion View Post
    Sanırım birde işini bilen bir usta bulunursa skunk emme manifold ve safc işe yarayabilir atmosferik olarak başka bişey yapılacagını zannetmiyorum.
    hadi yaa


    kardeşim özgürün dediği gibi ne kadar bütçe ayırabilirsin ya da ne kadar güç istiyosun yazarsan daha iyi olur
    ECUTECH İstanbul
     
  6. imhotep's Avatar

    imhotep said:
    162 ye kadar yolu var
    Fedakarlık yoksa zaferde yoktur.
     
  7. bladerk's Avatar

    bladerk said:
    Quote Originally Posted by imhotep View Post
    162 ye kadar yolu var
    1.5 hacimledir o
    ECUTECH İstanbul
     
  8. TünayK said:
    o saydıklarınla 5-7 hp arası alırsın...
     
  9. Ahmetfikri's Avatar

    Ahmetfikri said:
    erkut abi iesden atmosferik 160-170hp alabilirmiyiz bunun toplam maliyeti ne kadar olur
     
  10. TünayK said:
    Quote Originally Posted by AhmetFikri! View Post
    erkut abi iesden atmosferik 160-170hp alabilirmiyiz bunun toplam maliyeti ne kadar olur
    kazalı bı ıes parası olur herhalde...
     
  11. Ahmetfikri's Avatar

    Ahmetfikri said:
    10bini geçermi
     
  12. TünayK said:
    Quote Originally Posted by AhmetFikri! View Post
    10bini geçermi
    erkut daha ıı bılır o ıslerı ama masraflı olacagı kesın...(duzgun bır ıs ıcın konusuyorum)
     
  13. bladerk's Avatar

    bladerk said:
    eğer d motor sahibiysen hp yi unut bence neyi ne kadar çeviririm diye düşünmelisin çok çeşitli hpler çıkartan var strokerla d18 yapan var öyle diyim bence ona odaklanın evet sadece basit parçalarla bile 167leri görenler var beni asıl etkileyen 12.20 sn de 402 bitirenler hp olarak ıtb setup 189 whp görenler 1.5 karbüratörle 162 hp 13.95 ve tr d cenneti ama sat vtec al d motor yürümez zihniyeti ile kimse kıymetini bilmiyo yurtdışında gördüğünüz d16y8 z6 gibi araların i es le blokları aynı bi de şu zihniyet olmasın sohc vtec kapak takarsın yürür yoksa yürümez non vtec de d16 sohc blok çok verilmi bi motor http://www.youtube.com/user/BigTunaMotorsports bunu incelemenizi öneririm ki zaten mantıken özgür 156 hp çıkarttı 1.5 hacimden unutmayın bloğu ex le aynı hacim 1.6 olunca da rahat 160+ alınır basit paralardan kastım şu mesela 13 saniye gören bi aracın bilinen setupı
    Ebay 4-2-1 DC style Header...
    Ebay Short Ram Intake...
    Skunk2 Pro Intake Manifold...
    B-series Throttle Body...
    MSD Sport Compact Ignition Box, with MSD Blaster Coil 2...
    Magnacor 8.5mm Wires...
    NGK Vpower plugs with a heat range of 7...
    Zex 59300 Cam...with AEM adjustable camgear...
    D16 block w/ P29 pistons...
    d15b Head...
    Tuned on Hondata S200 at Inline pro By Brian Fisher...
    12.75 c.r piston
    156WHP şanzuman bilgileri yok
    ECUTECH İstanbul
     
  14. Brs_eg's Avatar

    Brs_eg said:
    d serisi usade guzel olablir ama d16a9 dan uzak durun bence d lerin en kotusu
     
  15. bladerk's Avatar

    bladerk said:
    Quote Originally Posted by Brs_eg View Post
    d serisi usade guzel olablir ama d16a9 dan uzak durun bence d lerin en kotusu
    naaptın barış trdeki en hızlı D trex
    ECUTECH İstanbul
     
  16. mar1lyn's Avatar

    mar1lyn said:
    Quote Originally Posted by bladerk View Post
    eğer d motor sahibiysen hp yi unut bence neyi ne kadar çeviririm diye düşünmelisin çok çeşitli hpler çıkartan var strokerla d18 yapan var öyle diyim bence ona odaklanın evet sadece basit parçalarla bile 167leri görenler var beni asıl etkileyen 12.20 sn de 402 bitirenler hp olarak ıtb setup 189 whp görenler 1.5 karbüratörle 162 hp 13.95 ve tr d cenneti ama sat vtec al d motor yürümez zihniyeti ile kimse kıymetini bilmiyo yurtdışında gördüğünüz d16y8 z6 gibi araların i es le blokları aynı bi de şu zihniyet olmasın sohc vtec kapak takarsın yürür yoksa yürümez non vtec de d16 sohc blok çok verilmi bi motor http://www.youtube.com/user/BigTunaMotorsports bunu incelemenizi öneririm ki zaten mantıken özgür 156 hp çıkarttı 1.5 hacimden unutmayın bloğu ex le aynı hacim 1.6 olunca da rahat 160+ alınır basit paralardan kastım şu mesela 13 saniye gören bi aracın bilinen setupı
    Ebay 4-2-1 DC style Header...
    Ebay Short Ram Intake...
    Skunk2 Pro Intake Manifold...
    B-series Throttle Body...
    MSD Sport Compact Ignition Box, with MSD Blaster Coil 2...
    Magnacor 8.5mm Wires...
    NGK Vpower plugs with a heat range of 7...
    Zex 59300 Cam...with AEM adjustable camgear...
    D16 block w/ P29 pistons...
    d15b Head...
    Tuned on Hondata S200 at Inline pro By Brian Fisher...
    12.75 c.r piston
    156WHP şanzuman bilgileri yok
    156whp 180-190hp arası bş krank güücüne denk gelir yanılmıyosam
    buda çok ciddi bir rakam onu soyliyim 12.75 te ciddi bir sıkıştırma ama bence
    sıkıştırma o değerlerin de üstündedir ve ciddi bir devir soz konusudur
    b16lara bu işlermlerle zaten 195 falan çıkıyor ort krank gücü
    kayıpla işte 165 falan yani dediğim gibi çok ciddi bir rakam hele hafif bir kasada
     
  17. bladerk's Avatar

    bladerk said:
    sağol wolrath

    valla hp bilmem de adam 13.96 @ 96.7mph yapmış bi de eg kasa ef falan değil bence süper değer parça listesi de en azından görünenler aman aman parçalar değil yakıtı e85 sanırım süre harika bi de en baba 13.1 cr a çıkabilir yay şapka yazmamış ama ilginç 7200lere kadar destekleyen egzantirik var harikalar yaratmış yani
    ECUTECH İstanbul
     
  18. Brs_eg's Avatar

    Brs_eg said:
    Quote Originally Posted by bladerk View Post
    naaptın barış trdeki en hızlı D trex
    n/a olarak demiştm headers piston vs. fln fln trex laf yok
     
  19. aphelion's Avatar

    aphelion said:
    Quote Originally Posted by bladerk View Post
    eğer d motor sahibiysen hp yi unut bence neyi ne kadar çeviririm diye düşünmelisin çok çeşitli hpler çıkartan var strokerla d18 yapan var öyle diyim bence ona odaklanın evet sadece basit parçalarla bile 167leri görenler var beni asıl etkileyen 12.20 sn de 402 bitirenler hp olarak ıtb setup 189 whp görenler 1.5 karbüratörle 162 hp 13.95 ve tr d cenneti ama sat vtec al d motor yürümez zihniyeti ile kimse kıymetini bilmiyo yurtdışında gördüğünüz d16y8 z6 gibi araların i es le blokları aynı bi de şu zihniyet olmasın sohc vtec kapak takarsın yürür yoksa yürümez non vtec de d16 sohc blok çok verilmi bi motor http://www.youtube.com/user/BigTunaMotorsports bunu incelemenizi öneririm ki zaten mantıken özgür 156 hp çıkarttı 1.5 hacimden unutmayın bloğu ex le aynı hacim 1.6 olunca da rahat 160+ alınır basit paralardan kastım şu mesela 13 saniye gören bi aracın bilinen setupı
    Ebay 4-2-1 DC style Header...
    Ebay Short Ram Intake...
    Skunk2 Pro Intake Manifold...
    B-series Throttle Body...
    MSD Sport Compact Ignition Box, with MSD Blaster Coil 2...
    Magnacor 8.5mm Wires...
    NGK Vpower plugs with a heat range of 7...
    Zex 59300 Cam...with AEM adjustable camgear...
    D16 block w/ P29 pistons...
    d15b Head...
    Tuned on Hondata S200 at Inline pro By Brian Fisher...
    12.75 c.r piston
    156WHP şanzuman bilgileri yok
    Değermi sence ? benimde aracım 1.6ies bu kadar ugraşılması için türkiyede yaşamamak lazım bence.