edo typer Nickli Üyeden Alıntı
az bıraz bıldıgım seylerı paylasayım dogru yanlıs bılmem:D egrının o kdr guzel cıkmasının sebebı vtecın 4500de acılması. yuksek vtec noktası bende avans sorunu yapıodu daha erken avans vuruodu aracım. deneyımledıgımız kdrı ıle vtec noktası asagı cekıldıkce; avans fazla acılabılıyor,tork egrısı cok guzel cıkıyor,vtec kıck olmuyor. vtec kıck olması aracta tune yanlısıdır. araba hızlanıyor gıbı gelır fakat hızlanmaz aslında alt dewrın olu oldugunu gosterır. dyno ustunde aynı setupta ıken her turlu varyasyonu denedık. vtec 6000e aldıgımız zmn ust dewırde bır artıs olmuyor bunun yanında alt dewır oluyor. vtecı asagıda acmanın bı zararını goremedık bız. bı arkadas yazmıs vtec actıgı bellı olmuo dıe,olmamasıo lazım ztn;) caglar benım arabama bındıgı zmn strokerlı gıbı demıstı hıc unutmam,ustte bısey kazanmıyosam altta neden kaybedeyım. vtec 4500de acıodum ama 4500de roll yapmıodum roll dewrım 6500 ıdı;) ınce conta ıle kullanılcak 5 egzantrık say deseler bırı kesınle n2 olur. bu sıkıstırmaya gore bence cok ıdeal.