hani bu toda ile 4-5 derece avans acılıyordu ben onu merak ettim yokmu simdi bir farkı dc ile todanın ?
toda-76mm araboru - son sus. + kpro ile de mi guc alamayız yada toda farkını goremeyiz?
Printable View
Bak seko bilmeden konuşmayı cok seviosun :)
Mugen ecu lar zaten japonyadaki Ep3 ler ve DC5R lar için K20A lar için yani stock tan 11.5cr ve jdm egzantrikli arac için
avrupa daki EP3 ler için degil yani Kpro takarsan tabiki degişir ama ozaman öteki araca da Kpro takarsan yine degişir diye düşün ikisinde de kpro oldugunu düşün ozaman :)
ıkı headers da fark yok yazdım mı abı okumuo musun???
11-11.5 cr arasında bu ıkı headers hıc fark etmez. fark mı ıstıosun alırsın mugen alırsın tork fark gorursun ama ıcı bos runnerlarla fark olmaz.
sıksıtırma koyarsın ozaman konsuruz. benım ilk yazımı dıkkatlı oku tekrar
yuksek degerler beklıyoruz:D
ben dusuk vtec sewıorum:D gercekten ustte acmak hıcbırsey kazandırmadı bana.. headers konusuna gelınce, egzantrık acıları ıle oynamadan headerslar arasındakı fark cok bellı olmaz. 4 derece avans konusuna gelınce, o fark sadece headerstan kaynaklanmıyor... backpresure dusunce cam acısı acabılıosunuz yuksek degerde fazla avans acılıyor;) toda,ssr,bc gıbı headersların dcden farkını gormek ıcın ecu ya ıhtıyac var..
kardeş, bız jdm cam taktım mugen contada mugen beyınde ıs yapmadı k-pro olsa yapıcaktı dogrumu,sen sımdı konuyla alakasız şeyler neden yazıyosun onu anlamadım:) soktuk zaten 10gune:) skunk2 emme 70mm gaz kelebegı ssr heders aldım egzantıklerıde toda n2 aldım:) o anda n2 vardı n2 aldım toda suan cadde ıcın en ıyı egzantık a3 dur bıraz arastır kardeş,toda sayfasında yazıyo zaten acıklamalar bı gır bak, n2 toda lıstesınde bıle yok suan boş konusuyosun,n2 orjınal oem beyınle bıle kullanabılıyosun:) bız n2 ye 12.5 sıksıtırma mı yapalım dedık, yazdıgım yazıyı ıyı oku, 11.5 11.7 sıkıştırma toda a3 yeter dedık:) n2+kasnakla sadece kasnaksız a3 aynı gıttıgını soyledım bunumu ınkar mı edıceksın:) soyle soyleyelım, ssr muharrem taktı rbc+k-pro+70mm egsoz, avansı dc gore 4 derece fazla actı, zaferın fıd typerda benım ssr var onada ayarı tolga yaptı dc arasındakı farkı o soylesın, fıd typera dc takalım sonra ssr ı ayarı yapalım sende gozunle gör:)) avans ve cam acılarıda değişiyo mu onuda görelım.çok bılenlerı görelım,
onu gectım sen hulktan dc sokup dıger hedersı takınca farkı soyluyodun bıze onuda burda mıllete ızah et kardeş, kendın dıyodun sımdı aksını ınkar edıyosun,
hala arastır dıosun. neyı arastırıcam ben ypatıgımı gordugumu bıldgıımı okurum bana forum masalları ıle gelmeyın. kardesım ıkı aracı yanyana deneyın ozmn konusalım. o bunda sole oldu bunda boel oldu yok o bole gıttı bu uctu su cıktı bırakın bu ıslerı. a3 un ıyı oldugunu nerden bılıosun denedın mı? yurtdısında kı adam dursut mu ne yaptıgını bılıo musun arabasına. bana forum hıkayelerı ıle gelmeyın. gerceklerı konusun. yapılanları konusun mevcut arabaları konusun.
onu taksam bole olur bunu taksam bole oluru bırakın artık ya. taktın da ne oldu. uctu mu araba.
sen bırak bu ıslerıde cuprayı getır 150 ye kadar kalkalım dedın hala yoksun ortada.
swap aractan bahsetmıyoruz. dc nın swap ıcın urettıgı header oem headers tan daha kotu. performans headers deıl yanı stock headers gıbı dusun fabrıka aracının uzerındekı headers gıbı sıradan bı headers + sı olan bısı deıl. markası dc dıe ep3 headersı sanma.
k20a headersı swap dc headersından daha ıyı. yurtdısında herkes stock olanı kesıp bıcıp takıo dc takmıo. o yuzden boyle bır kıyas yapamazsın. markaya takılma.
resıt efendı bana arastır dıosun dc swap headersın oem headerstan kotu oldugunu bılmıosun sen baya arastırıosun demek kı.
gırdıgın sıtelerı bana da sole de aklımdakılerı unutayım bıraz belkı ozmn senınle bu konularda tartısmam. cunku sen fena bılıosun
sen ne yaptın!! egznatık mı taktın arabana dc vardı r crew aldın headers onun farkını soyle, avansın degıstımı degısmedımı, rbc taktın 70 gaz kelebegı taktın:) ne yaptın arabana neyı gorceksın dc sokup ssr mı aldın,dc sokup ssr takana ınanmıyosun senle ne tattısıcam sen arastır ozaman sıtelerde bız aldık taktık ssr:) n2 sokup a3 taktın,
kardeş izmıttekı arabada 11.7 sıkıstırma a3 egznaıtk vardı, blokta sorun vardı ayarı tmm acık olmadıgı halde cocugu cagırdım, standart araba dıye denedı ama arabada bılmıyodu n2+kasnak+sıkıstırma oldugunu:) cocukta typer bılen bı cocuk degıldı, otobanda heryerde gazladı ısıttı arabayı benzınlıgın ıcınde bıle gazlıyodu:) gökmen abının haberı bıle yoktu, gıdıpde ayar bıle yaptırmadı denemek ıcın, sızde sabaha ayar yaptınız dynoda n2+kasnaklı arabayla,259hp aldınız, sadece kasnaksız a3 egzantrık aynı gıttımı gebze yolunda:) kı ustlerde 230 240gıbı a3 olan yarım boy fılan ondeydı, dogrumu bu trden ornek verdım a3 arabaya egsoz kasnagı koysan daha hızlı olmıyıckamıydı:))) ustana yada ayarını yapana sor, egsoz kasnagı kac hp vercektı a3 egznatıklere:)
trde ssr benım sattıgım fıd typerda muharremde ssr var dc sokup taktılar gorduler ayarı yapanlarda gordu kı yuregırde dedı bıze:)
ep3 typerın heders 4 kısmı dc race bana sıralasana 1-2-3-4 bırlesıyo neden dıger tum markalar 1-4 2-3 bırleşıyo:) araştırdıysan onuda yaz buraya senın arabandakı mugen gıbı 1-4 2-3
kardeş arabamın işlerı var bıtsın denıyıcem rahat ol, ama k04 turbo bulalaım sana tak gel deneyelım 280 kadar:)
http://sunspeed.com/exhaust%20civic1.jpg
bu oem k20a2 header değil mi? 1-4 2-3 bunun da sıralaması.