User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: Yardım . İntegra Typer Header Ve Başka sorunlar

  1. #1
    Burak İ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    1.245
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Lightbulb Yardım . İntegra Typer Header Ve Başka sorunlar

    Arkadaşlar öncelikle herkese iyi geceler.

    Kıbrısta yaşayan abim typs ını satıp typer aldı . Araç japonyadan hazır üstündekilerle geldi.

    bi chip varozelliklerini bilmiyorum limit kırıcı ve

    rpm yukseltici olrak calısıyor ayrıca komple egsoz var performans son susturucu var . Yalnız types taki headırı 4 1 typer a takmıs. ama sorun cıkartınca orjınal 4 2 1 e donmesıne ragmen sorun devam etmıs ne yapmamız lazım _? . sonra dedıgı su :




    23:51Murat
    chip

    yada beyindeki

    program 4 e 2 ye gore ve mevcut emme ve emisyona gore yuklenmis

    budefa sensorler dusuk basınc algılayınca araba kaybetti

    buraya kadar hemfikirmiyyiz

    bende belki

    76 lıktandır dedim 60 lık attrıedık ama sonuc pek degismedi

    daha da

    kotusu suan

    uzerinde 4-2-1 kendi

    manifoldu var ve hala belli

    bi eksiklik var

    bende tekrar goturdum

    gaz kelebegini

    bide hava filtresini

    temizledik

    biraz iyi

    geldi

    cunki

    benzinide

    baska yerdenalmıstım

    adam benzin pompasından supelendi el yordamıyla basıncını olctu dusukmus

    bi kotu yanıda rabanın benzin yeyisi

    cok arttı gitmeside

    dustu kafayı yicem isin icinden cıkamdım





    Header ne önerirsiniz 4 1 mi ? 4 2 1 mi ne yapmamız gerek Yardımcı olursanız seviniriz.

    k20A DC5

    2005\12

  2. #2
    Yiğit Ş. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    k20 iler için 4.1 olması lazım.

  3. #3
    Burak İ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    1.245
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eski tork ve gücü yokmuş aracın neresinde ne gibi bir sorun olabilir orjinal monifolda dönmesine rağmen sorun devam ediyor:S

  4. #4
    Yiğit Ş. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dha iyi bilen arkadaşlar yazarlar fakat orj manifolda döndüysen zaten eski gücü beklemen saçma olur. diğer manifold takılıyken sorunu arayın.

  5. #5
    Burak İ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    1.245
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fakat dediğim şu types taki headırı takmadan önceki orjinal hali ile şu anki orjinal halinde fark var ...

  6. #6
    Burak İ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    1.245
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bekliyoruz

  7. #7
    EKK20R
    Misafir
    siyah type r sa bahsettigin onunla ben konustum.. neler olabilecegini bahsettim. eger degilse beni aramasini soyle. magosa kalirim. 0533 847 30 91 Hasan

  8. #8
    ruudvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    IST
    Mesaj
    8.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tam bnde dıcektım kı abıne sole kıbrısta bırını bulsu hıc bulamıosa gıtsın magosadakı erdem çelebiye yada umit garaja orda yardımcı olurlar dıye arkadas bnden once davranmıs.


    biraz gec kalmıssın sankı cvp vermekte konu 3 ay once acılmıs.

  9. #9
    EKK20R
    Misafir
    yaklasik 2 ay once bana gelmisti zaten eger tahmin ettigim kisiyse.. umarim duzeltmistir.

  10. #10
    DC2-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    KIBRIS/Magusa
    Mesaj
    438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cok TanIDIK Senaryo .. numarami verin ben kbristaym .. elimden geldigince yardmci olurm

  11. #11
    DC2-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    KIBRIS/Magusa
    Mesaj
    438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    beyin veya chip die nitelendirdiginiz alet ... dusundugunuz gibi bisey deil..sökün bence.
    Sorunlari cozmek icin ... en stock a donmek lazm..
    Yani standard header e geri donun.. Standard Type R 4-2-1 seklinde.. katalitiği iptal edin.
    2.35 veya 2.50 borular olsun..
    Yakıt problemi genelde o2 sensor ler yüzünden oluyor .. bazen içeriye motor ışığı yakmasa bile bozulabiliyorlar..performas düşüklüğüne bakılırsaa.. Kontrol etmeniz gerekenler şu şekilde.
    -Knock Sensor
    -primary o2 sensor
    -secondary o2 sensor
    -TPS sensor un voltajlarini kontrol edin..

    Bu arada Hasan senin mesajını yazdktan sonra okudum.. Sen zaten gerekeni söylemişsindir ... Kolay gelsin

  12. #12
    DC2-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    KIBRIS/Magusa
    Mesaj
    438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EKK20R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    siyah type r sa bahsettigin onunla ben konustum.. neler olabilecegini bahsettim. eger degilse beni aramasini soyle. magosa kalirim. 0533 847 30 91 Hasan
    kanka direk Atmosferik besleme forum una dalmşsın işte gercek bir "All motor"cu.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •