86 krank çıkıp 96 stroklu bir krank takıldığında 306 nın 34 mm comp. yukseklikli pistonları yerine 29 mm comp. yukseklikli pistonlar takılırsa sorun kalmaz diye düşünüyorum. tam 5 mm farkı kurtarıyor.
Printable View
206gtıda bıle 1-2 gazlamada 100 un hemen ustune cıkıverıyodu tamda rakamlar kaca denk gelıodu bılmıorum ama yukarlarda gezınıodu yani,
140 ın neresi normal:s 10-60 edge kullanıyorum yağ sıcaklıığı 90larda sorunsuz
deli gibi sıksan bile 100 e çıkması lazımen fazla 140 ı görsem ben korkudan istop ederim arabayı :D
bn redline yapmıyorum;) yağ sıcaklığım 240 top spedlerde max100
Hiç 206 GTI sahibi olmadım ama diğer 206ım ve bunda 100 üstünü bilmem. Belki bi kere 110 felan olmuştur. He gerçi bu aracımda fabrikasyon ufak bir yağ soğutucu var ama 140 normal felan değil. Bu arada kesici dediğin boşta kesici herhalde. Çünkü gazlarkan araç hız görüyorken yani vitesteyken girilen ufak kesici öyle aman aman yağ sıcaklığı yükseltmez.
Ne demek ya ahahaha istop ahahaha olm bi deli kuyuya taş atmış STOP etmek yani durmak :D ingilizceyi bile bozdunuz bee ahahah
Makara bi yana uzun zamandır dip gaz basmıyorum ama 140 dereceyi gördüğü zamanlar
10-40 yağ kullanıyordum şuan
Castrol EDGE Sport 10-60 yağ kulanıyorum tavsiye ederim yağ ısısında büyük bir değişim göstyeriyor.
Oil Cath ve cooler güzel olabilir aslında 306 gereksiz olmaz bence
bende saçma sapan yağ vardı ondan cıkıodu ıtıraf edıorum:D:D
Yağ soğutucusu tıkalı ise değiştirin.Çünkü zaman içinde tıkanma yapıyor.
Tıkalı şekilde kullanmaktansa tabi değiştirmiyor iseniz, iptal edilmiş hali daha faydalı.Hemde yağ basıncının yükseldiğini görüceksiniz.
Yağ olarakta biraz pahalı ama mobil1 10/60 güzel yeni değiştirmeyi düşünenler için. ;)