User Tag List

18 sonuçtan 1 ile 18 arası

Konu: E30'culardan yardım tecrübe v.s.

  1. #1
    SekoLive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    16.351
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Post E30'culardan yardım tecrübe v.s.

    Arkadaşlar 86 model 3.20 bi E30' var motoru açtırdırk performansı artırıcak çok yüksek maliyette olmayan bir iki bilgiye ihtiyacımız var.... salı gününe kadar zamanımz var bu sürede yapabileceğimiz bir işse halletmek istiyoruz.
    Biz Kaybettik, Cennet Kazandı. Seni Çok Özlüyoruz Kubilay YILDIZ

  2. #2
    staskan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    82
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    84.5 piston şahin pistonu iş görür eta yada tds krankı kollar aynı kalacak orjinal kapağı işleyerek büyütüyorlar geçici çozüm bu en hesaplı yontem devamın 325 debi 885 kapak emme manifoldu ile nokta konulur. Bu hesapla araçta 2.7 lt olur

  3. #3
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla serkan bana komple motor indirdik nasıl toplayalım deseydin farklı olurdu sen sadece kapağı açtın sibob lastiklerini değişiyosun bunu yaparkende çok fazla yapabileceğin birşey yok

    he komple motoru indirdiysen yapılacak iş belli 525 krank 325 piston al sana 2,7 hacim kapağıda 885 yapacaksın zaten yazmışlar yukarıda

  4. #4
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Maliyeti ne olur bu söyleneler yapıldığında?

  5. #5
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kanka
    pistonlar 550 TL
    krank 750 TL
    kapak 1000 TL
    rektefiye 600 TL
    Usta 750 TL

    diye uzarrrrr giderr bu liste

  6. #6
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Sonu yok

    Tahmini güç ne olur?

  7. #7
    imhotep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    adaş sende E30 hastalıgımı baslıyor..
    Fedakarlık yoksa zaferde yoktur.

  8. #8
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Var zaten yeni birşey değil

  9. #9
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    200+hp olur
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  10. #10
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sonu yok

    Tahmini güç ne olur?
    m20b20 motor 80 mm piston 66 strok olarak çıkar 121 hp olması gerekir

    eğer sen kollarıda 325 kolu takarsan 525 krankı bile birlikte 84 mm pistonla hacmin 2650 cc olur kapağıda 325 kapağı yaptın diyelim 190-200 hp civarında olursun

  11. #11
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    e30 alasım geldi öle bi yazmışsınızki lego gibim sankim kütkütküt oturt robot yap çocugu döv hesabı ahahha

  12. #12
    LAST_ZZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Zonguldak
    Mesaj
    814
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zaman sorunu yoksa turbo yapın sılındır kapak contası-saplamalar...turbo manıfoldu -turbo-ıntercooler ve borular-wesgate -400 hıgh ımpedance ınjectorler en guzel gucu alırsın ...atmosferıkte cok para harcar ama karsılıgını alamazsın...

  13. #13
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı last_zz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zaman sorunu yoksa turbo yapın sılındır kapak contası-saplamalar...turbo manıfoldu -turbo-ıntercooler ve borular-wesgate -400 hıgh ımpedance ınjectorler en guzel gucu alırsın ...atmosferıkte cok para harcar ama karsılıgını alamazsın...
    +325........
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  14. #14
    06 ANIL 38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    49
    Şehir
    TURKEY/ANKARA
    Mesaj
    465
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tds krank--m3 piston hafifkol--hafif wolan--885 kapak--schrick dereceli ekzantrik--e36 maf--güzel bi chip--port polish--ayarlı kasnak--m3 kısa şanzıman---
    sonuçta 200+hp....eğer bu kadar içerikli bi swap yaparsan.321 m3 lerle oynarsın...bu malzemelerin hepside elimizde war.istersen yardımcı olurum....
    0-400 = 10.4sn.
    AUDİ QUATTRO & 1.8t gt3582R+HALTECH ECU+NOS+ECUFAST =
    E39 ///M5
    AUDİ S3 8L

  15. #15
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    20 blok 2.5 veya 2.7 oldugunda blok ilerliyen zmanlarda sorun cıkarmaya başlamaz mı acaba ?
    Renault Sports & ///MPower

  16. #16
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Hızlı_Fransız Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    20 blok 2.5 veya 2.7 oldugunda blok ilerliyen zmanlarda sorun cıkarmaya başlamaz mı acaba ?
    20 blok 80mm - 325 pistonu yanı 84.50 piston koyuyosun blokta pay kalıyo baya. ama 86 yı zorlarsan cortluyo 84 te canavar gibi devam edersin. 2.7 yi 84mm ile alıyosun oda krank sayesınde ztn. o yüzden problem yok gardaş
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  17. #17
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EKEray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    20 blok 80mm - 325 pistonu yanı 84.50 piston koyuyosun blokta pay kalıyo baya. ama 86 yı zorlarsan cortluyo 84 te canavar gibi devam edersin. 2.7 yi 84mm ile alıyosun oda krank sayesınde ztn. o yüzden problem yok gardaş
    84.50 de sorun cıkarmıyosa gerisi anlaşılmıştır. GARDAŞ
    Renault Sports & ///MPower

  18. #18
    Sierra Rs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    2.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende bmw ci olcam sanırsam

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •