merak ettiğim bir konu var ..bizde fazla 106/saxo gti yok karşılaştırma şansımız olmadı ..
1.6 sohc vtec le 106 gti nası yürüyo ?
bide motorun hangi kasada oldugu önemlii .. ne de olsa 106 yı iasıl şin içine koyan kısa şanzımanı ve hafifliği bence ..
4 sene önce TR den gelen öğrenci bir arkadaş saxo sunu getrmişti kıbrıs a .. benm stock d15b jdm .. EG4 vti die geçiyor.. sadece filtre headers ım vardı .standard s20 jdm vti şanzıman.. onda da ise filtre ve yazılım vardı .. güzel kapışma oluyordu ..
sohc vtec ile filtre eksozlu 106 denedik...106 yorgunsa civic alıyordu rolldede stock vtidan 1-1.5boy arası yiyordu...
yok bee olm fazla oynamadık 4.vites 155-160
5.vites 200 kesici
zaten olay 2. viteste araba vtec açınca kopuyor o g.tünü kaldırmayan benim arabam vt açtıktan sonra patiye kalkıyo 3. vites arabayı daha bi değişik yapıyo anlamadım zaten koskoca 3000km lik bronzu 1 günde yedik bitirdik
neyse bu hafta hallettim onuda sıkıntı kalmadı
HONDA OEM PARTS
MESSENGER:mehmet cetin
olm sen kaç devir dönüyosunda 5. kesiciye girdin döndüğün devir belli değilki
Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
Dr. Ecu
www.honda-tech.com
_____________
çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
Yürü bea kim tutarSen nezaman doldurmaya başlıyon ustad şaka bir tarafa. 3 leyelim.
USPerformans by UtkuSELAMOĞLU
zaten üçsünüz soytürkü unutmayalım di mi bi de hepinizi ben geçerim siz zahmet etmeyin![]()
ECUTECH İstanbul
www.honda-tech.com
_____________
çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)