standart typerda zaten 204 hp çıkanı bile gördük
çok saglıklı motor = gerçek HP
Printable View
standart typerda zaten 204 hp çıkanı bile gördük
çok saglıklı motor = gerçek HP
güzel araba
hayırlı olsun egemen :)
dyno da gayet güzel maaşallah :)
(DJ mi?)
Teşekkürler
evet Dj :)
vayy kanka hayırlı olsun kazasız belasız kullan inş.
Teşekkürler muştu :)
50 hp kayıp biraz fazla değilmi? torkununda dusuk olmasının sebebi heralde beygirinin normalden fazla cıkması olabilir:)
vtec açarken neden güç bir an aşağıdüşüyor?
patinaj mı çekti?
vtec acma esnasında subapların zamanlama değistirme noktasına varıldıgında kucuk bir zaman kaybı olusuyor sanırım mantıken dusununce vtec acma esnasında o egri nasıl duser baska bisey gelmiyor aklıma:)
Hayırlı olsun topicine dondu konu dynoda guzel gule gule kullan..
Type R ların dynosu bu şekildeymiş Paşaoğlunda ölçülen diğer Type R larında Vtec açtıklarında ufak bi düşüş sonrada hızlı bir yükseliş oluyor
torkun düşüklüğü kaan'ın da dediği gibi mekanik bakım ile ilintilidir muhtemelen
çünkü benim mantığıma göre güç üretebilen bir makine tork da üretebilir
yani güçte kayıp yoksa torkta kayıp olması pek aklıma yatmıyor
bu mantıktan hareketle , tork kaybına yol açan etmenler giderildiğinde güç biraz daha yükselecektir
yere aktarılan güç de motor kulağı ve debriyajın sağlığı ile ilgili zaten
debriyajın durumu ne? kulak kopukluğu da yere verileni etkiliyor , o zaten yapılacaktır , çok önemli bir konu değil bence...
Hafif jant etkilermi acaba bir sekilde ??
Vtec'te güç kaybı benimde ilgimi ilk çeken şey oldu.Garibime gitti :/
Valla bugune kadar gordugum her type-r'in vtec point inde dusme olur sonra guc yukselir...
Maşallah Egemen, Kazasız Belasız, mugen fılıtre var ama mugen panjur yok kıtı panjur tamamlıyo,direk panjur önünden alıyo mugen kıt havayı, tek farkı o:) oda suanda yok, etkısı olcagını sanmıyorum, güzel deger kullanıncada normal gidişi oldugunu soyledık, kırmızı s4 görene kadar:)
kırmızı s4 ' ü görünce ne oldu?