iyi dileklerin için teşekkür ederim
Printable View
Hayırlı olsun güzel karar :)
şimdi yeni bir soru daha :D bu işlerde daha yeniyim dün akşam peder beyden aldığım destek ile motor için 20 bin hazırda var kaç hp lere ulaşır teg
b20 lsvtec turbo gt35R full internal---- 450hp mınımum,basınc actıkca gıder;)
basınç arttıkça gider ama durmasını ve sağlam yürümeside 20bin'e dahildir umarım. :)
450 500 hp yi ne edeceng yauf :D
250-300hp daily drive yeterli bence :D
bak sen bu işte ciddi isen sana güzel bir fikir vereyim hiç uğraşma çünkü uğraşşan daha pahalıya maal edersin ve bunun gibi kusursuz olmaz:icon_tup: linkte ki ilanda b18c1 yani integra type R motoru var sıfır ve boğazına kadar yüklü 500-600hp çok rahat alacağın bir internale sahip ve de al tak hazır yani faturalı komple motor..1 haftanı almaz yollara çıkarsın ve gazlarsın..ahhh o para bende olcak hiç uyumam bile şarapsızım usta ile yatar usta ile kalkarım o arabanın setupını izlerim bide videoya kaydederim o anı ölümsüzleştirmek için:D
http://www.sahibinden.com/b18-c1_yuk...XQQdisplayitem
sen he de ben sana işcilikte yardımcı olurum 21bin tl ye bitirirsin herşeyi..inan senden çok ben heyecanlanmışımdır o motoru db1'de görmeye:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
b18c1 integra type-r motoru değildir. acura gsr motorudur.
b18c jdm type-r
b18c5 usdm type-r motorudur.
aralarında ciddi farklar vardır.
b18a yı b18c ile aynı şekile getirebilirsiniz. ruhsat işleme masrafı kargo gümrük masrafına gerek yoktur.
gerekli parçalar alınıp aynı sağlamlığa getirmek mümkündür. tek farkı vtec kapağı için dışardan yağlama olur o kadar. tabi doğru seçim kaliteli malzemeler ile.
mustafa niye hayal olsun adamım daha o fiyat üzerinden pazarlık ta yapıcaz bize en az 3000tl para kalcak ve 3000tl ye de o motoru rahtlıkla db1'e koyarlar sen rahat ol bu iş olur eğer canuygun he derse:D fazladan bir de b18a2 motor olcak onuda değerlendiriz:rolleyes: