vayic Nickli Üyeden Alıntı
*Ben castrol 0-30 kullanıyordum k-pro yokkken çok da memnundum tavsiye ederim..
*Buji olarak bkr7eix kullanmak daha mantıklı sanırım gerçi ben k-pro yu söktükten sonra bir süre bkr8 le devam etmiştim sorun olucağını sanmam..
*Bushing kite gerek yok bence zaten k-prosuz, sanzumana zarar vermek çok kolay değil çok fazla kalkış yapıp 1-2 yapmıyorsan..
*rot-balans-200+ hız konusunda net bir bilgim ya da tecrübem yok yanıltmış olmıyım..
*aem cai,toda headers ,greddy catback ile afr yi devamlı okuman gerekmez sorun olucağını sanmıyorum olsa da zaten arıza ışığı yakar sensor arıza vb. gibi durumlarda.. ama yeni filtre-eski filtre farkını görmek istiyorsan tanıdık k-prolu biri varsa filtre oncesi ve sonrası 5 er dk. ödünç alıp log alarak karşılaştırma yapabilirsin...
*Zincirin senin km lerinde büyük ihtimalle uzamamıştır ama kontrol ettirmekte fayda var.. Ayışığı Honda İbrahim Usta yı tavsiye ederim, ben mekanik hemen hemen her işimi ona yaptırıyorduım.. Eğer uzamışsa ayarlanmıyor değişiyor bu arada...