vtecleri farklı devirlerde açması beyin ile mi alakalı ?
Printable View
vtecleri farklı devirlerde açması beyin ile mi alakalı ?
Alg Alıntı.....
Bir çoğumuzun merak ettiği konulardan biriydi..Bir başlık altında toparlamakta fayda olur diye düşündüm..
GÜVENLİK EKİPMANLARI
-Hiç bir fark yok tamamen aynı
K0NFOR EKİPMANLARI
-Hiç bir fark yok tamamen aynı
İÇ DİZAYN
- Recaro özel üretim koltuklar
- Momo özel üretim direksiyon simidi
- Kırmızı renkte zemin döşeme
DIŞ KISIM
- Arka kısımda civic yazısı altında britanya bayrağı
LASTIK VE JANTLAR
-Tamamen aynı
OPSİYONEL KONFOR PAKETİ
- Özel mavi ışık farlar
- Yan cam üzeri siperlik
DİĞER
- Tork esaslı LSD
MOTOR
K20A
-Motor gücü (kW [ PS ] /rpm) - 158 [ 215 ] /8,000 *
-Tork çıkış gücü (N m [ kg m ] /rpm) - 202 [ 20.6 ] /7,000 *
-Ayrıca JDM versiyonda özel JDM subap yayları, iticiler, forged pistonlar ve daha ufak katalitik konvertör mevcuttur..Farklı vites oranları, japonyaya has mapping, intake manifold ve eksoz manifoldu değişiklik gösterir.Yine JDM versiyonunda farklı kablolama sistemi, elektrik aksamı mevcuttur..
niye getirmezlerki zaten bu JDM typeR ları..
olay oraya gidiyo zaten :):):):)
volan olayı da makyajlı typeR larda çözülmüş oluyor
:D:D
Erhan bey sizde bir hareketlenme seziyorum :)
hidrolik dirreksiyonu unuttunuz :) bitane daha var sölemicem :D
kürbütör kapagı rengimi :)
ne güzel film gibi :D ahh caponlar ahh yaktınız honda ateşiyle hepimizi :D
kolçak var galiba jdmlerde :)
stock k20a2 ye filtre-headers-ince conta-kat iptali-egzantrik-port genişletme-kpro
stock k20a ya yine yukarıdakiler (evet onun egzantriklerinide daha yüksek dereceli olanlarla değiştiricez)
ne verir? 2side aynı mı verir yoksa k20a daha fazlamı verir acaba? çok saçma bi soru oldu ama k20a nın a2 ye avantajlarını ortadan kaldıracak bi mod yaptığımızda hangisi daha verimli olur acaba?:)
A daha fazla verir oem sıkıştırması 0.5 cr daha yüksek
toda conta ile birisi 11.9 birisi 11.4 oluyor
birde orta konsol farklı diye biliyorum klima kontrolleri yukarda değilde yanda
motor ile iç aksamın ne alakası var yaw okumdan konuyu yorumda bulunmyalım lütfen
hidrolik direksiyon JDM / USDM-EUDM olarak degil de EP3 Civic Type R /Si ve DC5 Integra Type R/RSX/RSX-S diye ayriliyor daha cok .. yani k20a2 olan bir rsx de jdm k20a dc5 deki gibi hidrolik sistem var .
*EP3 Civic`ler Elektronik Hid. Direksiyon (hid pompasi yerinde sadece idler pulley denen bir kasnak var)
*DC5 Integra`larda ise bildigimiz eski sistem `B ve D` Serisindeki gibi Hidrolik Direksiyon Pompasi var.. fakat kayiş B ve D serilerindeki gibi ayrı ayrı değil..Tek büyük bir kayış tümünün üzerinde dönüyor..(hid. direksiyon .. klima komp. ..şarj dinamosu vs)..Dolayisi ile ozel kasnak ve kayış almadan hidroliği yada klimayı iptal edemiyosunuz..
Bu arada 05-06 JDM K20A larda (DC5 Integra Type R) eski 02-05 JDM K20A lara göre şunlar da upgrade yapılmış..
02-05 JDM K20A . VS . 06 Spec JDM K20A (DC5-R sadece)
*Egzantrikler (alt devir lobe leriyle çok hafif oynamışlar.midrange tork yakalamak amaclı)
*Debriyaj Kiti Standardından Stage1 Organik
*Carbonized Sekromençler (bir onceki seride sürekli aşınan 2 ve 3. vites sekromenclerini upgrade yapmışlar)
*PRC kodlu olmasına ragmen ECU "ya immobilizer eklemişler ..
Like you have stated the Compression Ratio is different, the difference in power between the K20A and K20A2 is also due to the higher octane fuel used in Japan. As far as I ** aware the internals and Intake/Exhaust Manifolds are the same, the only difference being that the JDM engine will have a shorter Catalyic Convertor on it compared to a EUDM car (dependant on location within the EU)
Regards, Sam
zaten bildiğimiz şeylerdi:)
ee?
hani jdm cams?
egzantrikler hakkında bişey dememiş?daha doğrusu ben sorarken intake-egzos?sıkıştırma?beyin?cat?piston? diye sormuştum.egzantrikleri yazmamışım, oda söylememiş:)
spoon sports europe den satıştaki bir eleman cevaplayanda
k20a-f20c hibrid sordum birde, avrupada hiç yapmadık bilgim yok dedi:)
dostum .. evde birebir hem k20a ve k20a2 motor var açık olarak ..parçalardaki farklılıklar gözümün önünde .. kaldı ki benim yazdıklarım USA den "Katman ; Nikos ; J.Evans` gibi honda profesörleri sayılan adamlar tarafından tastiklenmiştir..
ben verebileceğim kadar ince ayrıntıya girdim.. mesela adam emme manifold ları aynı demiş.. çok yakın olmasına rağmen aynı değil.. ayrıntısını daha önceden buraya yazmıştım..
egzantriklerdeki "jdm" versiyonunun verimini aşağdaki linkten takip edebilrsiniz.. Buraya ben daha önceden örneklendirme olsun diye jdm cams foto da attım ..
http://www.k20a.org/forum/showthread...880#post998880
02-05 jdm camshaftları stage 1 sayılır hatta 1/2.. 06 spec jdm ve 06tsx camları orta devirleri braz daha derecelendirilmiş..
Valvetrain le oynamadan egzantrik upgrade i yapmak isteyen k20a2 sahipleri icin 1e 1 ..
tabi bunun yaninda turbolanan k20a2 varsa .. onlar icin de mukemmel bir secim olacaktir ..
abi senin yazdıklarına aykırı bişey demek için yazmadım zaten ben yanlış anlaşılmasın:)
fuat , mesaj attım dostum
fuat k20 ticari sırları ortaya vurma :p