gereken dişliyi bulamayacağımızı hissetmeye başladım. şimdilik uyan bulabildiğimiz brezilya Ka'sı onuda getırse getırse servıs getırır oda kol gibi fiyat çıkartır :D işin sonunda lastik jant'a dönmek zorunda kalıcam hissine kapılmaya başladım :/
Printable View
gereken dişliyi bulamayacağımızı hissetmeye başladım. şimdilik uyan bulabildiğimiz brezilya Ka'sı onuda getırse getırse servıs getırır oda kol gibi fiyat çıkartır :D işin sonunda lastik jant'a dönmek zorunda kalıcam hissine kapılmaya başladım :/
Lastik jant değiştirsen kadran sapması artar. Fiesta şanzımanlarına bak.
oranlarını hiç biliyomusunuz? 4.5tan yüksek bişey arıyorum:beuj:
focuslar vites kutusundanmı hız verisini alıyo? tekerlektenmi? ben tekerlek diye anımsıyorum zamanında yanak genişliğinden olusan farkı serviste yazılımla duzelttirdim yazılarını okudum dıye hatırlıyorum..
son dişli olmazda jant lastik olursa 13" 14" bildigimiz sac jantlardan sadece önlere 2tane düşünüyorum öyle denemeye falan çıkarken takmak için :D günlük kullanımda orj 15lik jantlar yine..
priz direk uymaz. Komple şanzıman değiştirmeniz lazım. Sadece ayna mahruti ile bitmiyor o iş.
abi top speed bence bildigim kadarıyla 230 felan buda yeterli focus için sanırsam. bence alt devirleri yükseltmeye bak güç istiyorsan
2.0 swap daha bi elle tutulur ve sonucu olacak bir iş miş gibi geliyor bana şu an için :)