User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
26 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: saxo vts için son susturucu headers ve cai

  1. #1
    Lquin
    Misafir

    saxo vts için son susturucu headers ve cai

    sa arkadaşlar saxo vts için headers son susturucu ve cai seçimi için fikirlerinizi sebepleriyle beyan edermisiniz?

    şimdiden teşekkürler

  2. #2
    EMRE-5843
    Misafir
    tanıştığımıza memnun oldum...

  3. #3
    Lquin
    Misafir
    kusuruma bakmayın ismim vakkas 21 yaşındayım kıbrısta okuyorum

  4. #4
    Göki,ZD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Erenköy\İstanbul
    Mesaj
    9.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kendini üyelerimiz bölümünde tanıtırsan daha iyi olur.
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Para harcayan geçer, dua ile anca maneviyatınız güçlenir, aracınız güçlenmez.

  5. #5
    plekumat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Afyon/Konya
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Headers için orj yeterli bence,
    kat iptali, 51lik boru, VTSler için supersprint son susturucu
    Bu setup çok meşur yabancı forumlarda ama bizim buralarda nasıl yapıyorlar bilimiyorum..
    Astra CDTi

    Alıntı DrNoyan Nickli Üyeden Alıntı
    Your car is actually a kind of bumblebee my friend They'r both GM

  6. #6
    arfy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.264
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    son susturucu olarak supersprint tavsiye ederim .. hem ses hem görüntü olarak .. ***** 106 küçük araba eşşek kadar bi egzos çok yakışmıyor kanaatindeyim

  7. #7

    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    AnTaLya & İsTanbuL
    Mesaj
    3.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Lquin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sa arkadaşlar saxo vts için headers son susturucu ve cai seçimi için fikirlerinizi sebepleriyle beyan edermisiniz?

    şimdiden teşekkürler
    bu spec lerde bineceksen orginal egzost manifoldunu değiştirme ve 51 lik düz boru,Remus Hard serisi egzost yaygın kutu içi filitre yaparsan hiç sıkıntı çekmessin..
    Dr.Ecu AntaLya

  8. #8

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    körfez
    Mesaj
    50
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    selamlar aracında filtre olarak simota tercih ede bilirsin egzoz içinse 51mm büz boru ortaya tüp şeklinde orta susturucu son susturucu olarak otto işini işini görür

  9. #9
    plekumat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Afyon/Konya
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    illa Cai olması gerekmiyorsa ** Dryflow alıp soğuk besleme yapılabilir..

    Ram air'e yarı oda gibi yapıldığında parasına göre daha iyi sonuç alınıyor bence..
    ***** Simota 260 Tl gibi bir fiyat..
    Astra CDTi

    Alıntı DrNoyan Nickli Üyeden Alıntı
    Your car is actually a kind of bumblebee my friend They'r both GM

  10. #10
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    saxoya satılan simota cailer var piyasadaki arabaların %95 inde ondan vardır

    headers yapmana gerek yok

    son susturucuda supersprint güzel olur

  11. #11
    Lquin
    Misafir
    hmm.yani cai yapmıyım mı?

  12. #12
    plekumat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Afyon/Konya
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ucuza bulursan cai güzel,
    ben yağsız filtreden yana olduğum için Aem Df diyorum..
    Astra CDTi

    Alıntı DrNoyan Nickli Üyeden Alıntı
    Your car is actually a kind of bumblebee my friend They'r both GM

  13. #13
    RS609 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya arkadaslar benımde bır sorum olucak fıltre kıtı hakkında sımota buldum 250 mılyona falan ama aynısına cok benzer ztech dıe bır markanında 106 ıcın sımotaya benzer bır fıltre kıtı var ztech 100 mılyon sımota 250 mılyon arada baya bı fark var.ztech ten kullanan varsa yazarsa yada bılen bırı yazarsa memnun olurum.bu arada arkadasım sende ztech ten alabılırsın sımotanın aynısı tıp olarak ama bakalım bılen arkadaslar ne dıcek.
    ztechın lınkı: http://www.eliftuning.com/index.php?...855&kn=PEUGEOT
    simotanın linki : http://www.eliftuning.com/index.php?...855&kn=PEUGEOT

  14. #14
    Lquin
    Misafir
    peki neden dryflow tercih ediyosun

  15. #15
    RS609 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hondalar gıbı aem v2 cai yapmamıskı 106 ya bızde alıp yapalım.106 ıcın cai kiti ben bulamadım bulsam cai tercıh edebılırım ama 106 olunca en guzelı bu kit.araba fan açtığında dırek soguk havayı motora ıletebılıo yerı cok uygun oldugundan bu kıtı sectım.2sınden bırınıde alıcam gelıcek yorumlara gore

  16. #16
    Lquin
    Misafir
    aem v1 ile v2 arasındaki fark ne

  17. #17
    plekumat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Afyon/Konya
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RS609 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya arkadaslar benımde bır sorum olucak fıltre kıtı hakkında sımota buldum 250 mılyona falan ama aynısına cok benzer ztech dıe bır markanında 106 ıcın sımotaya benzer bır fıltre kıtı var ztech 100 mılyon sımota 250 mılyon arada baya bı fark var.ztech ten kullanan varsa yazarsa yada bılen bırı yazarsa memnun olurum.bu arada arkadasım sende ztech ten alabılırsın sımotanın aynısı tıp olarak ama bakalım bılen arkadaslar ne dıcek.
    ztechın lınkı: http://www.eliftuning.com/index.php?...855&kn=PEUGEOT
    simotanın linki : http://www.eliftuning.com/index.php?...855&kn=PEUGEOT
    Ara boru için 100TL vermeyin bence.
    Ztech'in Kalitesi dışarda yaptıracağınız ara borudan fazla olmaz gibi..
    Ama alacaksanız ztech ucuna adam gibi bir filtre takılabilir..(kn Simota)



    Aem Dryflow'u 207 RC'si olan bir abim tavsiye etti,
    biraz araştırdım(3 ay kadar ) Bizim sitedeki proje araçlarındada kullanıldığını gördüm..
    Birde yağlı filtrelere nazaran biraz daha yeni bir teknoloji olduğu için tercih ettim..
    Doğrudur yanlıştır ama tavsiyem Dryflow..
    http://www.youtube.com/watch?v=B8LMFioyo3M



    Aem'in caisi yok, Sadece Ram airi uzağa taşıyan ara boruları var bildiğim kadarıyla..
    Astra CDTi

    Alıntı DrNoyan Nickli Üyeden Alıntı
    Your car is actually a kind of bumblebee my friend They'r both GM

  18. #18
    Lquin
    Misafir
    aem cai var v1 ve v2 diye.ama ikisi arasındaki fark nedir?

  19. #19
    plekumat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Afyon/Konya
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herşey devletten beklenmez ama Google'den beklenir
    Astra CDTi

    Alıntı DrNoyan Nickli Üyeden Alıntı
    Your car is actually a kind of bumblebee my friend They'r both GM

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •