bitmiş halinin resimleri yarın geliyo :D
modelleme bitti. sadece üzerine tps benzin rayı vs. için yerler ayarlanacak.
Printable View
bitmiş halinin resimleri yarın geliyo :D
modelleme bitti. sadece üzerine tps benzin rayı vs. için yerler ayarlanacak.
yavaş yavaş şekilleniyor daha eksikleri mevcut.
http://img571.imageshack.us/img571/3056/ytytyty.jpg
http://img97.imageshack.us/img97/843/yuyuyuyut.jpg
emre enjektörler nerde
enjektörler flansla portların birleştıgı yere 45 derece acıyla takılacak okanım enj. yerlerı zaten bellı oldugu için çizimde ekleme geregi dumadım acıkcası, zaten sadece delinecek o kadar
emre tamam güzel gaza gelmişsiniz de çizimler de süper sıkıştırman ve beynin şu an buna çok sıcak bakmayacak emin ol önce o kısımları hallet 10.5 cr bence yetersiz
bu arada map tek silindirden okunmaz 4 üne de girmesi lazım yani benim çok arabaya taktığım vakum raylarından kullanın map i ona bağlayın tps yanda olacak eğer cbr kullanırsanız zaten sizin tps le aynı direk uyar onu da hallettik iat tam havanın girdiği yerde ortada açıkta duracak rolanti valfi de tek tarafı açık durmak şartıyla yine vakum rayına takılabilir yani kelebek sonrası alınan vakumdan faydalanın yine aynı hat onun haricinde sıkıştırma egzantirik beyin kısmını halletmeden bunu uygulamayın
denon cep nonu pmle önerilerim olacak
hayırlısı vallahi abim merakla bekliyorum insan cnc de usta olunca böyle oluyo :)
bizimkisi eğlence olsun erkut :)
kelebekler ve kapak flanşı arasında her runnerda 2 şer vakum portu çıkacak. yani kapaktan sonra kelebekten önce. olması gerektiği gibi. enjektör delikeri orjinali ile aynı açıda monte edilecek.
bunlardan her runnerdan 1 er tanesi ilk sayfalarda koyduğum vakum kutusuna gidecek. map olsun westinghouse falan vakuma ihtiyaç duyan hepsi bu vakum kutusuna bağlanacak.
diğer portlar ise rolanti valfi için kullanılacak. iat ı da dediğin gibi yapmayı düşünüyordum zaten. direk alacak çünkü kaput içindeki havayı değer şaşmaz.
bunun haricinde tps dediğin gibi gaz kelebeği mili üzerine takılacak. takacağımız tps ye göre yeri işlenecek resimlerde olmaması seni yanıltmasın.
senin dediğin doğru sıkıştırma ve işletim sistemi buna müsade etmeyebilir. burdaki tek avantajımız çift gaz kelebeği kullanacak olmamız. yani içeri giren havayı kontrol etmek bizim elimizde. buna istinaden mevcut sıkıştırmaya göre bişeyler çıkartabiliriz diye düşünüyorum :)
gerçi bunu ben takmıcam. DENON un aracına takıcaz. ben biraz ara verdim ekimde düğünüm var. düğünden sonrası ne olur bilmiyorum :)
tavsiyeleri buradan paylaş yada banada paylaş :D
senin numaran gitti hatta rehberimdeki bütün numaralar gitti. bi ara telini pm gönder. takıldığım yerleri arayıp sorarım :D
dr.um bi sorum olacak ?
Vallahı super iş birde seri uretıme gecersek :):) bizlerede faydası olur belki Sizlere kolay gelsin.Map ıcın ben kendım 4 tane porttan boru ıle bır tane ortak boyle boost kontrol falan takarken taktıkları bır parca gıbı bırseyde bırlesp mapda ordan okusa olmamı dıye dusundum ama.
Birde farklı konu acmak ıstemedım Despe senin aracdakı ecu tam olarak bu mudur ?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...d=110490101645
Atlamısım o noktayı üzgünüm o zaman tekrar arıyayım.Tesisatda farklılık cok varmı kesıp bıcmek gerekıcekmı.
edit: sanırım bu olur http://cgi.ebay.com/ebaymotors/01-03...item3f0153662d
hiçbişey gerekmicek. immo çipini ecu içinden iptal etmeniz yada yeni anahtar kodlatmanız lazım.
soketler 1 e 1 aynı. egr iptalide yapabilirsiniz. ecu içinde egr ile ilgili yazılım yok. egr arızası göstermez yani.
güzel bi test yapmışlar :)
http://forums.neons.org/viewtopic.php?t=294784