peki daha farklı standalone beyin uygulaması yapmayı düşündünmü?
MS-smt6 vs gibi
Printable View
Açıkçası ben pek beğenmedim. Vakti zamanında 4-1 Headers, stock orta borular, stock orta susturucu, Otto son susturucu ve Pipercross CAI ile 124,6 almıştım. Emmeden daha ciddi bir verim beklerdim.
dedıgım gıbı standalone ile uğraşamam bu işi bilen adam yaşadığım şehirde yok işte kendi çabalarımızla afc yı kurcalayarak afr ayarını öğrendikte an azından onu yapabıldıgımıze dua edıyoruz ayrıca zaten standalone beyınlık bır durumumuzda yok şu an için sadece emmeyı değiştirdik ve fazla hava çektik fakir kaldıgımız devirleri yakıtla afr oranında beslemek kaldı sonucta aracta dereceli yada sıkıstırma oranında bır değişiklik olmadıgından bızım için afc de yapacagımız ayar yeterlı olacaktır diye düşünüyorum
arkadaşımın vtı ı aynı dynoda 153 hp verdi specleri şunlar
skunk2 emme
megan racıng headers
60 düz
aem fıltre kiti
ve afr ayarı ıle
bızım cıktıgımız dynoda bır sorun olabılırmı dıye düşünmüyor değilim açıkçası
artı olarak yapıcı eleştirinden dolayı da teşekkür ederim
Başta 153 veren vtec 2 sandım, noluyor dedim. :) VTI'da bu sonuç alındı ise ve arabada herhangi bir sorun yoksa dynodan şüphelenmek gerek.
arac 207 le mans la yürüyor yorum sizin :D
ama benım amacım dynoya sokarken kaç hp oldugunu öğrenmekten ziyade afr yi ayarladıktan sonraki farkı görmekti, ayarı yaptıktan sonra aynı dynoda bır ölçüm daha yaptırıp ayarın bıze ne verdiğini görmek
afr yi nasıl ayarladın? biraz anlatırmısın? bende de neo bağlı var ve ayarsız durumda şu an, wideband sende de galiba var, apexi mi var?
afr ayarını henuz yapmadık, zaten cumartesi gunu taktık emmeyıde, evet elımızde wb ve vafc var vafc baglı durumda bu hafta arası afr ayarını yapmayı planlıyorum sonrasında tekrar bir ölçüm yaptırıp ayardan sonrakı durumu paylaşırım
ya sizin ölçtürdüğünüz dyno çok tatminkar ölçüyo yada bizimki baya yanlış ölçüyo :D
aynı speclerin biraz fazlası bende var. bende 125 çıkmıştım bikaç ay evvel fakat benim tork headerstan zannedersem 10 nm daha fazla. vtec2 bolt on bukadar oluyor fazlası çıkmaz. stage2 egzantrik porth polish 12.5:1 cr + remap ile en iyimser 140 lar görülür diye tahmin ediyorum.
Valla bahsi geçen vti sorunsuz bir kondisyon ve yazılan eklentilerle 152 aldı ise bence sizin dyno baya bi yanlış ölçüyor. :)
Bir de ek bilgi vermek gerekirse, o dönem çok yakın speclerle farklı zamanlarda farklı denemeler için 2 ayrı dynoya çıkmıştım. Sonuçlar birbirine çok yakındı.
Bu arada epey uzak kaldım bu işlere, hem soğudum hem de sıkıldım. Ayda 1 bile yıkatmıyorum arabayı desem anlaşılır muhtemelen :) : Var mı bizim araçlar için bir yenilik?
en güncel yenilik emme ve d17 ecu bolt on ucuz mod :)
bunun haricinde egzantrik vs. falan mevcut zaten uzun süredir.
500 tl ye 17-18 hp :D :D
Duz boru demişsin; aynı specler + standart orta ile de bir denesenize...
Vtec 2 için orta olmaması ölüm gibi; araba devirlenmek istemiyor; güç bandı gereksiz sekilde üste tasınıyor...
roll de alt devir lazım olmuyor :D
maşallah güzel değerler:icon_tup: bende d14 e : d16 emme b16 gaz kelebeği headers 51 boru ve short ram taktım safc lada ayar yapacağız ama wideband siz beceremedik:( bir dyno sheet de bana lazım:confused:
motorun tepkilerinden (yığılma vb.) yapmaya çalıştık ama pek verimli olmadı yakında ödünç bir wb bulacağım sizin konularıda takip ediyorum ona göre bir afr yakalayacağım;)
afr ayarı dyno üstünde yapılsa bıle saglıklı olmuyo mutlaka arac yukte ve ruzgar direncıne maruz kalması gerektıgını düşünüyorum , ayarı yaparken bunları göz önunde bulundurmanızı tavsıye ederim