F20c ye neler yapabiliriz ?

Thread: F20c ye neler yapabiliriz ?

  1. Sinan'S2k's Avatar

    Sinan'S2k said:
    Quote Originally Posted by EROLL View Post
    sinan m3 le olan videodaki arac senin kimi kısalı fln..
    ewt benim arabam erol, arabada toda header, ricks 4.57R son dişli, komple custom tek çıkış 60lık egzoz, cai ve vafc ile ayar yapılmıştı sonuç o işte
     
  2. F20c ye neler yapabiliriz ?

    TünayK said:
    Quote Originally Posted by J's AP1 View Post
    4,57 yada 4,77 kullanırsan 0-100 oldukça hızlanırsın . Ayrıca S2000 1 den 2 ye atınca sarmıyo . Düzgün kaldırırsan 1 dede çok sarmazsın.
    walla ben sınanın arabasının yalancısıyım...
     
  3. grkm's Avatar

    grkm said:
    Zemin ve lastik farkı diyebiliriz o zaman
     
  4. F20c ye neler yapabiliriz ?

    TünayK said:
    walla oturupta sınanın lastık dıs kalınlıgını olcmedım.
    asfaltta gayet ıyıydı..en gusel kendısı solesın bıseyler...
     
  5. ef186's Avatar

    ef186 said:
    Tr de asvalt ii olmadığından kısaya gerek yok eyer kopartmak istersen 2. viteste yüklü bi s2k baya sarıyor....
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup
     
  6. F20c ye neler yapabiliriz ?

    TURBO_S2K said:
    hatta bazen 3 te
    BATIKAN
     
  7. F20c ye neler yapabiliriz ?

    34hiz96 said:
    kısanın farkı sadece 1 2 3 vıteste bende ricks var 4.56
     
  8. F20c ye neler yapabiliriz ?

    TURBO_S2K said:
    4.56 gear larin takilmasinin asil sebebi, s2000 i pist te kullanirken dusuk devirlerdeki tork eksikligini kapamak. kisa duzlukleri olan bir pist te 4.56 li bir s2000 stock bi arabaya gore daha hizli olacaktir.

    sokak icin pek tavsiye etmem. tamam araba 1 2 3 guzel hizlaniyo ama stock bi s2000 le yarisirken stock araba bu fark i 4 5 6 da kapatir. bir sorun da arabayi otobanda kullanirken cok rahatsizlik vermesi. yani 120 ile giderken 6. viteste 5000 devir de oluyo araba ve insani cileden ciakrtiyo sanki bole 7 hatta 8. vites olsa da atsam diyo insan.

    birde tabi gear whine olayi var onu da cilesini ceken bilir zaten

    S2Ki de bi video vardi stock s2000 vs. 4.57 s2000. bole bi ucup gidiyodu yanindan. tamami ile yalan o kadar bi fark olmuyo.

    Benim eski setup im Spoon egzos, Spoon test pipe, Comptech CAI, Toda Flywheel, 4.57 gear, VAFC idi ama stock M3 u gecemiyodu. Sinan in video sun da geciyo ama yani zaten o M3 cabrio (yaklasik 300kg daha agir)
    BATIKAN
     
  9. Sinan'S2k's Avatar

    Sinan'S2k said:
    Baticim, abartma yaw amma kötüledin benim arabayı m3 cabrio 100kg cik ağır sadece sen Toda flywheel den dolayı geçememişsindir
    4.57 de gear whine oluyor cidden, fakat egzozla o sesi ortadan kaldırabiliyorsunuz, ben çok memnun kaldım, son hızda düşme var ve 5-6 sı stock kadar ii değil ama ilk 4 vites felaket hızlanır S2000, bence atmosferikde olmalı, o zevk tadılmalı
     
  10. ef186's Avatar

    ef186 said:
    Quote Originally Posted by Sinan'S2k View Post
    Baticim, abartma yaw amma kötüledin benim arabayı m3 cabrio 100kg cik ağır sadece sen Toda flywheel den dolayı geçememişsindir
    4.57 de gear whine oluyor cidden, fakat egzozla o sesi ortadan kaldırabiliyorsunuz, ben çok memnun kaldım, son hızda düşme var ve 5-6 sı stock kadar ii değil ama ilk 4 vites felaket hızlanır S2000, bence atmosferikde olmalı, o zevk tadılmalı
    U right ....
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup
     
  11. F20c ye neler yapabiliriz ?

    TURBO_S2K said:
    ya atmosferik te alinabilir tamam ama gear whine i egzos la yok etmek imkansiz. hele 5. ve 6. viteslerdekini. arabayi kotulemek degil bu gear lar bence daily driver bi arabada, hele hele otobana cok cikan bi arabada gereksiz.

    cabrio ve coupe m3 leri yanyana koy bi roll yapsinlar aradaki fark cok buyuk. 2 3 boy ayiriyo. benim demek istedigim her araba ayni parcalar takilsa da ayni sonucu vermez. senin arabayi baz almak yanlis cunku senin araban bence fabrika cikisi biraz guclu cikmis. burda 195whp stock s2000 de var 208who de var. bunlar buyuk farklar.

    konu dagilmasin, eger $2000 dolar butcem var arabami hizlandirmak istiyorum diyenlere gear iyi bir secenek. yoksa otoban kullanimi icin rahatsiz ve bence gereksiz bi mod
    BATIKAN
     
  12. sword's Avatar

    sword said:
    para vermeyin yazık kısaya deneme yapıcanız zaman kücük jant kullanın
     
  13. ef186's Avatar

    ef186 said:
    Quote Originally Posted by sword View Post
    para vermeyin yazık kısaya deneme yapıcanız zaman kücük jant kullanın
    evet bak doru dedin diskler sığarsa takalım sonra hiç tutunmayıp ölelim demi
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup
     
  14. F20c ye neler yapabiliriz ?

    34hiz96 said:
    acıkcası stock e36 m3lerle denedım 400e kadar 2-3 ancak yaklasıyorlar .stock s2000 lerde .kısa nın farkı net 1-2 .vıteste cıkıyor.bırde arabanın yanlması degısıyor.
     
  15. F20c ye neler yapabiliriz ?

    34hiz96 said:
    bu arada 4.56 oldukca sessız
     
  16. F20c ye neler yapabiliriz ?

    ReD_JaZZ said:
    Quote Originally Posted by TURBO_S2K View Post
    senin araban bence fabrika cikisi biraz guclu cikmis. burda 195whp stock s2000 de var 208who de var. bunlar buyuk farklar.
    bunu anlamadm ben
    2 ile 2.2 litre farkı mı bu?
    hepsi stock makina ya, nası fark olur???
     
  17. F20c ye neler yapabiliriz ?

    TURBO_S2K said:
    her stock araba ayni rakamlari vermez. biraz sans isi. bi ark im da full j's bolt on lar var (intake, header, egzos) 2.0 litre 215whp verdi. baska bi ark im ayni dyno da ayni gun sadece comptech intake ile 218whp yapti. stock s2000 ler 195-205whp arasinda degisiyor genelde
    BATIKAN
     
  18. F20c ye neler yapabiliriz ?

    ReD_JaZZ said:
    nassı ya?
    yani honda kafasına gore mi ayar yapıo?