havlaardan benım arabada dengesızlestı :)
Printable View
havlaardan benım arabada dengesızlestı :)
sımdı yavru ceylanlarım ben bu motora cok yabancıyım sımdı kafamı karıstıran bır sorun var ben adana gımeden once cok normal calısıyrdu adanadan geldım sılındır pozısyn sensorum arızalıydı onu yaptım cok guzel oldu dun bıraz ıse gıtım geldım baktım devır bandım 1000 rpm de deyıldı 200 le 300 rpm arasında gelıp gıdıyordu kelebekten ayar verdım 500 rpm cıktı ve ole bıraktım sorun tps sensorundenmıdır ?
hem yağ pompasını hem yatakları mdifiye etmeniz lazım sağlıklı yağlama için hararet sorunu yaşayacağınızı düşünmüyorum büyük bi radyatöre sahip crx
cevapladım alican
yakında yanındayım kardeşim cuflayalım biraz :))
onu yapacak vakti bulursam ankarada bile yaparım :(
bi zahmet
göstergelerden dolayı olabilir herhangi bi şekilde datalog aldığınızda gözden geçirin
draglarda d16 görmek istiyorummmmmm artık yaaa :)
benim devirin 8000 lere cıkmasının sebebını sanırım anladım debrıyaj kacırmaya basladı çünkü, yuksek suratlerde bu kaçırma daha fazla oluyor sanırım tam baskı uygulamıyor balata. herhalde bundandır. :D
bu arada modifiyeden kasıt nedır erkut kardes?
yağ pompasına ve yataklara çeşitli işlemler gerekir
otomatık ecu için harnes nasıl temın edebılırız (automatic obd2 to obd1 automatıc)
extra iki tane kablo selenoidlere bağlamak gerekiyo harnes olarak olmayabilir belki ama zor değil
soch zc yi ne zaman inceliyoruz:)
aklima bisey geldi, vtec2 sahipleri kol piston falan ucuz bol sansi yok ebayda gordugum kadariyla,
civic ies motorunun oem krank'i ve forged kol vitara pistonu uygulansa;
mumkun boyle bir calisma?