User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
52 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: safc2 ile 4-2-1 headers mı 4-1 headers mı?

  1. #1
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    safc2 ile 4-2-1 headers mı 4-1 headers mı?

    arac 2004 model vtec2. araca safc2 bağlatıcaz. şimdi ben kendi düşüncemi yazayım. benim düşüncem 4-2-1 ile alt devirleri canlı tutarken safc2 ilede üst devirleri canlandırmak. bana bu şekilde mantıklı geliyor. değişik önerileri olan varsa bekliyorum nedeniyle birlikte.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  2. #2

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vafc mı safc mı oluyor bizimkilere?

  3. #3
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    safc oluyor
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  4. #4
    kwanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    133
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4-2-1 hangi markada mevcut?
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  5. #5

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    DC de var. benim arabadaki DC race 4-2-1..

  6. #6
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yokmu yol göstericek birileri arkadaşlar
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  7. #7
    DeNNis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.202
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    51 lik düz boruda çekilecek onuda belirtelim despe

  8. #8
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet onu belirtmemişim
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  9. #9
    kwanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    133
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    SONE-R nıcklı arkadas 4-2-1 dc headers 51mm duz boru artı caı ıle 128 hp aldı dyno kagıdıda var sen bunun ustune safc ıle destekleyebılırsın bıde sadece merakımdan soruyorum kıme ayar yaptırıcaksın safc yı bursada?yada bursada mı yaptırmayı planlıyosun?
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  10. #10
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.749
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dediğin gibi 4-2-1'ler karakter olarak orta devirleri beslerler , 4-1'ler ise üst devir bandında verimlidirler...
    senin aracından nasıl bir karakter beklediğinle alakalı bi durum bence...

    safc ile üstleri beslemek + 421 ile ortaları canlı tutmak... bence iyi fikir...
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  11. #11
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    büyük ihtimal istanbulda bağlatıp ayarlatıcam zaten. çünkü orada bu işi kendi aracında uygulatmış bi arkadaşım var oldukça memnun referansıda tatmin edici

    kafamdaki plan dc 4-2-1 ortaya ufak bir susturucu ve 51 ilk ile devam edip yine son susturucu ile tamamlamak
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  12. #12
    ATA156 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence cadde kullanımında 4-2-1 daha verimli olur.
    916 V6 Turbo

  13. #13
    Agent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye / İstanbul
    Mesaj
    853
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benım sattığım arabamdaki setup ın aynısı

    DC 4-2-1 Race seramik headers + 51mm Krom düz boru + Tanabe HRM son susturucu
    AEM cai
    Apexi VAFC kullanmıştım.

    Dyno şansım olmadı ama çok keyifli olmuştu. Alt devirler çok canlanıyor ve araç çok rahat devirleniyor.

  14. #14
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alt devirler 4-2-1 le canlanır ama mükemmel olamaz ama 4-1 headersla yüksek devirde baya mutlu edici güç alabilirsin bence

  15. #15
    MeJo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4-1 in ara boru ve son susturucusuz verimli olcanı sanmıorm..

  16. #16
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MeJMugen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4-1 in ara boru ve son susturucusuz verimli olcanı sanmıorm..
    Sanırım arkdaşın bahsettiği susturucular spor tip olanlardan

  17. #17
    grkn_cvc
    Misafir
    cadde için en verimlisi 4-2-1 tip...

  18. #18
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iyi fikir aslında

  19. #19
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.573
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    konu bıraz pert olmuş ama kusura bakmayn bılgı almam lazm..
    DC 4-2-1 seramık headers ve HKS tıtanıum egzoz sıparışı verdım orta borular 60lık olsa daha fazla verım vermez mı? en uygun olanı 51 mı dır??
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •