peki beyler K 1 kol takan varmı aramızda ?
standart koldan daha hafif diyor sahibinden.com daki bir ilanda bilgisi olan var mı
Printable View
peki beyler K 1 kol takan varmı aramızda ?
standart koldan daha hafif diyor sahibinden.com daki bir ilanda bilgisi olan var mı
motor orjinal, hatta hiç açılmamış kız gibi :)
kapakta taşlama olduğunu sanmıyorum, satın alırken yok denmişti.
wiseco 11,5 düşünüyoruz. 12,2 veya 12,5 değil. günlük kullanıcaz çünkü.
sıkıntı 80 mm taktığımızda hararet, yağ eksiltmesi gibi sorunlarla uğraşmak istememek.
bir de 80 mm 11,5 takarsak orjinal yazılımla sıkıntı olacak mı?
Motor bahsettiğiniz gibi ise ben hiç ellemeyin derim sadece piston koyacaksanız :icon_tup: Ne zaman açılmak ister o zaman girişin bence.
Şimdilik conta ile idare etseniz? Madem illaha biyer açıcaksınız :) Ben onu bile koymadım.
Kendi adıma konuşıyım aracımı almamdaki en büyük etken açılmamış çok iyi durumda olmasıydı ve açmadımda açmamda :)
Bana sorarsanız açılmadıkça sizde açmayın millet cayır cayır düzgün durumda orjinal 106 motoru ararken :)
araba şu anda çok yağ yakıyo ama.
10.000 km'de 5 litre civarı. segmanları sanırım bitti.
geçende buji değiştirmek için bujileri çıkardığımda 2 tanesi yağ içindeydi bujilerin.
açılma zamanı gelmiş sanırım :)
amaç hem motoru yenilemek, hem de hazır yenilencekken pistonları değiştirmek...
wiseco wössner dusunmeyın derım omega da 106 ıcın hazır pıstonlar var veya cp de pıston yaptırılabılır bunun yanında dıamond da dusunulebılır
motor açılmamıssa 11.5 piston yada- 11.2 piston+conta 78.5 YAZILIM güzelcene binin :)
omega-wössner-wiseco sıralamada böyle olabilir :) çok para varsa cp özel yapım.
je yada acralite de takabilirsiniz yurtdışı forumlarda wiseco takanına rastlamadım açıkcası genelde wössner kullanıyolar
80 mm 11,5 sıkıştırma wiseco alıcaz arkadaşlar aksilik olmazsa.
tabi motoru açtıktan sonra kesinleşecek...
arkadaşlar silindirler 78,5 çıktı ama ovalleşme varmış.
kapak ta çatlak çıktı. niye böyle olur bu yaww :S
arabanın gidişinde bi sorun yoktu halbuki it gibi yürüyodu..
hararetten dolayı kapağın çatlamış olabilir...silindirler ovalleşmiştir doğal olarak hararetten...79 veya 80 mm wiseco alıp devam edebilirsin...kapağıda unutma kapağı kaynattırma gibi bir hata yapma sakın...
orjinal pistonlarda mı ovalleşme var orjinal se olabilir kmye bağlı. Kapaga gelince arabanın hararet falan gördümü yada senden önceki sahibinde görmüş olabilirmi ?
80 değilde 79.5 kullanırsan biraz daha sağlıklı olur . . . 80 de silindirler arası mesafe de çok inceldiğinden üst kapak contasının herhangi bir hararet durumunda problem çıkarması çok kolay olur
oysa ki 79.5 un 80 e göre toleresi biraz daha fazla
sıkıştırma olarak 11.2 de düşünebilirsin bence