User Tag List

Sayfa 6/8 İlkİlk ... 45678 SonSon
134 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: Integra b18c üst kapak

  1. #96
    M///maniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Son 4 mesajda konu nerelere gitmiş
    Neyse bence daha fazla uzatmayın yoksa moku çıkcak
    Arkadaşlar bizim B18'lere Golden Eagle Main Girdle Set var ve İzmirde'ki sarı TurboVtec sahibi Erol'da vardı ve almayı düşünüyordum ama araştırınca gördümki Main girdle set alsam bile tam randıman almak için bizim kartel kovanı bile değişmesi lzm deniliyordu yabancı forumlarda bu bilgiyi edindim.ve bu benim aklıma takıldı sonrada bu Main girdle işini başka bir zamana bıraktım
    Bu yaz yapcağım ilk iş bu hemde Moroso Oil pan ile alcam inşallah bu seti
    aynen bnde tam bundan bahsediodm 2 sattr link arıorm yapılmıs bi setupp vardı ona bakınıdumda daha bulamadım

  2. #97
    by_hayali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.595
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı M///maniac Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen bnde tam bundan bahsediodm 2 sattr link arıorm yapılmıs bi setupp vardı ona bakınıdumda daha bulamadım
    ben yapılmıyo demedimki zaten çok zahmetli oluyo dedim onun yerine başka şeyler yamak daha mantıklı dedim mesela şanz.

    Fatih sende şanzuman var onun için senin yapacağı bişey kalmadı senin yapman gereken bi girdle kaldı abi

  3. #98
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M///maniac Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    b16 b piston vardı dimi sizde bende b series calculate die bi program var isterseniz linkini atarım oem kol krang vtec kapak b16b piston 13 ler gibi cr çıkıyor dogrumudur yoksa farklı bi işlemmi yaptınız
    O program gibi birçok yazılım var öyle tahmini Piston Cr hesaplayan ama onlara pek itimat etme
    Sıkıştırma demek güç demek değildir zaten bunu kesinlikle bilmelisin
    Bende SRP Forget Piston ve Eagle H-Beam Forget Kollar vardı ama 2.kez Motor yaptırdığım sırada bunları değişip 82mm B16B Koydurdum azda olsa hacimde arttı
    Stage 2 Egzantrikler tam güç vermesi için en az 11.00-11.5 Sıkıştırma istiyor o yüzden 11.5 bence en ideal sıkıştırma ve benim arabada da maksimum 12Cr vardır diye tahmin ediyorum ama kesin hesaplaması o gördüğün program kadar basit değil
    Ne kadar fazla sıkıştırma o kadar risk demek bizim Türkiye Benzin Şartlarında

  4. #99
    M///maniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O program gibi birçok yazılım var öyle tahmini Piston Cr hesaplayan ama onlara pek itimat etme
    Sıkıştırma demek güç demek değildir zaten bunu kesinlikle bilmelisin
    Bende SRP Forget Piston ve Eagle H-Beam Forget Kollar vardı ama 2.kez Motor yaptırdığım sırada bunları değişip 82mm B16B Koydurdum azda olsa hacimde arttı
    Stage 2 Egzantrikler tam güç vermesi için en az 11.00-11.5 Sıkıştırma istiyor o yüzden 11.5 bence en ideal sıkıştırma ve benim arabada da maksimum 12Cr vardır diye tahmin ediyorum ama kesin hesaplaması o gördüğün program kadar basit değil
    Ne kadar fazla sıkıştırma o kadar risk demek bizim Türkiye Benzin Şartlarında
    faazla cr illaki güç degildir biliorm ama o programda çıkan sonuca sasırdm ondan sormak istedm b16b pistonnu 82mm bu arada kol oem b18a2 dimi

  5. #100
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı by_hayali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben yapılmıyo demedimki zaten çok zahmetli oluyo dedim onun yerine başka şeyler yamak daha mantıklı dedim mesela şanz.

    Fatih sende şanzuman var onun için senin yapacağı bişey kalmadı senin yapman gereken bi girdle kaldı abi
    Mustafa Civic Type R'lar ile yürüdüğümüzde adamların 6 ileri şanzımanı benim Vti şanzımanına göre baya bir kısa kalıyor o yüzden bende Final olarak 4.40 yapcam onuda bu main girdle ile beraber yaptırcam en sonunda 'da Cem Taşcıya güzel bir Map ayarı

  6. #101
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fatih sen neden motor yaptırmıştın 2 defa
    ayrıntıları yazan bi konu vs var mı _?

    bir de '91'lerin standart q1 şanzımanında mesela 8500 d/d da sorun cıkıyor mu hiç ?
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  7. #102
    by_hayali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.595
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı alperx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fatih sen neden motor yaptırmıştın 2 defa
    ayrıntıları yazan bi konu vs var mı _?

    bir de '91'lerin standart q1 şanzımanında mesela 8500 d/d da sorun cıkıyor mu hiç ?
    abi bana kalırsa en ideal 8200 (max 8400) devir iyidir hem sen turbo olacaksın güçte olacak onun için fazla zorlamamak lazım hemen su koyverebiliyor q1 ler

  8. #103
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o zaman ben standart p72 GSR'dan uzaklaşmayayım en iyisi..
    benim egzantrik vs hersey stock.
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  9. #104
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M///maniac Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    faazla cr illaki güç degildir biliorm ama o programda çıkan sonuca sasırdm ondan sormak istedm b16b pistonnu 82mm bu arada kol oem b18a2 dimi
    Evet Piston Kollarım Eagle H.Beam idi mecburen değiştirdim çünkü B16B'lere olmuyor Eagle H-Beam Kollar..Zaten amacım Atmosferik olduğundan ve hedef 230HP olduğu için bu güçlere Arp Kol Saplamaları ile sorun çıkarmadan kullanabiliyorsun ama yeterki 8500dd üstüne çıkma yoksa herzmn için risk alırsın aracında ne tür modifiye olursa olsun bu devir üstünde herzmn için bir süprizle karşılaşabilirsin çünkü R/S Ratio dedikleri Kol Stroke Hesaplamasında 8500 üstü tehlike oluyor bizim PR4 kollarda..
    Eagle H-Beam Kollar Kol başına 150HP güce dayanabiliyor ama bizim PR4 Kollardan her biri neredeyse 100gr daha ağır buda Dyno'da eksi güç demek
    Sonuç olarak benim gibi hedefi'in 230HP'ler ise PR4 kollar işini görür ve 12Cr sıkıştırma yeterli olur..

  10. #105
    M///maniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet Piston Kollarım Eagle H.Beam idi mecburen değiştirdim çünkü B16B'lere olmuyor Eagle H-Beam Kollar..Zaten amacım Atmosferik olduğundan ve hedef 230HP olduğu için bu güçlere Arp Kol Saplamaları ile sorun çıkarmadan kullanabiliyorsun ama yeterki 8500dd üstüne çıkma yoksa herzmn için risk alırsın aracında ne tür modifiye olursa olsun bu devir üstünde herzmn için bir süprizle karşılaşabilirsin çünkü R/S Ratio dedikleri Kol Stroke Hesaplamasında 8500 üstü tehlike oluyor bizim PR4 kollarda..
    Eagle H-Beam Kollar Kol başına 150HP güce dayanabiliyor ama bizim PR4 Kollardan her biri neredeyse 100gr daha ağır buda Dyno'da eksi güç demek
    Sonuç olarak benim gibi hedefi'in 230HP'ler ise PR4 kollar işini görür ve 12Cr sıkıştırma yeterli olur..
    ozaman b16b piston alıyım dicem ama bnde sizin gibi ama yine hesapladım bu programdamı bi hata var yaw oem kol krang vtec kapak 13.93 cr çıkıorm yuh ya ama b18c5 pistonu ile hesaplayınca 12.27 çıkıyor..

  11. #106

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    5.098
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hacı sende mı ıntegra aldın ??
    "HAYALLE YAŞAYANINDA YAŞAMAYANINDA ... "
    NAMIK KEMAL

  12. #107
    M///maniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı __FrK__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hacı sende mı ıntegra aldın ??
    bana soruyosan aynen aldm banada bulastı zehir

  13. #108
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alperx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fatih sen neden motor yaptırmıştın 2 defa
    ayrıntıları yazan bi konu vs var mı _?

    bir de '91'lerin standart q1 şanzımanında mesela 8500 d/d da sorun cıkıyor mu hiç ?
    Alper Burda kaç kişi gördün neden motor kırdığını yazan ve anlatan
    Alper Cem Taşcı bile Turbo Teg ile 8500 ve üstü dönmüyor sen Turbo taktığında zaten max 7500 dönersin çünkü internalin çok sağlam olması lzm Turbo ile 8500 ve üstü için
    Q1'ler ile 8500 ve üstü yatak kırıyor malesef Adanadaki Kemal Can ve Siyah Acura Turbo'su olan Halil abi bu sıkıntıyı yaşadılar

  14. #109

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    5.098
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M///maniac Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bana soruyosan aynen aldm banada bulastı zehir
    iyi hayırlı olsun varmı konusu fotosu vs.bakalım gel turbolıyalım onu uyguna
    "HAYALLE YAŞAYANINDA YAŞAMAYANINDA ... "
    NAMIK KEMAL

  15. #110
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M///maniac Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ozaman b16b piston alıyım dicem ama bnde sizin gibi ama yine hesapladım bu programdamı bi hata var yaw oem kol krang vtec kapak 13.93 cr çıkıorm yuh ya ama b18c5 pistonu ile hesaplayınca 12.27 çıkıyor..
    anladınmı şimdi niye o programlara inanma dediğimi
    13.93 Sıkıştırma mı olurmuş dimi

  16. #111
    M///maniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    anladınmı şimdi niye o programlara inanma dediğimi
    13.93 Sıkıştırma mı olurmuş dimi
    yinede kafada soru isareeti kalıyo

  17. #112
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı __FrK__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hacı sende mı ıntegra aldın ??
    Alsın alsın bilinçli Integracılara ihtiyacımız var..Bizim Integracıların sitesinde 70'e yakın integra kullanıcısı var gerisi Integra biniyor ama zevk alarak değil zoraki biniyor mecburiyetten
    Integracıları Bilinçli olarak tek bir çatı altında toplamak için uğraşıyoruz ama Türkiyede toplam 220 Adet TEG var kaç kullanıcıya ulaşırız bilmiyorum
    Integra'lara LPG takıp Anadolu yollarında telef etmelerine üzülüyoruz ama elimizden geldiğince'de TEG'leri yaşatmaya çalışalım Integra severler olarak

  18. #113
    M///maniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alsın alsın bilinçli Integracılara ihtiyacımız var..Bizim Integracıların sitesinde 70'e yakın integra kullanıcısı var gerisi Integra biniyor ama zevk alarak değil zoraki biniyor mecburiyetten
    Integracıları Bilinçli olarak tek bir çatı altında toplamak için uğraşıyoruz ama Türkiyede toplam 220 Adet TEG var kaç kullanıcıya ulaşırız bilmiyorum
    Integra'lara LPG takıp Anadolu yollarında telef etmelerine üzülüyoruz ama elimizden geldiğince'de TEG'leri yaşatmaya çalışalım Integra severler olarak
    bnm arabadada lpg var ama bn takmadım ztn 2 gün oldu alalı ama parça larımı toplayana kadar sökmücem ztn gtimio bari yakmasın

  19. #114
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M///maniac Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bnm arabadada lpg var ama bn takmadım ztn 2 gün oldu alalı ama parça larımı toplayana kadar sökmücem ztn gtimio bari yakmasın
    Hahhaha
    Gider gider birkaç yerine bakım yaptır LPG ile rolling yapanlar var
    Integra'da B18 Blok olduğu sürece bu arabalar herzmn için gözde araç olur çünkü hem Turbo hem Atmosferik modlayabilceğin bir araç
    Türkiyede'ki Integra'ların yarısından fazlası LPG'li zaten vatandaş ne yapsın 4TL üstüne çıktı benzin son zamlardan sonra

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •