User Tag List

Sayfa 4/8 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
134 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Integra b18c üst kapak

  1. #58

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    5.098
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herşeye final olarak bakmayın... CRX ve Sİ finali aynıdır... ama CRX şanzımanı daha kısadır.... finale bakacğaımıza ortaya bakalım 3. 4. vitesini kısaltmak lazım... ayrıca 90 91 tegler 4.400 dır...
    benım fınal 4,3 çıktı dynoda
    "HAYALLE YAŞAYANINDA YAŞAMAYANINDA ... "
    NAMIK KEMAL

  2. #59
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı __FrK__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benım fınal 4,3 çıktı dynoda
    dynoya bakma... jdm vtınkide 4.28 çıktı ama değil...

  3. #60

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dynoya bakma... jdm vtınkide 4.28 çıktı ama değil...
    yok mu 3.4 kısaltmanın baska yolu abi si lar nasıl crx 3.4 takyor bizede o tarz bişey

  4. #61
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben gerek duymuyorum açıkcası Q1leri YS1 leri kurcalamyı.. zaten uyan dişli yok bir tek 4 var... onun dışında ben olsam direkt S80 LSD şanzıman takarım devir çevirirm...

  5. #62
    by_hayali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.595
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herşeye final olarak bakmayın... CRX ve Sİ finali aynıdır... ama CRX şanzımanı daha kısadır.... finale bakacğaımıza ortaya bakalım 3. 4. vitesini kısaltmak lazım... ayrıca 90 91 tegler 4.400 dır...
    sana seviyorum kardeşim benim arabanın dediğin gibi diğer vites oranları farklı ama final d. 4.40

  6. #63

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben gerek duymuyorum açıkcası Q1leri YS1 leri kurcalamyı.. zaten uyan dişli yok bir tek 4 var... onun dışında ben olsam direkt S80 LSD şanzıman takarım devir çevirirm...
    abi q1'i direk mustafa abiye verip ondakini alsam nasıl olur güzel olmaz mı musatafa abi şimdi söylesene Allah aşkına

  7. #64

    Üyelik
    Jun 2010
    Şehir
    belcika
    Mesaj
    641
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    b18c ıntegra felaket bsıy dıyebılıyorum sadece gercı orjınal motoru gordum ve yan tarafa bındım... gercekten anlatılmaz bı duygu bırakıyo ınsanın ustunde... ve bıldıgım kadarıyla yanı arkadasımın demesıyle eg kasaya koydular motoru fakat benzın pompası yoktu orjınal eg6 benzın pompasıyla kullanıyodu fakat sımdı yaptırdı.. cocugun demesı cok kasılıyo arac ıyı benzın cekemıyo oyuzden calısması yurumesı vs ıyı degıl... orjınal b18c benzın pompası ıstıyomus.. :S yurumuyo falan dedı ama aklımı alcak kadar fena yuruyodu :S

  8. #65
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı juds2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    b18c ıntegra felaket bsıy dıyebılıyorum sadece gercı orjınal motoru gordum ve yan tarafa bındım... gercekten anlatılmaz bı duygu bırakıyo ınsanın ustunde... ve bıldıgım kadarıyla yanı arkadasımın demesıyle eg kasaya koydular motoru fakat benzın pompası yoktu orjınal eg6 benzın pompasıyla kullanıyodu fakat sımdı yaptırdı.. cocugun demesı cok kasılıyo arac ıyı benzın cekemıyo oyuzden calısması yurumesı vs ıyı degıl... orjınal b18c benzın pompası ıstıyomus.. :S yurumuyo falan dedı ama aklımı alcak kadar fena yuruyodu :S
    Arkadaşına Walbro Benzin pompasını öner boşyere B18C aramasına gerek yok

  9. #66
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben gerek duymuyorum açıkcası Q1leri YS1 leri kurcalamyı.. zaten uyan dişli yok bir tek 4 var... onun dışında ben olsam direkt S80 LSD şanzıman takarım devir çevirirm...
    Q1 ile zaten uğrassan bile eline birşey geçmez timuçin ama YS1 gibi bir şanzımanı kurcalarsan S80 bile elde edebiliyorsun çünkü kovanları S80 ile aynı YS1'lerin
    Evet Timuçin dediğin gibi bende şanzıman değiştirme projesine girsem S80 düşünürüm çünkü Vti şanzımanı ile kıyaslanamaz bile

  10. #67
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alperx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    8500 devir dönmek kesinlikle sorunsuz diyebilir miyiz o zaman ?
    ki az bi rakam da degil..gayet guzel.
    Alper yatakları ACL Race yaptıktan sonra birde Hafif Krank Kasnağı ve Hafif Volan taktıktan sonra Allaha şükür şimdiye kadar pek bir sorun olmadı
    Arabamda sorun oldu ama başka bir sebepten dolayı oldu ve 2 defa motor yaptırdım En son motor yaptırmamdan bu yana 15Bin Km Geçmiş geçenlerde baktım gösterge tablosuna....şimdilik motorda tıhhh yok bakalım nereye kadar gitcek

  11. #68
    M///maniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alperx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    8500 devir dönmek kesinlikle sorunsuz diyebilir miyiz o zaman ?
    ki az bi rakam da degil..gayet guzel.
    main gridle set ile 9000dd bile sorusuz dönülebilir...

  12. #69
    by_hayali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.595
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı M///maniac Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    main gridle set ile 9000dd bile sorusuz dönülebilir...
    hangi main gridle set oluyo b18'e ?
    benim bildiğim kadarıyla bir çok işlem ve parça gerekiyo b18 bloğa o seti takmak

  13. #70
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stroke unuz nedir kol boyunuz nedir

    Stroke: 89 mm
    Rod Length: 137.01 mm
    Rod/Stroke Ratio: 1.54

    8500 tamam ama 9000 çok sıkntı yaratır

    9000 deki piston hızınız limitlerin üstüne çıkar
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  14. #71
    M///maniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stroke unuz nedir kol boyunuz nedir

    Stroke: 89 mm
    Rod Length: 137.01 mm
    Rod/Stroke Ratio: 1.54

    8500 tamam ama 9000 çok sıkntı yaratır

    9000 deki piston hızınız limitlerin üstüne çıkar
    peki farklı bi kol kullanılılarak sıkıntısız kullanabbilirmiyiz?

  15. #72
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eagle le felan çıkmıyor kolay kolay ama Sıkıntı uzu n vadede (güç oranını bağlı olarak) zarar verebilir gömleklere
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  16. #73
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    9000 'de dünyanın en hızlı pistonları bizim olur
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  17. #74
    M///maniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eagle le felan çıkmıyor kolay kolay ama Sıkıntı uzu n vadede (güç oranını bağlı olarak) zarar verebilir gömleklere
    peki stock alt blok sadece yataklar vs yenilenerek vtec kapak ıtr pompa b18c piston b18c kapak oem kol oem krang sıkıntısız limitler nedir

  18. #75
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    8500 imiş saglık açısından
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  19. #76
    by_hayali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.595
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı M///maniac Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki stock alt blok sadece yataklar vs yenilenerek vtec kapak ıtr pompa b18c piston b18c kapak oem kol oem krang sıkıntısız limitler nedir
    niye bu kadar devir çevirmeye taktınız yaw, devir çevirtmek yerine sağlıklı deviri dönüp şanzumana el atmak daha mantılı denendi görüldü

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •