yaw mert cahal cahal konuşma gözünü seveyim filitre degiştirince senmsor bozulurmu arac hata verirmi hay allam yaaawww :):):)
başka bişi var o aracta
Printable View
yaw mert cahal cahal konuşma gözünü seveyim filitre degiştirince senmsor bozulurmu arac hata verirmi hay allam yaaawww :):):)
başka bişi var o aracta
fikirlerimi belirtim Aem in yeni versiyonunu almanı isterim tampon altına gidiyor yada injen çok dahaperformans alırsın extradan katalizatör bozulmuş diğe arıza veriyor diyorsunda arıza kodunu tam yazasan sana söleyebilirim derdinin ne olduğunu muhtemelen yayanıltıcın yada 1. sensorun iflas etmiştir hadddindeen fazla yakıyormu ? yada yavaşlama hissettinmi ?
Sorunu çozduk yanıltıcı arızalanmış , İskender abide hallettim...
Injen cai var bende şu anda , ancak bloğa su çektim , allahtan çok çok az çekmiş , hiç bir problem çıkmadı , onun bir çozumu varsa takmayı düşünüyorum. Yoksa satacağım...
AEM bypass onun çözümü
aem bypas valve alıcaksın kelebekten sonra akuye yakın biyere kesip koyucaksın bunun amacını anlatayım saana filitrenin çeekemediği zamandabypass ın ordan çekmesidir doğal olarak sudan ıslanan filitreden çekmek yerine havayı daha kolay yerden çeker
http://www.aempower.com/Faqs.aspx?FaqCategoryID=19 burda büütün detayları bulabilrsin arkadaşım
Bypass'ım var şu anda evde duruyor ... O şekilde sorun çozuluyorsa hemen takayım ben :)
takmanı hemen tavsiye ederim :)
Bypassı takıp tabi bişe olmaz mantıgıyla suya dalarsan
gene suyu çekersin.Dikkat etmen lazım.
Konu hortlayacak ama bu Bypass Valve ne kadar güvenilir. Tam sis farından hava alıcak bir sisteme bunu takarsak ne olur. Sanırım mantığı filtre ıslanınca hava emişi zorlanıcak emiş zorlanıncada valf açılıp havanın daha kolay alınacağı yer olan kaput içinden alıcak. Az bir güç kaybı olabilir demişler ama hiç Bypass takılı iken ve takılı değilken dyno sonucu göremedim :(
Bypass olayı şu şekilde
filtre borusunu kesip tam ortasına yerleştiriyorsun bypass sürekli açık o öle mekanik yada elktronik birşey degil açılıp kapanan :) o her zaman bir miktar hava emiyor zaten ama filitren tıkandıgında ki bu su ile ıslandıgı zaman olur ozaman arac emişi komple bypass tan yapmaya başlıyor
normal zamanda da olsa filitren ıslandıgında da olsa aracta bildigin inanılmaz bir güc kaybı yaşanıyor cünkü aracın gaz kelebegini kapatmışsın gibi mesela şöle bir önrek vereyim 10 cm capında bir borudan nefes al bide agzına pipet gecir öle nefes almaya calış aynı mantık :)
tabi bunları hep yaşayarak ögrendik yoksa 2007 deki durum söz konusu olsa hala daha bypass takıyorduk araclara ama su anda takmıyor ve önermiyoruz :)
2007 de ne oldu. Birde nie önermiyorsunuz. Genede ıslak çekebiliyormu ?
2007 de bypass takıyorduk anlamında söledim vede performans kayıplarını ozamanlar anladık bypassı söktügümüzde araclar hızlanıyordu farkedilir bir şekilde özellikle s2k da cok başımıza geldi
önermeme sebebimiz performans kaybı onun yerine kışlık ve yazlık filitre kiti olarak iki kit öneriyorum sürekli kullananlara
Bypass varken asla ıslak cekmez
yazında insan güvenemiyor yolda su oluyor yıkamacılar filan diikat etmek lazım,
aynen katılıorum mınıks yazlık ve kıslık ıkı takım fıltre en mantıklısı
ayrıca konuyla alakası yok ama benım headersdan sonra arıza yanıo ona yanıltıcı vs nerden alıcam yada yaptırcam