User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
65 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 206 1.6 16v egzantrik

  1. #1

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Edirne
    Mesaj
    691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question 206 1.6 16v egzantrik

    merhaba arkadaşlar;

    2001 model 1.6 16v 206 aracım var. aracı ilk aldığımda paşada dynoya çıktım daha hiç ellemeden araç 112.7hp çıktı. araç üzerinde açık filtre vardı.

    daha sonra kendim 1-2 birşey ekledim bunun üzerine.
    - kat iptal
    - kutu içi kn
    - nanocharger



    araştırmalarım sonucunda 206 nın egzantrik derecesi stock 230' vts ve gti ların ise 240. vts egzantriklerinin bana uyduğunu ancak cam'ın ufak bi yere sürtmesinden ötürü traşlama yapılması gerektini duydum.

    sormak istediğim vts egzantrikilerini takarsam kapaktaki traşlamanın aracıma zararı olurmu? vts egzantriği ayarlı kasnak ve timing ile üstüne hafif volan ve 14-60 ayna çaksam bunun bana getirisi ne olur? yorumlarınızı almak isterim.

  2. #2
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Olur tabi ki. ben olsam araca bu şekilde biner ve daha ilerisi için daha yüksek bir modele geçerdim. 206 gti ya da 206 rc gibi mesela.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  3. #3
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alakasız gibi olcakta. bu nanochargerın getirisi nedir?

  4. #4

    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    AnTaLya & İsTanbuL
    Mesaj
    3.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bencede daha fazla uğraşma VTS veya GTI modellerini geliştir daha eğlenceli olacaktır
    Dr.Ecu AntaLya

  5. #5
    Burak İ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    1.245
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Atmosferik VTS çok rahat 30 hp alırsın.( egzantrik . header , düz boru , chip , filtre ) Tadından yenmez. VTS al daha sağlıklı rahat olur.

  6. #6
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alla alla adam size bu uygulamayi yapabilir miyim diye sormus, arabami deistreyim mi dememis. burasi bir modifiye sitesi bence boyle umut kirici konusmalara gerek yok. konuya gelince benden daha bilgilier vardir kesinlikler forumda, serkan 2.5 vectrasina 3.0 omega egzantrikleri takti diye biliyorum ve ciddi guc aldi bunun sonunda. silindir traslama konusu nedir ne degildir bilmiyorum.

  7. #7
    Sierra Rs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    2.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    127hp 170nm çok basarılı iyi güc almıssın yapılanlara göre vts degilde cadde tipi ekzantrik remap ve kısa ile cok cok farklı olacaktır

  8. #8

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Edirne
    Mesaj
    691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben zaten vts istiyordum ancak aile baskısı ***** bunu alabildik. konu hakkında bilgisi olan arkadaşların yardımlarını bekliyorum. ben 1-2 motorcuya sordum zararı olmaz dediler. ancak burda daha bilgili olan arkadaşlardan yorum bekliyorum.

  9. #9

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Edirne
    Mesaj
    691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı punto_multijet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    alakasız gibi olcakta. bu nanochargerın getirisi nedir?
    tam olarak getirisini bilmiyorum ancak toplamda yaptıklarım ve dyno verileri yazdığım şekilde.

  10. #10
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egzantrik ustunde bence oynama yapma. eger takacaksan pt 50 veya 51 tak daha saglıklı ve verimli olur...

  11. #11
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pistonlarınız aynımı acaba? aynıysa sürtmemesi lazım? bence traşlatmadan iyi araştır.

  12. #12
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sierra_rs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    127hp 170nm çok basarılı iyi güc almıssın yapılanlara göre vts degilde cadde tipi ekzantrik remap ve kısa ile cok cok farklı olacaktır
    bencede çok başarılı

    Alıntı Burak İ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Atmosferik VTS çok rahat 30 hp alırsın.( egzantrik . header , düz boru , chip , filtre ) Tadından yenmez. VTS al daha sağlıklı rahat olur.
    header hariç katılıyorum

  13. #13
    yiit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.480
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    savaş abi yapacaksa bunu bize sorman mantıksız bende c2 vts ime pt52 taktım deyiyordu hallettik 15bin kmdir maşallah sorunsuz kullanıyorum kapağınıda pistonlarınıda rahatça işletebilirsin

  14. #14

    Üyelik
    Jan 2007
    Şehir
    Türkiye-İstanbul
    Mesaj
    1.511
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sizinki 230' /232' Kardeşim..(Emme/Egsoz)
    Uyguladığın işlemler nazarında torktaki farkın bu boyutlara gelmemesi gerekir..Burda bir terslik var..Haberin olsun....Yanlış anlama düşüncemi telakki ediyorum..
    Osman'andan bilgi aldın mı bu hususta.?Hayırlı günler....

  15. #15

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı depresif Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar;

    2001 model 1.6 16v 206 aracım var. aracı ilk aldığımda paşada dynoya çıktım daha hiç ellemeden araç 112.7hp çıktı. araç üzerinde açık filtre vardı.

    daha sonra kendim 1-2 birşey ekledim bunun üzerine.
    - kat iptal
    - kutu içi kn
    - nanocharger
    araç bunların ardından 122.4 hp geldi.
    açık hava filtre sonrası kutu içine dönüyorsun kat iptali ve nanoş ile 10 bg güç alıyosun. bana inandırıcı gelmedi bu rakam.. sen hissettin mi 112 ve 122 arasındaki farkı?

  16. #16

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Edirne
    Mesaj
    691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yiit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    savaş abi yapacaksa bunu bize sorman mantıksız bende c2 vts ime pt52 taktım deyiyordu hallettik 15bin kmdir maşallah sorunsuz kullanıyorum kapağınıda pistonlarınıda rahatça işletebilirsin
    tüm bunları paşada araştırdım. ordaki tüm arkadaşların bilgisinden azda olsun kuşkum yok. işlem yaptırcaksam orda yaptıracağım zaten.
    Alıntı Demir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sizinki 230' /232' Kardeşim..(Emme/Egsoz)
    Uyguladığın işlemler nazarında torktaki farkın bu boyutlara gelmemesi gerekir..Burda bir terslik var..Haberin olsun....Yanlış anlama düşüncemi telakki ediyorum..
    Osman'andan bilgi aldın mı bu hususta.?Hayırlı günler....
    hayır osmandan bilgi almadım. ne gibi bir terslik olabilir torkun fazla olmasında?
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    açık hava filtre sonrası kutu içine dönüyorsun kat iptali ve nanoş ile 10 bg güç alıyosun. bana inandırıcı gelmedi bu rakam.. sen hissettin mi 112 ve 122 arasındaki farkı?
    fazlasıyla hissettim. dyno verilerini tarattırmama gerek yoktur umarım?

  17. #17
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    bu değerler katsayı hatalı Paşaoğlu spec dimi bu arada? yani 1.40 a bölüm 1.36 yla çarpmak lazım sendeki dyno çıktılarında yazan gücü..

    Bana da tork fazla geldi, bu nanocharger ın işi falan olmasın tork artışı ciddi çünkü std ı 148-150 civarı bi araç için.

  18. #18

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı depresif Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fazlasıyla hissettim. dyno verilerini tarattırmama gerek yoktur umarım?
    taratmana gerek yok, dyno da yazıyor diye illaki doğru olacak diye bir kural yok

  19. #19

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Edirne
    Mesaj
    691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu değerler katsayı hatalı Paşaoğlu spec dimi bu arada? yani 1.40 a bölüm 1.36 yla çarpmak lazım sendeki dyno çıktılarında yazan gücü..

    Bana da tork fazla geldi, bu nanocharger ın işi falan olmasın tork artışı ciddi çünkü std ı 148-150 civarı bi araç için.
    katsayıları hatalı zaten onu biliyorum ancak benin anlatmak istediğim size 112 ile 122 arasındaki 10hplik fark. esas sormak istediğim buda değil zaten ilk mesajda sormak istediğim başka birşey (dynolar paşada ölçülmüştür)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •