User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: K7M motora Cai yapımı için yardım

  1. #1
    TurboJDM
    Misafir

    K7M motora Cai yapımı için yardım

    K7M motorlu 2000 model otomatik clio'm var. Araca hava filtrsi bağlamak istiyorum. Alüminyum borudan mı yoksa hazır satılan esnek uzatma borusumu kullanayım. normal aracında esnek boru kullananlar bilgi verirse sevinirim. Atmosferik yükleme için değil daha çok ses için yapıcam düzgün yapıyım ki güç kaybı yaşamak istemiyorum

  2. #2
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Al. boru kullan etrafinida guzelce isidan izole et derim ben

  3. #3
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı EREN34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Al. boru kullan etrafinida guzelce isidan izole et derim ben
    Düşüncem o, dükkanın rafında buldum 60mm alüminyum boru buldum ama korkuluklarda kullanılan onu kullansam sakıncası olur mu ki? et kalınlı 3-4 mm yoksa özel mi alayım?

  4. #4

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Borunun içinde herhangi pürüz,kir vb yoksa sorun olmaz.Ses içinse filtreyi küçük tutun
    Coğrafya kaderdir

  5. #5
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı Zorbey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Borunun içinde herhangi pürüz,kir vb yoksa sorun olmaz.Ses içinse filtreyi küçük tutun
    HKS mantarlar nasıl? Simota aklımda varda 60 mm girişli. öyle aşırı pürüz yok kirde yok. mesala dönüşleri silikon dirsek yerine alüm. boruyu kıvırttırsam bi sorun yaşarmıyım ?

  6. #6
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TurboJDM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    HKS mantarlar nasıl? Simota aklımda varda 60 mm girişli. öyle aşırı pürüz yok kirde yok. mesala dönüşleri silikon dirsek yerine alüm. boruyu kıvırttırsam bi sorun yaşarmıyım ?
    Bukerken pot olmazsa sorun olmaz

  7. #7
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı EREN34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bukerken pot olmazsa sorun olmaz
    bükmek yerine kaynakla döndürmek en mantıklısı gibi. yarın gündüz gözüyle motorun üstüne monta edilmiş sökmesi bi okadar zor olan hava filtrsi kutusunu söküp boğazın girişinin kaç MM olduğunu ölçücem 1 tane 90 derece daralmalı dirsek söylicem gerisi alüminyum borudan. tampona kadar götüreyim diyorum. manifolda bakan yerleride alüminy. folyo ile kaplasam olur mu ısı yalıtı olarak

  8. #8
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    plastik manifold ise gaz kelebegin hava filtiresinden baskı ile duruyor ona nasıl bir çözüm üreticeksin. tekrar koaly gelsin
    Renault Sports & ///MPower

  9. #9
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı Hızlı_Fransız Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    plastik manifold ise gaz kelebegin hava filtiresinden baskı ile duruyor ona nasıl bir çözüm üreticeksin. tekrar koaly gelsin
    bi sökeyim hayırlısı diyorum artık teşekkür ederim.

  10. #10
    Chn53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ses yapsın istiyosan aluminyumu kullan ve etrafını herangi bişeyle sarma
    Z3 Roadster
    Golf Mk5 GTI

  11. #11
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı Chn53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ses yapsın istiyosan aluminyumu kullan ve etrafını herangi bişeyle sarma
    alüminyum yapmaya kesin karar verdimde neden sarmıyım. alüminyumunun egsoz manifolduna bakan yakın olan kısmını normal bi folyo ile bile mi kaplamayayım.

  12. #12
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kelebek kutusunu hiç elleme sağ taraftaki ilk birleşme parçası olan dikdörtgen parçayı sök onun ebatlarında alüminyum malzemeden bir kutu yapıp sonra boruyu buna sabitle filtre olarak ısı kalkanlı filtreler ses olarak daha fazla çıkar
    Alıntı M3yener Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    indirilen benzin litre fiyatı değil götümüzdeki don

  13. #13
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TurboJDM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bi sökeyim hayırlısı diyorum artık teşekkür ederim.
    hava filitrenen motorun üzerinde ise büyük ihtimal plastik emme hiç gerek yok kurcalama öyle temiz temiz bin başını agrıtma derim.
    Renault Sports & ///MPower

  14. #14

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    emilen hava borudan o kadar hızlı geçiyor ki ısınabilmesi için borunun çok çok yüksek sıcaklıkta (300-400 c) olması lazım.

    esas problem emilen havanın motor sıcağından etkilenmeyen hava olması lazım

    bu yüzden "cold air" intake deniyor zaten..

    sen istediğin kadar aluminyum boru kullan, olabilecek en kaliteli en pahalı izolasyon malzemesini kullan, filtreyi getirip radyatörün yanı başına koyarsan, havanda su dövmüş olursun..

  15. #15
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı murat_ileri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kelebek kutusunu hiç elleme sağ taraftaki ilk birleşme parçası olan dikdörtgen parçayı sök onun ebatlarında alüminyum malzemeden bir kutu yapıp sonra boruyu buna sabitle filtre olarak ısı kalkanlı filtreler ses olarak daha fazla çıkar
    Alıntı Hızlı_Fransız Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hava filitrenen motorun üzerinde ise büyük ihtimal plastik emme hiç gerek yok kurcalama öyle temiz temiz bin başını agrıtma derim.
    Aracın motor fotoğrafını çektim şimdi net şekilde yardımcı olabilir misiniz


  16. #16
    TurboJDM
    Misafir
    Yardımcı olacak yok mu?

  17. #17
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    böyle kalsın boşver başın agrımaz gaz kelebegin oraya geçme manifolda sabit durmasını saglayan üzerindeki hava filtresi tutuyor. onu söktün mü kelebek saga sola oynar yerinden cıkar en temizi böyle devam ha dersenki illa yapıcam o zman r19 veya megane k7m alimişnyum manifolt alacaksın
    Renault Sports & ///MPower

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •