Alıntı:
EROLL Nickli Üyeden Alıntı
çünkü en çok aşınan onla büyün yük onlarda Extradan Yataklar tabiki
Printable View
Alıntı:
EROLL Nickli Üyeden Alıntı
çünkü en çok aşınan onla büyün yük onlarda Extradan Yataklar tabiki
anladım saol.:) ee daha var biraz daha
turbo yapınca bıde yuklenıp motoruı kırmak war bıde ucusa maal edıım dıyosan hıc turbo ısıne gırme yanarsın atmosferık kal derım bence bellı bı sure soora gecersın turboya gerci admın nederse oo ondan daa ıı bılemeyıs
atmosferik daha saglıklı yani??
Sağlıklı yapıldıktan sonra turboda, atmosferikde arıza çıkarmaz, yeterki bilinçli yapılsın, turboda maliyet daha düşük daha az paraya daha çok hp. atmosferikte şehir içi kullanımı daha cok bozuluyor, herşey ayarda bitiyo Ecu programında. yabancıların dediği gibi "its all about tuning"
Saygılar
saolasın yuregir abimzaten turbo işini sana sormadan yapmayız:D:D:D
e madem 35 milyar harcıyıcaksın gidip neden bi daha yeni model yılına sahip civic type r almıyorsun bence daha mantıklı olur hemde daha sorunsuz bi araca binersin modifiyeden once mantık aramak lazım eger daha iyi bir arac alınabilecekse tercih o yonde kullanılmalıAlıntı:
efe-E Nickli Üyeden Alıntı
dusunsene 10 yasında bi eski kasa civic alıcagına onun yarısı yasında bir yeni kasa civic alırsın;)
tercih meselesi işte belki sevdiği kasa odur bana kalsa bende eski kasa alır biraz daha kendimi sıkar düzgün bir turbo yaparim
ben civic vti tercih ediorum ya type-R sahane bi alet ama bilmiorum bana vti hb daha guzel gelio
Alıntı:
OmerRS Nickli Üyeden Alıntı
O fiyatlara impreza 2000 GT veya 2001 WRX'ler war :D
honda farkı ortada bence subaruda sahane alet ama vti'ı hiçbişeye deişmemAlıntı:
NOS SamuraY Nickli Üyeden Alıntı
tercih meselesi
Ne yaptın proje hakkında bakalım herhangi bir gelişme varmı
tabi onemli olan aracı almak di mi guven abim??
7 ay kaldı neler yapılabilir diye bi liste olusturmaya calısıorm ama aklıma
yattı burada yazılanlar
iyi bakalım bizim barborosun turbo vtec te hazırlansın onunda bilgilerini buraya yazarım oradan da bilgi sahibi olmuş olursun
yarışmıcaksan caddede gezceksen üfle gitsin
Bencede cadde kullanımı (ş.içi) için turbo daha iyi..Sonuçta atmosferik motora bütün yüklemeyi yapınca Ecu ile ne kadar oynarsan oyna stop etme problemin olacak..
turbo alt devirlerde bi işe yaramıyoki şehir içindede 6-7-8klarda gezilmes ki :) bence tam tersi şehiriçi arabası için n/a tune daha düzgn olur her devirde güç :) illa fazla üfliyim diosan sc normal kullanımlara daha yatkın bana kalırsa lag olayı yok her devirde üflüyo:)
6 7 8 lerdemı doluyo bu turbo zaten malıyetıne gore secılıcegı ıcın ufak alınır cabuk dolar lag sorun olmazz sehır ıcı farketmez yanı ;)Alıntı:
cαn Nickli Üyeden Alıntı
ufak turbo tercih zaten ya nereye koycaz zaten
t4 glba...
t4 küçük bi turbo değil !
Öyle deme sana göre küçük :P
bende cok kucuk demedim ama sıgdırmak için sen cok ugrastın die biliorum ozgun...
benim turbom t4 deil malesef
arkadasa kucuk gelmistir belki :DAlıntı:
Oz` Nickli Üyeden Alıntı
gt 35 yeter
ya turbo hakkında cok buyuk bi bilgim yok ama garageGT'nin 5000$a getirdiğini dusunuprm galiba edelbrock mantar tuning'ten cıkan bi gri vtecte wardı draglarda katılmadı ama geldi 41 plaka 301 hp'ye cıkarmıs aracı....
http://img460.imageshack.us/img460/9...llga3363sk.jpgAlıntı:
efe-E Nickli Üyeden Alıntı
Mantarın yaptıgı Civic T
http://www.sp-power.com/images/uploa...6197HLEK06.jpg
Birde hangi dyno da 301HP çıkmış onu da bi sölersen ve belge gösterirsen seviniris.
Edelbrock Street Legal Turbo Kit for 1996-2000 Honda Civic EX
301 deilmiş o vtec 280 civarı imiş 300 planlıyorlarmış..
bıldıgım 1 bar basıyor. 1 bardada 300 normal..
evet vtec ciler 1 bar gerçekten basmak çok kolaymı. Resim bence hiç göstermiyor.evet oz 1 barın nedemek olduğunu söyle arkadaşlara:)
Adanalı sen anlat, 1.0 bar cont. nasıl basılıyor.
ben dyno istiyorum istiyorsa 2 bar bassın bara göre beygir olmaz onu unutun 1 bar bastırıp sizin arabanızı 0.7 bar basan bi arabaya geçirtebilirim dyno pls
ben deilde arkadaslarım gidip konustular o sırada ben tıkınmakla mesguldum:DAlıntı:
EROLL Nickli Üyeden Alıntı
ama mantar tuning'in sahibi soylemiş 301 verio diye...
elciye zeval olmaz beyler:D :D
tamam okeyde Hani Dyno :D
Alıntı:
efe-E Nickli Üyeden Alıntı
abi adam kellesini istememiş ki sadece dyno daki degerlere bakmak istemiş niye zeval olsun:D :D
bencede dynoya bakmak ve ona gore degerlendirmek daha dogru cunku 300 hp den 300 hp ye fark var. guc egrisi onemli.
abi turbo nerde. ben bisi goremedım o resımde daha detaylı bır resım mevcut mu acaba.
abı ben annatabılırmıyım :DAlıntı:
MiaMi Nickli Üyeden Alıntı
yok abi şimdi ben o adamı bi daa nerden bulayımda dyno cıktısını istiim yani....Alıntı:
OmerRS Nickli Üyeden Alıntı
ama adam arkadasa direk bunu soylemiş 301 verdi devamıda gelcek demiş...
her duyulana ya da söylenene inansaydık şimdi açık filtreler 10 beygir verir olucaktı :)
sonuc olarak aracata kkol pıston ve saglıklı yurusun dıye parcalar ıle bırlıkte bır turbo uygulaması var.. duzgun ayarlanmıs ıse o hp zor degılkı vti daAlıntı:
cαn Nickli Üyeden Alıntı