2,8 candır can üstkapak grank pistonlar tepeli bide ms çaktınmı keyfine diyecek olmaz ilerde turbo düşünüyorsanda alt yapıyı ona göre yaparsın
bi dünya 20 dan 28 olan araç var çatır çatırda gazlıyo millet hiç bişey olmaz imkanın varsa 28 yap geç ;)
Printable View
2,8 candır can üstkapak grank pistonlar tepeli bide ms çaktınmı keyfine diyecek olmaz ilerde turbo düşünüyorsanda alt yapıyı ona göre yaparsın
bi dünya 20 dan 28 olan araç var çatır çatırda gazlıyo millet hiç bişey olmaz imkanın varsa 28 yap geç ;)
sesıne goruntusune bısey dedıgımız yok.bunlarda hem fıkırız.ben E36 fanatıgı oldugum halde kabul edıyorum motorun homurtudan ıbaret oldugunu. bu tarz tartısmalara gırmem, sanaldan da ıddaa da bulunmam ama bır gun yolun ızmıre duserse beklerım.tanısırız oturur muhabbetımızı eder sonra araclarımızı dostca denerız.
vtec2 zor geçer 20 yi
atmayın arkadaşlar din kardeşiyiz :D
150 hp lik 190 nm torklu bi makinadan bahsediyoruz tmm 6 silindirlilerin içinde en yavaşı olabilir ama vtec2 geçicekmiş fln kendinizi kandırmayın sağlıklı bir 20 rahat rahat vtec2 katlar ;)
Abi zaten geçer demedim zorlar dedim. En yenisi 13-14 yasında olan arabadan bahsediyoruz. E-36 Bmw'de en sevdiğim kasadır ama sonuçta bi yorgunluk var. 5-6 yasındaki bi vtec-2 zorlar ama geçemez tabiki. Tecrübe ile sabit. Hothatchlerle yürüyebilmesi için en az 325 olması gerekli bence. 320 ile En güzeli park-sis yapıp sınıf farkıyla geçiceksin.
2.8 aynen devam.
ben gayet sağlıklı bir 3,20 yi 210 km kadar 7-8 boy rahat geçiyordum :)
hangi 1.6 bilmemde 0-140 aralığında geçiyor 1.6 lar .gti olmalarına gerek yok.sonrasını bilemem
gtı, vts, vtec sınıfı hariç zor orta sınıf 1,6 ların 3,20 ile baş etmesi.
106gti ile bizde 3.20i ile denemiştik o onden başladıgı halde arada 20metreden fazla vardı yalan oldu yani 200km kdr sansı yok yani 320nın
top speed deneseydiniz neyin yalan oldugunu görürdünüz :)
210 a kadar gazladın gazladın sonra 3,20 gelir gider :) tecrübeyle sabittir.
atmosferik yapıcaksan krank kol piston emme manifoldu gaz kelebeği maf egzantrik difransiyel ve beyin ile ciddi bi araba elde edersin ama 5000 lira dan kat be kat fazla tutar ki sadece difransiyel ile krank 2500 lira gibi tutuyo hee krank kol şahin opel vs. piston chip ile yaparsın ozamanda 3. köşenin sonunda dükkana geri çektirirsin araban uzun ömürlü olmaz
düzgün atmosferik bi araba yapıcağına aynı paralara turbo besleme yapabilirsin ki daha eğlenceli olur bence
155hp coupe'ler,benim bir abimdede vardı,araç çok yorgundu,yerinden kalmıyordu,ben 94 model 2.0 vectramla O bmw'yi alıyordum :)
yanlış ellerde,yanlış kullanılmış araçlar diye düşünüyorum,konu sahibi yanlış anlamasın lafım Ona değil:)
son olarak 106GTI,VTS,VTI vs BMW Coupe'nin verdiği tadı-lezzeti veremez,çok başka bir araç,at arabası bile geçse BMW derim :D
gti vti falan hariç, birde yeni nesil 1.6 turbo beslemeli araçlar hariç, 320nin modelinde 1.6 sınıfta geçicek araba zor gibi.. oynanmışı bilmiyorum da stock vtec2 falan komik olmuş :) anca uff olur cızz olur vtec2 falan
Vtec2 3.20 geçemez zamanında yetişememiştim:D
vtec2 bence 3.20 zorlayamaz. focus 1.6 2004 le 3.18i'yi yemiştik ama 115 hp motor... 3.20i 150lik sonuçta .. el sallar vtec2'ye
saygılar ve sevgiler.
Hayret sat m3 al yada sat 328 al diyen olmamış :D canım teçtürkey