User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: teknik yardım pls...

  1. #1
    cvxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    101
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Cool teknik yardım pls...

    standard vti krankı ve 1.8 integra krank ölçüleri bire bir uyyor Ana 55 Kol 45 Dişli 28 fakat strong 1* derece fazla çıkıyor. yani vti strongu 92* integra strongu 93* ve buna göre integra krangını kullanırsam standar vti krank kolları uzun gelecek ve büyük ihtimal yukarı değecektir diye düşünmekteyim ( integranın blok uzunluğu daha fazla diye biliyorum) integranın kollarını kullansan sanırım gene aynı durum söz konusu olacak. bu krankı kullansam kol işini nasıl çözerim ve maliyeti ne olur sizce? yardım bekliyorum acil lütfen ( kapak taşlamak gerkirmi) 81.5 yüksek sıkıştırma piston kullanılacak değerlendirme buna göre olur sanırım help me!
    PAYLAŞMANIN ASALETİNİ HİÇ BİR ZAMAN BENCİLLİĞİN ÇİRKİNLİĞİNE TERCİH ETME!! KENDİNE ÖYLE BİR ARKADAŞ SEÇ Kİ SEN ONUN İÇİN ÖLMEYİ DÜŞÜNÜRKEN O SENİN İÇİN ÇOKTAN ÖLMÜŞ OLSUN..

  2. #2
    cvxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    101
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nerde bu vtec ci arkadaşlar herkezmi tıkandı?
    PAYLAŞMANIN ASALETİNİ HİÇ BİR ZAMAN BENCİLLİĞİN ÇİRKİNLİĞİNE TERCİH ETME!! KENDİNE ÖYLE BİR ARKADAŞ SEÇ Kİ SEN ONUN İÇİN ÖLMEYİ DÜŞÜNÜRKEN O SENİN İÇİN ÇOKTAN ÖLMÜŞ OLSUN..

  3. #3
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öncelikle bold ve büyük yazmak yasak die biliyorum bi kurallara bakınız yinede

    sorunuza gelince 1mm yüksek bi değer benim araçta 0.6mm piston yüksekliği silindir kapağına vurmuştu o yüzden kısa kol bulmanız gerekli yada yaptırtmanız onun haricinde pistonların çevresinden içeri doğru da alabilirsiniz ( ben bu şekilde çözdüm) orta kısmı bıraktım kenarlardan bir miktar aldırdım yada kalın kapak contası belki kurtarabilir ama buda sıkıştırmanızı bir miktar düşürür

  4. #4
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birincisi kim tıkanmış? görememiş olabiliriz daha yeni açmışsın konuyu 2de mesaj atmışsın

    uzun kol kullanacaksan ona göre ya piston yaptıracaksın, yada kısa kol kullanacaksın aynı pistonu kullanmak istiyorsan iki seçenekten biri, kol uzayınca pistonun pim yüksekliği yukarı kayması gerekecek eğer tepeden dokunulmayacaksa ki kişisel olarak o tip bir işlem yapmam

    integra vs krankının blok yüksekliğini bilmeden bu yorumu yaptım belki kurtarabilir ölçmek lazım
    körler sağırlar

  5. #5
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    b18a2 krankı 89mm, b16a2 krankı 77.4mm

    orjinal vti kolları ile kullanıp, custom piston yaptırman gerekiyor. ayrıca 89mm krankın ağırlıkları(sakalları, karşı ağırlıkları vs.) vti bloğunda yağlama jetlerine değer. yağ jetlerini iptal edip, (golden eagle oil squirter plug ile) custom piston yaptırırsan sağlıklı şekilde binersin. eğer krankın ağırlıkları hala bloğa temas ediyorsa, krankın ağırlıklarından alıp, krank,volan,krank kasnağı ile birlikte tekrar balans yaptırman gerekir.
    Failure is not an option.

  6. #6
    cvxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    101
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    illa krank üzerinde işlemmi yapmak gerekiyor? ( daha önceki aracımda bu yüzden krank kesmişti) elimde olan mevcut pistonları kullansam kolu kendimmi yaptırmalıyım? yada sanırım en mantıklısı standart bi krank kullanmak galiba?
    PAYLAŞMANIN ASALETİNİ HİÇ BİR ZAMAN BENCİLLİĞİN ÇİRKİNLİĞİNE TERCİH ETME!! KENDİNE ÖYLE BİR ARKADAŞ SEÇ Kİ SEN ONUN İÇİN ÖLMEYİ DÜŞÜNÜRKEN O SENİN İÇİN ÇOKTAN ÖLMÜŞ OLSUN..

  7. #7
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    kol yaptırma, piston yaptır. r/s ratio dediğimiz bir oran var. kolu kısaltarak iyi bir iş yapmış olmazsın. illa krank üzerinde bir işlem gerektirmeyebilir. dediğim gibi yağ jetlerini iptal ettiğin zaman değmiyor olabilir. şu an tam hatırlamıyorum.
    Failure is not an option.

  8. #8
    cvxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    101
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben tam bir ölçüm yapayım çalışmalardan haber veririm hiç olmazsa başka arkadaşlar faydalanır
    PAYLAŞMANIN ASALETİNİ HİÇ BİR ZAMAN BENCİLLİĞİN ÇİRKİNLİĞİNE TERCİH ETME!! KENDİNE ÖYLE BİR ARKADAŞ SEÇ Kİ SEN ONUN İÇİN ÖLMEYİ DÜŞÜNÜRKEN O SENİN İÇİN ÇOKTAN ÖLMÜŞ OLSUN..

  9. #9
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    84mm gömlek ve pistonla gayet güzel hacim alırsın kasmadan krankla tr şartlrında oynamanı çok önermem jetlere dikkat kol olarak b16b 142mm b18c1/5 137.9 mm gibi farklı seçenekler de var illa 134 ya da 137 değil gömlek desteğiyle ve bi çok işlemle garip hacimler çıkıyo ama önerilmiyo
    ECUTECH İstanbul

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •