kısa şanzıman mantar yapmıştı rc için. zaten 106 gti ve 206 gti ile aynı şanzıman kutusuna sahip. o yüzden aynı ayna mahrutileri birbirine oluyor.
tmm arabayı yeni aldında ne hava atıyon. sen git foto çek :)
Printable View
soyle duzeltıyım;debrıyaj ıcın sanzımanı ındırdıgımde yana yana aramıstım kısayı,o zmn mantarada tel etmıstım yok demıslerdı ıst ankara adana ızzmır bana mısın demedı sadece yanılmıyosam proshoptu ıst gonderdık bı tane sanayıde yaptırdık demıstı,ıstıyosan sanada yaptıralım demıstı sanzıman asagıda beklemek ıstemedım bıde bı arkım sanayı marutıyı 106da patlattıgı ıcın orj ıstemıstım o sebepten dolayı.mesela sımdı vti yada 106 ıcın kısa arıyorum desen bı ıhtımal bakkal bıle bende var dıyebılır:)
bnm demek istediğim mevsim farkından çok dakika farkıydı ama :)
[QUOTE=.CeM.;152131]bnm demek istediğim mevsim farkından çok dakika farkıydı ama :)[sımdı anladım merak etme o bendede oluyodu:D gazlıyoduk on numara gıdıyodu yarım saat sonra tık yok devır bıtırmıyo:D onu bende anlayamadım hala ama takma kafana karekterıstık dıyelım herkeste vardı yanı sende bı sorun yok dıyelım hepsı ole:icon_tup:
rclerde iyice coğaldı haa:)
bu arada hoşgeldin erdem;)uzun zamandır göremıoduk seni...
Yazın yürümemesi sebebi avans dan. Lambda sensörü okuduğu değerleri hava sıcaklığı ile karşılaştırıp avans düşürür ecu. lambda sensörünüzün ecu daki değerinin patch lenmesi bu sorununuzu halleder. Bi nevi sigorta olarak düşünebilirsiniz.
Çok fark eder ama yazın yakıt seçiminize dikkat etmelisiniz.
bi nevi balkasına satarsanız ve sölemessseniz sizde dikkat etmessseniz kırlır :D
her zaman 100 oktan bulmak zor oluyor. 97 almak zorunda kalınıyor bazen. zaten ne 100 gerçek 100 oktan ne 97 oktan gerçek 97, katkıyla 97-100 yapıyorlar.
bu arada RC için egsoz sistemi nasıl olmalı, stock katalizörü kullanmalı mı, şu an ben de yok. yeni egsoz sistemi yapıldığında az hücre sayılı katalizör alınamazsa orjinal kat. konmalı mı?
bence kat kesinlikle olmalı. sonuçta şehir içinde kullandığın devirler hep alt devirlerdir. sürüşünün %70 i alt devirlerde iken ve rc tork bandını 2000 devirden itibaren %80 oranında verebiliyor iken alt devirleri öldürmenin anlamı yok. ayrıca benim şahsi görüşürüm yeni araçlarda kat iptali altları çok öldürür iken üstlerde ise aman aman bir güç vermiyor. gırtlak yüklü bir makinada olabilir kat iptali ama bence gereksiz. scorpion, magnex, supersprint vs.vs nin rc için komple kitlerinde katalizor ile yada katalizorsüz satın alınabiliniyor. eğer kat almaz isen orjinal katı kullanmanı tavsiye edicem.
komple kit almaya büyük ihtimal gücüm yetmiyecek o yüzden cai da yaptığım gibi custom birşeyler yapmaya çalışacağız. stock egsoz sisteminde susturucular çok büyük, bu da beni düşündürüyor, adamların bir bildikleri vardır, aynı şey cai de de başımıza geldi. çok karışık bir emiş sistemi vardı, bütün sistemi iptal ettik, doğru mu yaptık bilmiyorum, aynı soru egsoz için de geçerli olacak
rc den en iyi filtre sonucunu kutu içi filtre ile elde etmiş herkez. cai ler pek sonuç vermemiş. bence cai nin hava emdiği noktayı yani ters işlem ile başlangıç noktasını değiştirip daha iyi bir sonuç almaya çalışın. bildiğin gibi 206 lar çamurluk dibindeki akordiyonsu parça içinden geçen havayı emiyo. sisi iptal edip ağzını oraya ver. en iyi sonuç oradan çıkacaktır. eksoz için başarılar. ama katı bence sökme söktüysen geri tak. dur kalkta gereksiz fazla yakar.
cai yi aynen dediğin gibi sol sisi iptal edip oradan çıkarttık. egsoz için de bol şansa ihtiyacımız olacak
remap ne işe yarıyor ozaman söebilrsin kati kafadaki ayarlı kasnak ın amacı saten alt devirler real time oarak dyno üzerinde alt devielrrin tune edilirse gayet başarılı bir sonuc çıkıcaktır 100oktan gerçekten 100 oktan ve çok başarılı ama shell Slect lerden alman şartıyla konuşyuorum
denilen o deil fakirse fakir dir szenginse zengindir feedback kapanırsa sen kendin feedback yapmak zorundasın ömrü uzun olurmu bilmiyorumo açıkcası
bence kat ıptal edılmelı sımdıye kdrkı butun arabalarımda ıptal ettım alt devırde ole aman amanda sıkıntı yasamadım.ztn kasnak ve remap yapılacaksa endıselenmeye hıc mı hıc gerek yok.rc ıcın ss catback 1800 ytl cıvarı. bence gereksız.rcde yaptıgımız denemeler sonucu en verım aldıgımız ebat 58lık duz boru 60tan daha cok begendık 2mm bısey ıfade etmeyebılır anlasılmaya bılır ama yaptıgımız olcumlerde bız en ıı sonucu 58de elde ettık.bıde dıkkat etmen gereken bı noktada rcnın son susturucunun cıktıgı yer!!!orjda bılındıgı gıbı rcnın son susturucusu yan ssde de ole.arka vıraj demırlerı son susturucudan cıkan boruda bıraz can sıkıyo oraya kısa bı son susturucu gerek arabayı lıfte kaldırıp olcmeden almamanı tavsıye ederım.boruyuda ısının ehlı bırıne kıvırtmanı onerırım son sosturucunun orası bıraz zorlar.Kazasız belasız.Gecmıs bayramınız kutlu olsun
Bütün cevaplar için teşekkürler de burada kimsenin iddiası mantarc den hızlısını yapmak olmadı ki, araba henüz yabancı olduğum için.imkanlar çerçevesinde ne yapılır diye sorduk, potansiyel nedir diye sorduk . sonuçta bu keyif işi, amaç biraz daha keyifli bi arabamız olsun, yoksa geçmek geçilmek dert değil
ilk birkaç adımı attık yavaş yavaş ilerliyoruz