User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
59 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: vti a S2000 egzozu

  1. #20
    Ayrton Senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    begenmeme diye bişey olurmu arkadaşım tabiki verdiğin bilgileri dikkate alıyorum. ayrıca dediğin gibi deneyeceğim s2000 egzozu kısmet olursa. Diğer arkadaşta fikrini beyan etmiş, sadece onun mantığı yüklü araç için diye düşünüyorum. hepiniz sağolun
    Racing,competing, is in my blood it's part of me it's part of my life...

  2. #21
    snan1910 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.786
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim arabada 51lik düz boru sonda s2000 oem son susturucu mevcut. ses filtre sesi gibi ama üst devirlerde zırıldama var. sıkma konusunda aşırı birşey farketmedi daha öncede real 51lik son susturucu vardı.. araç na 1800cc

    editt: kendi aracım için konuştum. vti için bilemicem.

  3. #22

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    talih abi vtec bilmediğimiz binmediğimiz araba değil yani..

    sıkıştırması vs. ortada bi araç!

    yüklü araç için konuşmuyorum riprainmannes, f-h-e vti için konuşuyorum.

    dediğime gelicen, sen bi dene hele s2k egzosunu


    dipnot: arkadaşlar benim aracımda sıkmadı vs muhabbetlerini bırakalım, sıkıştırma oranları farklı bunu düşünmeden yazıyorsunuz.
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  4. #23
    gokhan035 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Honda35/İzmir
    Mesaj
    1.330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gerekli sıkıştırmayı 51 lik ara borunla zaten alıyorsun, bunu birde free flow olmayıp odalı tip dediğimiz S2000 tarzı bi egsozla desteklersen üst devirlerinde sıkma yaşarsın, aynen Alican ın dediği gibi 180-200+ dan sonra aracın daha zor ivmelenir. 51 ara boruyla birlikte vti da 60 en fazla 63mm son susturucu kullanabilirsin mis gibi setup olur. S2000 egsozunla ister istemez biyerden sonra teneke sesi gelecektir, çünkü susturucunun içinde ki duvara çarpıp yön değiştirdiği için (işte o duvar teneke ) bu yüzden o sesi alırsın.

    Ama sessiz olmasına değer mi bence değer, yani polis ten huzurluca sıyrılıp üstlerde biraz sıkıversin sorun değil bence, maksat illa en güzeliyle gitsin değilse tabi ki daha headers dahi uygulanmamış bence S2000 egsozunu al sen en azından sesten dolayı rahatla

  5. #24
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pistonlu egzantrikli filtre eksozlu headerslı aracta 55 lik kullanan gördüm cok memnundu cok da iyi gidiyordu 200 hplerde vtec altıda üstüde iyiydi buna göre boru boru capı ne olmalı vtecde 48 51 55 60 hangisi?

  6. #25

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Talih.b16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pistonlu egzantrikli filtre eksozlu headerslı aracta 55 lik kullanan gördüm cok memnundu cok da iyi gidiyordu 200 hplerde vtec altıda üstüde iyiydi buna göre boru boru capı ne olmalı vtecde 48 51 55 60 hangisi?
    pistonlu da vs. 60lık.

    f-h-e speclerinde ise en güzeli 55mm aslına bakarsanız ne 60 ne 51mm, o yüzden airmass catback sistemini çok severim dış çap 57mm iç çap 55mm..

    ama izmir'den gökhan abinin hafif ara boruları girince işin içine başka oluyor

    baya bi kg avantajı oluyor arabanın egzos sisteminden, en az 20kg vardır airmass catback le izmir işi ara borular arasında ki kg farkı..
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  7. #26
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gokhan035 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gerekli sıkıştırmayı 51 lik ara borunla zaten alıyorsun, bunu birde free flow olmayıp odalı tip dediğimiz S2000 tarzı bi egsozla desteklersen üst devirlerinde sıkma yaşarsın, aynen Alican ın dediği gibi 180-200+ dan sonra aracın daha zor ivmelenir. 51 ara boruyla birlikte vti da 60 en fazla 63mm son susturucu kullanabilirsin mis gibi setup olur. S2000 egsozunla ister istemez biyerden sonra teneke sesi gelecektir, çünkü susturucunun içinde ki duvara çarpıp yön değiştirdiği için (işte o duvar teneke ) bu yüzden o sesi alırsın.

    Ama sessiz olmasına değer mi bence değer, yani polis ten huzurluca sıyrılıp üstlerde biraz sıkıversin sorun değil bence, maksat illa en güzeliyle gitsin değilse tabi ki daha headers dahi uygulanmamış bence S2000 egsozunu al sen en azından sesten dolayı rahatla
    burda bundan bahsediyoruz aslında ama konu saptı.bu güzel bi mantık gökhan ama iki aracıda yokda denemeden bişi söylemek yannış.free flow dediğimiz eksoz sessiz olmaz ya senin sattığından yada varex falan almak lazım aracına headers takmamış arkadasımız varexmi alıcak.bence yine taksın zırıldar ve cok gücü etkilemez

  8. #27

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    talih abi yanlış anlama sen hiç ince hesap yapmıyorsun benim gördüğüm kadarıyla, unutma ki arabayı genel bilgilerden ziyade ince hesaplar yürütür farklı şekilde
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  9. #28
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JDM VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pistonlu da vs. 60lık.

    f-h-e speclerinde ise en güzeli 55mm aslına bakarsanız ne 60 ne 51mm, o yüzden airmass catback sistemini çok severim dış çap 57mm iç çap 55mm..

    ama izmir'den gökhan abinin hafif ara boruları girince işin içine başka oluyor

    baya bi kg avantajı oluyor arabanın egzos sisteminden, en az 20kg vardır airmass catback le izmir işi ara borular arasında ki kg farkı..
    bak az önce yazdım 55 lik ara borularla trdeki en hızlı vtilerden di sıkıtısız yürüyordu..60lık diildi.artı 200 veya altı üstü 55 51 deneyen varmı yok dayno varmı yok ee bilemiyoruz yani.f.e.h lı 60lık düz boruyla cok iyi yürüyen gördük bu araca 51 takınca yurumezmi?bende en son yaptığım vtec e gökhandan aldığım 51 boru ss replicası son koydum araba evrim deiştirdi cok cok iyi oldu

  10. #29

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    SS, vti'de hiç beğenmiyorum bende
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  11. #30
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JDM VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    talih abi yanlış anlama sen hiç ince hesap yapmıyorsun benim gördüğüm kadarıyla, unutma ki arabayı genel bilgilerden ziyade ince hesaplar yürütür farklı şekilde
    abisi ince hesap yapıyorum senin anlattığın yannışda demiyorum zaten katılırım bile ama sıkar diyosun araba zaten stock neyi sıkıcak?işte dediğim gibi denemden dyno olmadan konuşmak olmuyo

  12. #31
    Ayrton Senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şöyle toparlayalım o zaman, anladığım kadarıyla;şuan üzerinde bulunan sebring ile kıyaslandığında yüksek hızlarda bir miktar sıkar, buda sanırım normal.
    Arkadaşlar hepinizin yorumları kıymetli, yanlış yok görüş farklılığı elbette olacak bu diğerinin çöp olduğu anlamına gelmez. konuya zaman ayırdığınız için çok teşekkür ederim.selamlar
    Racing,competing, is in my blood it's part of me it's part of my life...

  13. #32

    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.294
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alibeykoy kucukkoy yolunda kucukkoy sanayiyi bilirsin, orada huseyin abi var egzost cu, alican da ona gider mesela, iyi abidir, iyi ustadir, fazla da parcalanmazsin

  14. #33
    d16y4
    Misafir
    gidin eksoz aşın boşa para vermeyin

  15. #34
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.582
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benım su an kullandıgım Setupta
    2 ınch dc headers fılre 55 ara borsu 51 lık son susturucu var
    acaba araç sıkıyormu ?

  16. #35

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sıkmıyor mu???
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  17. #36
    ENGean - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul-sultangazi
    Mesaj
    4.303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kerem abı senın vtı da stock luktan cıkıyo yawas yqwas sankı :P

  18. #37
    MeeTHoT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye \ Denizli
    Mesaj
    515
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar hazır böyle bi konu açılmışken bende bişey sorucam benim aracımda dc 4-1 headers 51lik düz boru sondada ss replika (izmir işi) önceden 4-2-1 headers vardı dc 4-1i takınca alt devirler düştü baya üst devirler ve vtec üstü gayet iyi ama alt devirlerde biraz zorlanıyo şimdi ben sondaki ss replikayı söküp orjinal sonu taksam alt devirler canlanırmı ve üst devirler çok düşer mi?

  19. #38
    PASAKIZI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    181
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    neden typer veya s2000 ben onu anlamadım ?
    tak varex ın 51 lık egzozunu ister sesli ister sessiz gez.
    typer gıbı cıft cıkıslısıda var bunların.

    meethot;
    neden 4-1 taktın? neyse ss basarısız bır son bende kullanmıştım . karbon son bulursan tavsiye ederim.
    orjınal son takarsan headersı bosa takmış olursun .

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •