begenmeme diye bişey olurmu arkadaşım tabiki verdiğin bilgileri dikkate alıyorum. ayrıca dediğin gibi deneyeceğim s2000 egzozu kısmet olursa. Diğer arkadaşta fikrini beyan etmiş, sadece onun mantığı yüklü araç için diye düşünüyorum. hepiniz sağolun
begenmeme diye bişey olurmu arkadaşım tabiki verdiğin bilgileri dikkate alıyorum. ayrıca dediğin gibi deneyeceğim s2000 egzozu kısmet olursa. Diğer arkadaşta fikrini beyan etmiş, sadece onun mantığı yüklü araç için diye düşünüyorum. hepiniz sağolun
Racing,competing, is in my blood it's part of me it's part of my life...
benim arabada 51lik düz boru sonda s2000 oem son susturucu mevcut. ses filtre sesi gibi ama üst devirlerde zırıldama var. sıkma konusunda aşırı birşey farketmedi daha öncede real 51lik son susturucu vardı.. araç na 1800cc
editt: kendi aracım için konuştum. vti için bilemicem.![]()
talih abi vtec bilmediğimiz binmediğimiz araba değil yani..
sıkıştırması vs. ortada bi araç!
yüklü araç için konuşmuyorum riprainmannes, f-h-e vti için konuşuyorum.
dediğime gelicen, sen bi dene hele s2k egzosunu
dipnot: arkadaşlar benim aracımda sıkmadı vs muhabbetlerini bırakalım, sıkıştırma oranları farklı bunu düşünmeden yazıyorsunuz.
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
gerekli sıkıştırmayı 51 lik ara borunla zaten alıyorsun, bunu birde free flow olmayıp odalı tip dediğimiz S2000 tarzı bi egsozla desteklersen üst devirlerinde sıkma yaşarsın, aynen Alican ın dediği gibi 180-200+ dan sonra aracın daha zor ivmelenir. 51 ara boruyla birlikte vti da 60 en fazla 63mm son susturucu kullanabilirsin mis gibi setup olur. S2000 egsozunla ister istemez biyerden sonra teneke sesi gelecektir, çünkü susturucunun içinde ki duvara çarpıp yön değiştirdiği için (işte o duvar teneke) bu yüzden o sesi alırsın.
Ama sessiz olmasına değer mi bence değer, yani polis ten huzurluca sıyrılıp üstlerde biraz sıkıversin sorun değil bence, maksat illa en güzeliyle gitsin değilse tabi ki daha headers dahi uygulanmamış bence S2000 egsozunu al sen en azından sesten dolayı rahatla![]()
pistonlu egzantrikli filtre eksozlu headerslı aracta 55 lik kullanan gördüm cok memnundu cok da iyi gidiyordu 200 hplerde vtec altıda üstüde iyiydi buna göre boru boru capı ne olmalı vtecde 48 51 55 60 hangisi?
pistonlu da vs. 60lık.
f-h-e speclerinde ise en güzeli 55mm aslına bakarsanız ne 60 ne 51mm, o yüzden airmass catback sistemini çok severim dış çap 57mm iç çap 55mm..
ama izmir'den gökhan abinin hafif ara boruları girince işin içine başka oluyor
baya bi kg avantajı oluyor arabanın egzos sisteminden, en az 20kg vardır airmass catback le izmir işi ara borular arasında ki kg farkı..
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
burda bundan bahsediyoruz aslında ama konu saptı.bu güzel bi mantık gökhan ama iki aracıda yokda denemeden bişi söylemek yannış.free flow dediğimiz eksoz sessiz olmaz ya senin sattığından yada varex falan almak lazım aracına headers takmamış arkadasımız varexmi alıcak.bence yine taksın zırıldar ve cok gücü etkilemez
talih abi yanlış anlama sen hiç ince hesap yapmıyorsun benim gördüğüm kadarıyla, unutma ki arabayı genel bilgilerden ziyade ince hesaplar yürütür farklı şekilde![]()
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
bak az önce yazdım 55 lik ara borularla trdeki en hızlı vtilerden di sıkıtısız yürüyordu..60lık diildi.artı 200 veya altı üstü 55 51 deneyen varmı yok dayno varmı yok ee bilemiyoruz yani.f.e.h lı 60lık düz boruyla cok iyi yürüyen gördük bu araca 51 takınca yurumezmi?bende en son yaptığım vtec e gökhandan aldığım 51 boru ss replicası son koydum araba evrim deiştirdi cok cok iyi oldu
SS, vti'de hiç beğenmiyorum bende![]()
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
Şöyle toparlayalım o zaman, anladığım kadarıyla;şuan üzerinde bulunan sebring ile kıyaslandığında yüksek hızlarda bir miktar sıkar, buda sanırım normal.
Arkadaşlar hepinizin yorumları kıymetli, yanlış yok görüş farklılığı elbette olacak bu diğerinin çöp olduğu anlamına gelmez. konuya zaman ayırdığınız için çok teşekkür ederim.selamlar
Racing,competing, is in my blood it's part of me it's part of my life...
alibeykoy kucukkoy yolunda kucukkoy sanayiyi bilirsin, orada huseyin abi var egzost cu, alican da ona gider mesela, iyi abidir, iyi ustadir, fazla da parcalanmazsin
gidin eksoz aşın boşa para vermeyin
Benım su an kullandıgım Setupta
2 ınch dc headers fılre 55 ara borsu 51 lık son susturucu var
acaba araç sıkıyormu ?![]()
sıkmıyor mu???
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
arkadaşlar hazır böyle bi konu açılmışken bende bişey sorucam benim aracımda dc 4-1 headers 51lik düz boru sondada ss replika (izmir işi) önceden 4-2-1 headers vardı dc 4-1i takınca alt devirler düştü baya üst devirler ve vtec üstü gayet iyi ama alt devirlerde biraz zorlanıyo şimdi ben sondaki ss replikayı söküp orjinal sonu taksam alt devirler canlanırmı ve üst devirler çok düşer mi?
neden typer veya s2000 ben onu anlamadım ?
tak varex ın 51 lık egzozunu ister sesli ister sessiz gez.
typer gıbı cıft cıkıslısıda var bunların.
meethot;
neden 4-1 taktın? neyse ss basarısız bır son bende kullanmıştım . karbon son bulursan tavsiye ederim.
orjınal son takarsan headersı bosa takmış olursun .
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)