User Tag List

Sayfa 3 Toplam 3 Sayfadan BirinciBirinci 123
Toplam 49 adet sonuctan sayfa basi 39 ile 49 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Direksiyon Parlaması Yardım :)

  1. #39
    Shirb13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21.Şubat.2018
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye - Tekirdağ
    Mesaj
    174
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fdoganb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bastırmadan yaptım dediğim gibi tek tur geçtim üstünden de ama dediğiniz de mantıklı bezle denemekte fayda var.
    direksiyonun durumunda da ekstra göze batan bir şey yok ama yaşın verdiği bir parlaklık var tabi ki. birkaç kez farklı zamanlarda bezle geçeyim bakalım nasıl bir değişme olacak.
    ürünü fırça ile köpürterek uygulaman lazım direk sık sil şeklinde çok etkili olmuyor. bir de iki çeşit sihirli sünger var hangisini kullandığında önemli. biri bimden satılan yeşil turuncu fln olanlardansa o direksiyonda çok etkili değil ama uygulama şekline göre iş yapar. beyaz olan sihirli sünger gerçekten çok aşındırıcı onu kullanırken çok dikkatli olmak lazım. Mazallah direksiyonun derisini inceltebilirsin. Ürünü köpürterek fırça yardımı ile uyguladıktan sonra bir tur bastırmadan geçersen faydası olur, zaten siyah siyah kiri ve yağı göreceksin.

    Alıntı akko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4:31 dk' ya bakarsanız; kullandığı ürün Nanolex Interior Cleaner.
    çok güzel temizlemiş ve matlaştırmış, bana mı öyle geliyor?
    Koch PO ile de bu görüntü elde edilir mi acaba?
    nanolex interior cleaner çok muhteşem bir ürün ama nedense bayadır satılmıyor, yada bölünmüş olarak satılıyor. Bölünmüş olarak almak bana çok cazip gelmiyor nedense.

    fikir vermesi açısından aşağıdaki 2 farklı kanalın 2 farklı videosu, birisi süngerle birisi fırça ve bez ile yapmış.

    YouTube - direksiyon temizliği için komple izleyebilirsiniz.

    YouTube - direksiyon temizliği için dk 11'den sonrasını izleyebilirsiniz.

    Arkadaşlar özünde direksiyonda ki parlama elimizde ki yağ, ter ve kirden dolayı oluşmaktadır. Bunu temizlemenin bir çok yolu var, önemli olan deriye zarar vermeden doğru ürün ve doğru uygulama yöntemi ile temizlemek. Ürün doğru olup yöntem yanlış olduktan sonra da bir kıymeti yok.

    Şimdi tavan temizliği için würth temizleme köpüğünü öneriyor herkes, neden ? Çünkü risksiz. Herhangi bir apcyi köpürterek yada tavanı çok ıslatmadan uygulayabilirsen onunla da temizleyebilirsin. Burada iş tamamen uygulama yöntemi ve ph nötr ürün kombinasyonlarında.

    Ürün ph nötr olunca kullanıldığı bölüme malzemeye zarar verme olasılığı minimum seviyede oluyor, ama kiri çıkarması zorlaşıyor. bu denge iki türlü oynuyor.
    Konu Shirb13 tarafından (11.Kasım.2019 Saat 16:48 ) değiştirilmiştir. Sebep: anlatım bozukluğu
    Sel Gider Kumu Kalır.
    Instagram: Brhmsrt
    2016 Hyundai i20 Style Pan 1.4 Crdi

  2. #40
    SULTANOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21.Ağustos.2006
    Yaş
    35
    Şehir
    Münster
    Mesaj
    6,360
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yebi konu acmak istemedim. Arabama yeni koltuk aldim ve derileri oyle birparliyorki bi rahatsiz oldum. Bunu matlastirmak icin burada yazilanlari uygulasam ne olur? Bir etkisi olurmu?
    74 model sehpa...

  3. #41
    akko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18.Ocak.2012
    Yaş
    27
    Şehir
    İstanbul / Edirne
    Mesaj
    1,481
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SULTANOGLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yebi konu acmak istemedim. Arabama yeni koltuk aldim ve derileri oyle birparliyorki bi rahatsiz oldum. Bunu matlastirmak icin burada yazilanlari uygulasam ne olur? Bir etkisi olurmu?
    Kesinlikle etkili olacaktır abi. Bende koch chemie pol star aldım ama hala ulaşmadı elime ürün.
    Bu ürünü yada Valep Pro Leather Soap ile bu parlamayı yok edebilirsiniz..
    '17 Polo TDI

  4. #42
    SULTANOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21.Ağustos.2006
    Yaş
    35
    Şehir
    Münster
    Mesaj
    6,360
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi cok saol. Ozaman ben bu urunleri hemen aliyorum. Sonucu cidden merak ediyorum.
    74 model sehpa...

  5. #43
    akko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18.Ocak.2012
    Yaş
    27
    Şehir
    İstanbul / Edirne
    Mesaj
    1,481
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SULTANOGLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi cok saol. Ozaman ben bu urunleri hemen aliyorum. Sonucu cidden merak ediyorum.
    sadece birini al abi
    Ben de koch chemie POL Star ilk defa kullanacağım, bakalım elime geçtiğinde yine forum üzerinden bilgi veririm.
    '17 Polo TDI

  6. #44
    SULTANOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21.Ağustos.2006
    Yaş
    35
    Şehir
    Münster
    Mesaj
    6,360
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet simdi valet proya baktim onu alicam buyuk ihtimalle. Cok saol abi tekrardan
    74 model sehpa...

  7. #45
    gsi_club - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27.Nisan.2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Belçika-istanbul
    Mesaj
    1,256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SULTANOGLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yebi konu acmak istemedim. Arabama yeni koltuk aldim ve derileri oyle birparliyorki bi rahatsiz oldum. Bunu matlastirmak icin burada yazilanlari uygulasam ne olur? Bir etkisi olurmu?
    Ben sonax in setini almistim hem direksiyon hemde deriler icin tavsiye ederim.birde ben bunu Essenmotorshow dan almistim.bu ayin 29 da basliyor gyeon hariç bütün büyük firmalar var temizlik konusunda.birde piyasadan asagi yukari %30 civari indirim var butun parçalarda.

  8. #46
    SULTANOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21.Ağustos.2006
    Yaş
    35
    Şehir
    Münster
    Mesaj
    6,360
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gsi_club Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben sonax in setini almistim hem direksiyon hemde deriler icin tavsiye ederim.birde ben bunu Essenmotorshow dan almistim.bu ayin 29 da basliyor gyeon hariç bütün büyük firmalar var temizlik konusunda.birde piyasadan asagi yukari %30 civari indirim var butun parçalarda.
    Abi gecen sene gidememistim icimde patlamisti. Bu sene artik olmazsa olmazlardan. Cok sak tekrardan hatirlattigin icin. bu kadar indirim olacagini bilmiyordum ayrica.
    74 model sehpa...

  9. #47
    akko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18.Ocak.2012
    Yaş
    27
    Şehir
    İstanbul / Edirne
    Mesaj
    1,481
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gsi_club Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben sonax in setini almistim hem direksiyon hemde deriler icin tavsiye ederim.birde ben bunu Essenmotorshow dan almistim.bu ayin 29 da basliyor gyeon hariç bütün büyük firmalar var temizlik konusunda.birde piyasadan asagi yukari %30 civari indirim var butun parçalarda.
    Alıntı SULTANOGLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi gecen sene gidememistim icimde patlamisti. Bu sene artik olmazsa olmazlardan. Cok sak tekrardan hatirlattigin icin. bu kadar indirim olacagini bilmiyordum ayrica.
    Hayat size güzel abiler valla
    '17 Polo TDI

  10. #48
    Shirb13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21.Şubat.2018
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye - Tekirdağ
    Mesaj
    174
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı akko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayat size güzel abiler valla
    batı sınırı ötesinde maddeye ulaşım çok basit, imkan çok fazla.
    Sel Gider Kumu Kalır.
    Instagram: Brhmsrt
    2016 Hyundai i20 Style Pan 1.4 Crdi

  11. #49
    akko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18.Ocak.2012
    Yaş
    27
    Şehir
    İstanbul / Edirne
    Mesaj
    1,481
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Shirb13 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    batı sınırı ötesinde maddeye ulaşım çok basit, imkan çok fazla.
    kesinlikle öyle.. o yüzden yazdım bende bunu farklı anlaşılmasın
    ülkemizde arayıp bulamadığımız bir ton ürün var, Yurtdışındaki arkadaşlar bu konularda fazlasıyla şanslılar..
    '17 Polo TDI

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •