User Tag List

Sayfa 1 Toplam 260 Sayfadan 1231151101 ... SonuncuSonuncu
Toplam 4923 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 19 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Car care ürünleri hakkındaki her türlü soru buraya...

  1. #1
    mertk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Aralık.2006
    Yaş
    30
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1,442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question Car care ürünleri hakkındaki her türlü soru buraya...

    Nxt wax ı ne sıklıkta aracıma uygulamalayım. 2 haftada bir aracıma uyguluyorum fakat boyaya zarar verirmi diye aklımda bir soru işareti kaldı sizin önerilerinizi bekliyorum .iyiaksamlar...

  2. #2
    EMG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30.Eylül.2007
    Şehir
    İstanbul/Koşuyolu
    Mesaj
    4,652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracını çok kullanıyorsan yaklaşık 15-20 günde bir kullan. Eğer her yıkamada kullanırsan bi süre sonra vernik full cila olur ve kil yapmak zorunda kalırsın Baran arkadaşımız gibi En güzeli b.kunu çıkarmadan 2-3 haftada bir cilalamak.

  3. #3
    mertk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Aralık.2006
    Yaş
    30
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1,442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tavsiyen için tesekkurler dogru diyorsun . baran 'dan yorum bekliyorum birde kil ne oluyor tam olarak anlıyamadım?

  4. #4
    EMG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30.Eylül.2007
    Şehir
    İstanbul/Koşuyolu
    Mesaj
    4,652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Baran'la dün konuşmuştuk bu konuyu. Bir nevi boya ve verniği sıfır hale getirmek gibi bişey. Görünce daha detaylı anlatır zaten.

  5. #5

    Üyelik
    15.Ağustos.2006
    Yaş
    31
    Şehir
    06
    Mesaj
    5,424
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    NTX 2 veya 3 yıkamada etkisi gidiyo bence ona göre yıkama sayına göre yapabilirsin
    " Kontrolsuz güç gerçek güçtür. "

  6. #6
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13.Aralık.2006
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18,133
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Meguiar's ta hiç yıkatmadımda bu uygulamada tam olarak neler yapıyorlar ucreti nekadar ?

    yaz geliyor iyi bir temizlik şart

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  7. #7
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02.Kasım.2007
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6,229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    NXT WAX amatör bir uygulama arkadaşlar öyle çok bir zararı yok zaten die biliyorum söylemesi ayıp seminerine katıldımda

  8. #8
    mertk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Aralık.2006
    Yaş
    30
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1,442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gordum resimleri meguiars ın forumunda wax manyagı oldum cıktım bi bagaj dolusu toptancıdan mal aldım bakalım allah sonumuzu hayır etsin

  9. #9
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02.Kasım.2007
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6,229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mertk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gordum resimleri meguiars ın forumunda wax manyagı oldum cıktım bi bagaj dolusu toptancıdan mal aldım bakalım allah sonumuzu hayır etsin
    Nereden aldın ?
    Ve fiyatlarda çok oynama yaptımı yani ?
    Bende almak istiyorum bi psikopat set
    yardımcı olurmusun ?

  10. #10
    mertk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Aralık.2006
    Yaş
    30
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1,442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pm atıyorum

  11. #11
    EMG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30.Eylül.2007
    Şehir
    İstanbul/Koşuyolu
    Mesaj
    4,652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı -ER- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nereden aldın ?
    Ve fiyatlarda çok oynama yaptımı yani ?
    Bende almak istiyorum bi psikopat set
    yardımcı olurmusun ?
    Bostancı sanayiye girmeden sağdaki sokakta var alayının toptancısı

  12. #12
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12.Şubat.2006
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    11,984
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mertk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gordum resimleri meguiars ın forumunda wax manyagı oldum cıktım bi bagaj dolusu toptancıdan mal aldım bakalım allah sonumuzu hayır etsin
    Amin ama bence sonun pek hayırlı değil. Baran(2) olucaksın sanırım.
    Never drive faster than your guardian angel can fly

    MagicPerformance

    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine - Coming Soon

  13. #13
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02.Kasım.2007
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6,229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Süngerin ıvırın zıvırın herşeyin tam mı yahu ne yavaş yazdım ÖM Bende sikoçbırayt almıştım 3 tane microfiber pahalıydı ama dayanamadım

  14. #14
    Ferhat_V - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23.Mart.2006
    Yaş
    30
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    5,488
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir zamanlar bende delisiydim cilalın..ayda 1 kere atmak en mantıklısı hiç yorulmuyosun birde 1 ay ideal bir süre cila için bana göre..

  15. #15
    mertk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Aralık.2006
    Yaş
    30
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1,442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    butun quick detailer eskisi yenisi, bezler pedler . classic clear wax gold serisi lastik parlatıcı fln filan aldım baya bişi daha cok ilerlemem lazım yabancı forumlarda bakıorum milletin garajında 5lt lik urunlerden fln var artık nası bi hayvanise c.tesi bos meguiars siseler fln var karısım yapmak için onlardan alcam kısmetse koleksiyonumu tamamlamak istiyorum (amator urunler)

  16. #16
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13.Nisan.2006
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7,855
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben gecen haftasonu nxt 2.0 atmistim kendim, zaten meg'in nxt sampuaniyla yikiyorum arabayi ama dun yikadiktan sonra baktim o ipeksi yumusaklik kayganlik kalmamis pek boyanin uzerinde..(tabi hic yoktan yine vardi biraz) ama parlaklik yine aynen devam ediyor alev alev bence de 2 haftada 1 cila at, zaten meg'in sampuaniyla ve eldiveniyle yikiyorsan..

  17. #17
    mertk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Aralık.2006
    Yaş
    30
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1,442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evt komple meguiars kullanmaya basladım bende tarik , detailingworld forumu ve baran nın sayesinde bu hastalıga kapıldım . aman dikkat butun haftalıklarınız bianda elinizden ucuveiryor

  18. #18
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13.Nisan.2006
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7,855
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mertk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evt komple meguiars kullanmaya basladım bende tarik , detailingworld forumu ve baran nın sayesinde bu hastalıga kapıldım . aman dikkat butun haftalıklarınız bianda elinizden ucuveiryor
    abartmaya gerek yok sampuan,cila,mikrofiber eldiven,kurulama ve silme bezleri, lastik parlatici yeterlidir.. gerisini napiyorsun ki?

    pm atmistim ama ?

  19. #19
    mertk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Aralık.2006
    Yaş
    30
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1,442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cvpladım bende

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •