o zaman kendinize garaj yapıcaksınız garip ilaçlarınızı kullanırsınız.
Printable View
Boyayı açmam dimi:D Ufak tefek şeyler var pastayla çıkarmam gereken.
Bir kaçtane kırmızı araçta görmüştüm uygulama yapılırken kıprkımızı olduğunu ama nedenini bilmiyordum
ulan benı Hıc bısı yormuyodu ozel musterılerıme m16 atıyodum 21 atmak yerıne onu cıkartmak olum oluyodu :D
Pad'e renk gelmesinin sebebi şudur;
Opak boyalarda araç boyası metalik renklerdeki gibi boya üzerine vernikten oluşmuyor. Boya ve vernik birlikte karıştırılmış şekilde araca atılıyor.
İşte bu yüzden padler aracın rengini alıyor belli bir aşamada. Takılacak bir durum yok normal yani:)
hahha şahin geldi aklıma :D bi pasta yapayım dedim bütün üstüpü simsiyah oldu sonra kaputa baktım bembeyez kaldı :D hemen sprey boyaa devamm :D
Benim opak boyada vernik katmali var, ama iyi bakilmamis bir corsaya uygulama yapmistim pade renk vermisti.
Hatunun 2004 corsasinda ise renk vermiyordu.
Buyuk ihtimal boyanin durumu cok iyi degil, korumay alman iyi olur
Opak boyalarda iki uygulama mevcut, genelde boya vernik ile karıştırılıp atılıyor, bazen boyanın üzerine verniğin atıldığı uygulamalarda var.
Portakal kabuğu efektrini gidermek için, sulu zımpara ve sonrasında Meguiars (M105-M85), Menzerna, 3M gibi markaların ürünlerini güvenle kullanabilirsiniz.
Pasta sonrası bu markaların finish ürünlerini kullanırsanız sonuç çok iyi olacaktır.
Peki şimdi sulu 2000 sonrasunda sulu 3000 zımpara. Ondan sonra hangi Meguiars ürünleri kullanıcam. Akif bey M105-M85 tavsiye etmiş. Bunlardan hangisi tam olarak. Hiiiiiç anlamam bu işlerden. Şunu alın diyin alayım. :)
Araba duz renk ise pasta yaptiginizda kullandiginiz pedde muhakkak kalacajtir sebebide duz renklerin cogu verniksiz olmasidir vernik olmadigi icin yuzeyden boyayi aliyorsunuz. Ama arac metalik renk yada vernikli bi duz boya ise yuzeyde vernik tabakasi kalnamistir bu yuzden yine boyayi asindiracaksiniz
kanka ben hafta sonu kuzenimin opel corsa sını 2000 zımpara ile uygulama yaptım..
ilk olarak güzelcene yıkayıp kill yaptıkdan sonra, tam 85 giricekken, göki gel zımpara yap dedim, nasılsa kuzenin aracı :D:D:D
köpükledim güzelcene arka çamurlukdan başladım ilk, fazla bastırmadan okşarmışcasına zımparaladım.. kuru bez ile sildikten sonra zımpara geçmediğim yerleri gördüm, yeniden ıslatıp aynı şekilde bastırmadan okşarcasına zımpara yaptım. yıkadıkdan sonra sırasıyla 85-105-nxt uyguladım. sonuç %80 olumlu. ilk oldugu için fazla kasmak istemedim.. araç koyu oldugu için aslında 85-105 den sonra BlackHole,Collint yapıcaktım aslında ama malzemem yoktu.. o zaman daha güzel bi sonuç alırdım kesin.
sırada
Japantuner Typer ı
ve
ZaDe de :D
kanka ben aracı boyattıkdan sonra mike mike öğreniyorsun :D
kuzenin aracına yaparken foto çekmedim ama kaan ve benim araca yaparken çekeriz foto paylaşırız.. haftaya kaan ın aracını yapıcam.. sonrasında istersen beraber yaparız ..
özgür abi opelin hyundainin vs opak renkli boyalarında arkadaşların dediği gibi boya vernikle karıştırılıp atılıyor. dolayısıyla uygulama yaparken pedin renk değiştirmesi normal..
yanlız bu tip araçlarda 105 gibi ağır aşındırıcıların çok fazla kullanılması tavsiye edilmiyor. menzerna 203s ve 302 gibi 4/10 aşındırıcılar ile gayet tatminkar sonuçlar elde edilebiliyor.
şu coilover işini hallettikten sonra bi 205 + nxt yapalım :)
goki 105 uygulamadı malzemesını ben verıyorum en son 85 ve 205 verdm 85 le 105 ın farkı sudur zımparalı yuzeyde 105 daha dolgun bı parlaklık verır 85 le arasındakı farkı koyu aracta gozle gorursun bıde 105 daha kaygan yuzey bırakır 85 bıraz daha az gerı kalan ozellıklerı aynı cızıkalma olsun uygulama olsun .