haklısın abı o kadar konu varken buna taktılar..
Printable View
caddy ile uğraşan baska kımse yok mu :)
stock motorla caddy i 160 hp lere çıkaranlar var,intercoolerdan dolayı caddy çok avantajlı.
arl enjektör intercooler soğutucu downpipe ile sağlam yürüyolar.
Stock motor turbo değişimi ile 200-210 hp sorunsuz oluyor.
Daha üstü ise büyük turbo büyük intercooler ve değişen enjektörlere ihtiyaç duyuluyor.
stok enjektörler +100 hp yi karşılayabiliyorsa iyi.
bulenthaliloglu'nun turbosu komple degısmıstı. ıns bu yaza satmassam dewamı glıcek bnden de :)
peki bunları yaptıktan sonra yakıt ne durumda ? :)
Yakit 1 litre dustu :)
Bw 39vb polo cup turbosu varken 200 hp idi tuketim karma 7.8 e cikmisti. Su an 5.1
abi yakmadan gidiyosun yani :)
Seninde turbo cok buyuk ve guclu olsun kasayi cekmek icin yakit tuketmiyecektir.Tabiki max torkta araci yurutmeyi bileceksin benzinli gibi Allah ne verdi ise gaza yuklenirsen hem gitmeyecek hem cok yakacaktir.Asil mesele budur yegen :)
torku 1750 devirde alıyosam 6.vitese atıp 1750demi gidicem abi bumudur :)
Her viteste 2000 dd dolmasini bekleyip dolunca bir ust vitese atacaksin ve boylece az yakip cok gitmis olacaksin :)
dün düzceye gittim yarı depo mazot + 5 kısı + bagaj panzot vs ile yakıt ortalamam 3,2 3,4 arasındaydı hız lımıtım ıse 110 km idi :)