Polo BM'de var.
Printable View
1.2 diesel daha iyi sanki, dizel dediğin az sarsıntılı olur :D
rio yu almak için ayrıca bi neden daha var oda 5 yıl veya 150.000 km garanti :)
Polo'nun ikinci eli sadece bir sonraki kasa cikana kadar iyi .Dar, bagaji çok küçük, yedek lastiği yok ,servisi ateş pahasi ,o garantiye girmez bu garantiye girmez diyen bir servisi var :( Dıs sacı aliminyum karışımı oldugu icin çekice gelmiyor; parca degismek zorunda kaliyor . Parca degişince ikinci elde değeri dusuyor. :( Bakım aralıkları km ve yıla baglı olduğundan garantiyi kaybetmek istemiyorsaniz km dolmasa bile servis her yil sizi gerekli gereksiz öpuyor:)
1.2 TDI polo kullanıcısıyım arabamdan gerçekten memnunum. Polosu olan yaklasık 35 arkadasım var ( Grubumuz var ) ve hergün birlikte vakit gecirdigim 1.4 benzinli ve 1.6 TDI polosu olan iki kardesim var. İki arabaylada uzun yol tecrübem oldu 1.4 benzinli polo benim 1.2 e göre vasat ( gidiş açısından ). 1.6 ise gercekten gidiş acısından tatmin edici. Ses olayına gelince arabam ilk bin km de ses yapıyordu ve gercekten rahatsız ediyordu beni fakat ondan sonra o ses %90 azaldı veya ben hissetmiyorum. Gidişinden yakısından herşeyinden memnunum ne zaman mazot aldıgımı unutuyorum.
1.2 alma sebebim; Az yakması ve vergisinin düşük olması. ( Arabayı teslim almadan yaptırdıgım eklentiler ile zaten 1.6TDI parası vermiştim. )
Allah nasip ederse yıl başına dogru babama 1.2 BM alıcaz.
Yanımdaki arkadaşın çenesinden dolayı baya bölündü yazmam. Anlatım bozukluklarım, devrik cümlelerim olduysa afola :)
donanım olarak bomboş bir arabaya sırf VW diye 35-36 vermek zoruma gidiyor.. alacak araba bulamadım. yine gidip ithal megane 3 alacağım sanırım.. :)
1.2 TDI 1000-1500 devirdeki performansı chiptuning ile 2 katına çıkartılabilir..
Yeni vaglar'a chip yapiliyorda bizim haberimiz mi yok Mehmet : ))
Bitakım çözümlerim var 1.2 TDI lara özel.
O fiyatlara çıkmadan 95hplik 5 vites ya da 90hplik 6 ileri olan corsalar da düşünülebilir. Hem içi ve bagajı daha geniş..
Bu noktada bir şey ekleyebilirim, sağ ön çamurluğumun bombeli kısmının hemen yukarısına (düz sayılabilecek bölge) kaportacım kendi arabasıyla dokundurup yumruk kadar göçtürmüştü, boyasız düzeltti şimdi belli olmuyor :)
Aynı şekilde sol arka çamurluğumda darbe vardı ama onu da çekiçle hallettik.
Stepne vardı diye hatırlıyorum 1.6 tdi aracımda ama Allah'a şükür lazım olmadı, emin olamadım şimdi :D Ancak kriko kiti vardı ondan eminim, o varsa stepne de vardır :hahaha:
Servisteyse işçilikler epey pahalı, 1 saatlik periyodik bakıma 150 lira işçilik verdim.. Mazot filtresi de değişmişti ne kadar zahmetli bilmiyorum ama saatlik hesaplıyorlar diye biliyorum
Güzel lastikle Polo'nun yol tutuşu çok başarılı, en azından arkası kopmuyor, standartken de çok denemiştim, şu anki halimde de çok zorlamam gerekiyor ki arkası oynasın.. Kafadan daha kaydıramadım zaten bazı bariz koşullar haricinde
Polo Cup inceleyin savrulan araba gormek cok zor..
http://www.oneighturbo.com/wp-conten...ing-062908.jpg
araba bu hale gelir yine savurmaz ((:
Polo'nun yol tutuşuna laf yok, ama frenlere istediğimizi söyleyebiliriz.. :)
Doğuşun sattığı çöp alınmaz.. Koçunda oyle..
Soyguncu zihniyet..
Elektronik Cok Fazla Donanım yok :D
Esp De ASR bile Yok Hava Yastığıda 2 Tane Ama NCap 5 Yıldız.