Yaklaşık 1 haftadır k&n firmasının benim aracıma uygun olarak ürettiği k57i açık kitini kullanıyorum. Motorun iç ısısının performansı düşüreceğine ilişkin çokca paylaşım var. Benim kullandığım kitde filtre tam turbonun üst tarafına denk geldiğinden acaba ortamdaki ısı ne kadar yüksek oluyor diyerek ölçüm yapmak istedim. Ben aracımda hiç yığılma, bayılma vs yaşamadım. Yorumu sizlere bırakıyorum.
ısı sensörü kırmızı dairenin içerisinde, sarı olan yerden böbreklerden giren hava çıkıyor.
otobanda 130km sabit hızda giderken kaput içi sıcaklık 17 dereceyi geçmedi, bu sabit hızla 30dk gittim ve dışarısı 15 dereceydi.
otobandan çıkıp şehir içine girdiğimdeyse 60km hızı geçmeden 30dk dur kalklı bir sürüş yaptım kaput içi sıcaklık 30-33 derece arasındaydı. Bunun fotosunu çekemedim maalesef.
30dk lık şehir içi bol dur kalklı, kırmızı ışık beklemeli yolculukdan sonra aracımı stop edip park ettim, arkadaşımın yanında 15dk geyik muhabbeti sonrasındaki kaput içi sıcaklık;
(araç durağan halde ve motor çalışmıyorken)
![]()