User Tag List

19 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 1.3 CDTI Boost saati nereye takılmalı?

  1. #1
    Tansu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    istanbul/türkiye
    Mesaj
    128
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    1.3 CDTI Boost saati nereye takılmalı?

    Boost saatini corsa c 1.3 cdti da nereye takmak gerekir? wastegate ile turbo arasındaki boruya T ile bağladık 0,8- 0,9 gösteriyor. opcomda map sensörü 1,45-1.48 arası gösteriyor basıncı açarsakta kesiyor map.

    doğru basıncı emme manifoldunda görebiliriz diye düşünüyorum ama emme manifolduna bağlı T alınabilecek bir boru yok?

  2. #2
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Emme manıfolduna ufak bir vacum yeri açabılırsınız ozaman dogru basıncı gosterecegıne ınanıyorum.

  3. #3
    TurboJDM
    Misafir
    Genelde bağlantı yerleri olarak wastegate ile turbo arasındaki boruyu gösterirler. ama neden böyle birşey oldu açıksası bende merak ettim. aradaki farkta biraz fazla.

  4. #4
    Tansu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    istanbul/türkiye
    Mesaj
    128
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    daha sonra kapatmak istersem nasıl kapatacağım o deliği peki?

  5. #5
    DOGAN__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    726
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    emme nin ordan t alıcaksın basınç açarsan araç kendine safe moda alır
    emülatör almanız lazım aracın şuan zaten 14-15psı falan basıyodur yaklasık 1 bar yani 1.3 barda kesme yapar
    AHM PERFORMANCE




    www.abarthturkiye.com

  6. #6
    Tansu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    istanbul/türkiye
    Mesaj
    128
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şu an en başta dediğim gibi 1,45- 1,48bar ı geçmediğinden kesmiyor.(yani 1.3 bar değil 1.5bar map sensörünün kesme limiti) yanıltıcım var söktüm. amaç basıncı açmak değil doğru basıncı saatte görebilmek.
    emmenin oradan t nereden alacağım?

  7. #7
    DOGAN__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    726
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tansu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu an en başta dediğim gibi 1,45- 1,48bar ı geçmediğinden kesmiyor.(yani 1.3 bar değil 1.5bar map sensörünün kesme limiti) yanıltıcım var söktüm. amaç basıncı açmak değil doğru basıncı saatte görebilmek.
    emmenin oradan t nereden alacağım?
    madem doğru basıncı görmuyosun nerden biliyosun 1.45 -1.48 ?

    1.3 te keser buna emin ol
    AHM PERFORMANCE




    www.abarthturkiye.com

  8. #8
    Tansu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    istanbul/türkiye
    Mesaj
    128
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    op-com dan yani direk beyinden map sensöründen

  9. #9
    DOGAN__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    726
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tansu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    op-com dan yani direk beyinden map sensöründen
    yarın unutmazsam resim çekip eklerimm nerden t alıcağını
    AHM PERFORMANCE




    www.abarthturkiye.com

  10. #10
    Tansu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    istanbul/türkiye
    Mesaj
    128
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamam teşekkür ederim.

  11. #11
    DOGAN__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    726
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada arabaya gt1544v koymayı düşünüyosun ne oldu ?
    AHM PERFORMANCE




    www.abarthturkiye.com

  12. #12
    Tansu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    istanbul/türkiye
    Mesaj
    128
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vazgeçtim yeterli yer yok kp35 anca sığıyor. yarım radyatör koyup yer açmak lazım manifold yaptırmak lazım vs.vs.bir sürü iş...çok maliyetli vazgeçtim.

  13. #13
    DOGAN__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    726
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tansu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vazgeçtim yeterli yer yok kp35 anca sığıyor. yarım radyatör koyup yer açmak lazım manifold yaptırmak lazım vs.vs.bir sürü iş...çok maliyetli vazgeçtim.
    bende kp 37 kp39 turboların ikisinide kullandım basınçtan mil kırdım şuan orjinal turbom var basınca dayanmıyo hybrid turbo birde alt devirler ölü üstler dolu oluyo şehir içi cansızlaştırıyo
    AHM PERFORMANCE




    www.abarthturkiye.com

  14. #14
    Tansu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    istanbul/türkiye
    Mesaj
    128
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1,5 bara dayanıyor kp35 ler..
    daha üstünde tırtlıyor.
    5.turbo öyle söyleyeyim.
    bendeki de artık orjinal dünden beri...

  15. #15
    DOGAN__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    726
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tansu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1,5 bara dayanıyor kp35 ler..
    daha üstünde tırtlıyor.
    5.turbo öyle söyleyeyim.
    bendeki de artık orjinal dünden beri...
    valla abi orjinal turboya şaka yapmıyorum iki kere 2 bar bastım sıkıntı çıkarmadı cokta güzel yurudu
    4. turbom buda sıkıldım arabaya para harcamaktan daha turbo kırmak istemiyorum
    AHM PERFORMANCE




    www.abarthturkiye.com

  16. #16
    Tansu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    istanbul/türkiye
    Mesaj
    128
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    resim çekebildin mi?
    yokmu bilen nereye takarız?

  17. #17
    Tansu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    istanbul/türkiye
    Mesaj
    128
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yok mu kimse yok mu

  18. #18
    Tansu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    istanbul/türkiye
    Mesaj
    128
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    neyse kendim hallettim...

  19. #19
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Emmeden illa almana gerek yok cooler in emmeye giden borusunun uzerine tornadan ufak bi parca yaptir boost hortumu kadar olsun bitsin emmeye yakin yerden alirsan dogru deger seninle

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •